e46 320d фейс вибрации на място
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: e46 320d фейс вибрации на място
Ясно, а кои точно нмера се въвеждат , някой може ли да даде снимка или пример? Понеже по дюзата има доста надписи и цифри.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: e46 320d фейс вибрации на място
При мен инпа ми даваше грешка и не успях с нея. Вкарах номерата с ДИС, че някой кретен беше разменил две дюзи като купих колата
Ето ти пример, тук кода е: 6GRH4N
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Ето ти пример, тук кода е: 6GRH4N
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: e46 320d фейс вибрации на място
Значи при смяната, се изписва ima1;XXXXXX
като 1 е номера на цилиндъра, а ХХ заменят стойностите от дюзите? Освен това да попитам дали има значение че на твоята снимка е 6 символа и в нета пише 6 в тема в която намерих, а на моите дюзи са 5 след което има място и почва 7 и останалите числа?
като 1 е номера на цилиндъра, а ХХ заменят стойностите от дюзите? Освен това да попитам дали има значение че на твоята снимка е 6 символа и в нета пише 6 в тема в която намерих, а на моите дюзи са 5 след което има място и почва 7 и останалите числа?
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: e46 320d фейс вибрации на място
Мисля че с 6 цифри са евро 4 а с 5 са евро 3 дюзи. Тук вече не съм сигурен, но не е от значение относно кодирането.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: e46 320d фейс вибрации на място
Ами няма да мога да ги кодирам, като са сваляли дюзите са отчупили част от пластмасата отгоре и номера не се чете.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: e46 320d фейс вибрации на място
wdas написа:Ами няма да мога да ги кодирам, като са сваляли дюзите са отчупили част от пластмасата отгоре и номера не се чете.
Едно ми е интересно как са успели да го счупят При положение, че се вадят от различно място на дюзата ...
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: e46 320d фейс вибрации на място
Била е запекла и са я изнасилили с нещо. Принципно се разглабя отгоре и се хваща обратния чук на вътрешната резба, щото външната е слаба.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: e46 320d фейс вибрации на място
Смених счупените пластмаси 131, със други 131 за тест, кодирах ги с инпа, въпреки че нз защ като отварях Change ima даваше някаква грешка, но ми позволи да им сменя стойностите и ги записа. Няма промяна с вибрациите.
Re: e46 320d фейс вибрации на място
Днес мисля, да сложа другите 131 на мястото на 80, да станат 4 131 и да тествам, също мисля да погледна обтегачите отпред по ремъците, и демпфера да луфт, само че нз дали ще стане без да свалям големия ремък. Другото което се зачетох е че може да се окаже вибрации на място от каре? Не знам как точно става това, но предполагам ще трябва да огледам и тях, въпреки че не знам как да преценя дали са за смяна?
Re: e46 320d фейс вибрации на място
Махнах всички ремъци, колата си тресе. Не знам какво друго остава да проверя, някой идея?
- Ludmil
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Re: e46 320d фейс вибрации на място
Аз имам съшия проблем.
Минал съм тест и почистване на дюзите (като на 100 000 км са), почистен всмукателен колектор, затапен EGR, сменен дебитомер, сменен съединител и маховик, ....
* Температура на охлаждащата течност - 77,9 градуса
* Скорост на двигателя - 831 об/мин
* Атмосферно налягане - 985mbar
* Реално нагнетено налягане - 999 mbar
* Налягане на Рейла - 307,5 бара
* Номинално лалягане на рейла - 304,9
* Датчик полойение на педала - 0%
* Впръскано количество - 51,6
* Актуална маса на въздуха - 494 mg
* Запланирана маса на въздуха - 275,7 mg
* Температура на входящия въздух 24,3 градуса
* температура на захранващия въздух - 34,5 градуса
* Температура на гориво - 19,8 градуса
* Корекцията на дюзите е от 0,08 до 0,5
Това са параметрите от диагностиката
От скоро започна да ми дава грешка в датчика на рейла, при почистване на буксата се оправя. Но тогава тресенето е свързано и с промяна на аванса, чува се металическо звънтене, и тропане от демфера на съединителя. предстои смяна на датчика, буксата и вентила.
Минал съм тест и почистване на дюзите (като на 100 000 км са), почистен всмукателен колектор, затапен EGR, сменен дебитомер, сменен съединител и маховик, ....
* Температура на охлаждащата течност - 77,9 градуса
* Скорост на двигателя - 831 об/мин
* Атмосферно налягане - 985mbar
* Реално нагнетено налягане - 999 mbar
* Налягане на Рейла - 307,5 бара
* Номинално лалягане на рейла - 304,9
* Датчик полойение на педала - 0%
* Впръскано количество - 51,6
* Актуална маса на въздуха - 494 mg
* Запланирана маса на въздуха - 275,7 mg
* Температура на входящия въздух 24,3 градуса
* температура на захранващия въздух - 34,5 градуса
* Температура на гориво - 19,8 градуса
* Корекцията на дюзите е от 0,08 до 0,5
Това са параметрите от диагностиката
От скоро започна да ми дава грешка в датчика на рейла, при почистване на буксата се оправя. Но тогава тресенето е свързано и с промяна на аванса, чува се металическо звънтене, и тропане от демфера на съединителя. предстои смяна на датчика, буксата и вентила.
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
Re: e46 320d фейс вибрации на място
Аз забравих да напиша, че при отварянето за дюзите смяна и тн, погледнах вихровите клапи и се оказа че едната е счупена и хвръкнала вътре, смених целия колектор и егр за всеки случай, но за сега нз колко седмици по-късно вече, мотора си работи добре, само тресенето си стой. Плана ми е да я карам така докато издаде багажа двигателя (предполагам ще зарадботи на 3 цилиндъра по някое време) и да сменя блока. Защото като цяло каквато информация намерих в нета и тук и от познати и майстори всичко смених и пробвах и тн но най-вероятно е тази отчупена пластмаса да тресе мотора заради неправилна работа или нещо такова.
- Ludmil
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Re: e46 320d фейс вибрации на място
wdas написа:Аз забравих да напиша, че при отварянето за дюзите смяна и тн, погледнах вихровите клапи и се оказа че едната е счупена и хвръкнала вътре,.......
А видя ли дали цилиндъра е надран? Дали са набити клапаните, главата и буталото?
При мен отдавна са премахнати вихровите клапи.
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
Re: e46 320d фейс вибрации на място
Ludmil написа:wdas написа:Аз забравих да напиша, че при отварянето за дюзите смяна и тн, погледнах вихровите клапи и се оказа че едната е счупена и хвръкнала вътре,.......
А видя ли дали цилиндъра е надран? Дали са набити клапаните, главата и буталото?
При мен отдавна са премахнати вихровите клапи.
Не е отварян двигателя, тъй като ремонта е абсурден, а дори само 1 отваряне иска пари и гарнитури и работа на майстори и тн. Също така съм чувал че няма много гаранция след ремонта двигателя в какво състояние ще е. При теб, явно е другаде проблема. Пробвай всичките неща които съм написал и колегите са дали като съвет. Аз серових сигурно 1 месец из нета и това е което събрах като информация. Ходих и по сервизи и нищо.
ето и списък набързо с нещата:
демферната шайба
мека връзка на генерацията
тампони на двигател/скоростна кутия
съединител/маховик
дюзи (компютър+стенд)
премахване тотално на ремъците отпред и запалване на колата за няколко секунди за да се види дали има промяна
огледай да не опира някъде генерацията или някоя тръба от парното
провери допълнителния нагревател (в една чуждестранна тема четох че при човека от това се получавали вибрации)
перката на вентилатора ако има счупено може да тресе
а това метално тракане което казваш, звучи сякаш е нещо по самия двигател (ако тресе само при движение може и кардан/висящ лагер), та може нещо вътре да е станало с времето разтегната верига нещо изкривено леко не знам
- Ludmil
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Re: e46 320d фейс вибрации на място
Врибрациите при мен се появяват на загрял двигател при включен климатик. Като изключа климатика врибрациите изчезват.
Ако се появят при изключен климатик при натискането на съединителя изчезват. Но интересното е че се появяват при температура на околоната среда над 10-15 градуса и при загрял двигател.
Когато няма врибрации оборотите на празен ход са 830-833, а като има врибрации 815-845 , това са обороти от диагностиката, видимо изглеждат че не се променят.
Какво съм правил го има описано в предишните постове към темата.
Имате ли идеи от какво може да е?
Ако се появят при изключен климатик при натискането на съединителя изчезват. Но интересното е че се появяват при температура на околоната среда над 10-15 градуса и при загрял двигател.
Когато няма врибрации оборотите на празен ход са 830-833, а като има врибрации 815-845 , това са обороти от диагностиката, видимо изглеждат че не се променят.
Какво съм правил го има описано в предишните постове към темата.
Имате ли идеи от какво може да е?
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани