Монтирани афтърмаркет лупи и bixenon при активен DRL

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 13.08.2019
Пол: Мъж

Монтирани афтърмаркет лупи и bixenon при активен DRL

Мнение от sente99 » 11 Ное 2020, 23:59

Здравейте.
Монтирах ретрофит лупи и смених 55w ксенона с 35w за да не прегоря новите лупи. Резултата е невероятен. (няма да изпадам в подробности, има си теми)
Активирал съм DRL дълги на 30% и сега идва въпроса. Когато запаля имам 2.5 волта на дългите, явно дрл се управлява по шим. Не ми е ок да взема сигнал за би-ксеноновата намотка - да стои постоянно под напрежение.
Как бихте препоръчали да го изпълня? За сега идеите са ми: ценер и диод, тригер, mur 6060.
Приемам всякакви идеи за управление.

Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 21.09.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 M57T2
Мечтае да кара: фърчило

Re: Монтирани афтърмаркет лупи и bixenon при активен DRL

Мнение от ID A » 12 Ное 2020, 17:09

Още по-ниско технологично, по едно реленце на фар. Бобината се храни от 12в към късите, преди запалката, а сигнала от дългите за вдигане на блендата през н.о. контакта. Може и с транзистор само да се реализира.

Така без включени къси, напрежението към блендата за биксенона е прекъснато и ще е налично само при включване на късите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 13.08.2019
Пол: Мъж

Re: Монтирани афтърмаркет лупи и bixenon при активен DRL

Мнение от sente99 » 12 Ное 2020, 17:21

ID A написа:Още по-ниско технологично, по едно реленце на фар. Бобината се храни от 12в към късите, преди запалката, а сигнала от дългите за вдигане на блендата през н.о. контакта. Може и с транзистор само да се реализира.

Така без включени къси, напрежението към блендата за биксенона е прекъснато и ще е налично само при включване на късите.
А да се опасявам, че шимнатото напрежение ще грее все пак намотката на котвата на релето?

Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 13.08.2019
Пол: Мъж

Re: Монтирани афтърмаркет лупи и bixenon при активен DRL

Мнение от sente99 » 13 Ное 2020, 14:10

Изпълних го с irf540. Ползвам го за ключ, управлявам масата на бобината, + от контакт (acc) и управляващо от дългите. В схемата включих нужния резистор 10к и 2 диода за пад на напрежение. Охлаждането е леко преиграване от моя страна, но транзистор без охлаждане не оставям.
Дано съм полезен на някого. Изображение

Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2714
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Монтирани афтърмаркет лупи и bixenon при активен DRL

Мнение от Lenco » 13 Ное 2020, 20:01

sente99 написа:
ID A написа:Още по-ниско технологично, по едно реленце на фар. Бобината се храни от 12в към късите, преди запалката, а сигнала от дългите за вдигане на блендата през н.о. контакта. Може и с транзистор само да се реализира.

Така без включени къси, напрежението към блендата за биксенона е прекъснато и ще е налично само при включване на късите.
А да се опасявам, че шимнатото напрежение ще грее все пак намотката на котвата на релето?

Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk

Колегата имаше в предвид, че бобината не е под напрежението на дългите, а се захранва от късия, т.е. когато пуснеш къси котвата на релето се затваря и като цъкнеш дълги или светкавица се захранва блендата с 12 волта.
Така ги ползвам и аз 2 години.
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook