Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Здравейте колеги, значи карам си вчера градско и ми светва лампата за антифриза. Бях на 100 метра от дома спрях изгасих я, след 20 минути поизтина и съм ѝ долял към 300-400 мл.докато на дигна плувка на нормалното ниво. След това я карах градско, работата ми е на 15 км отидох на работа никви ядове. Вечерта след работа отворих а вида какво става, плувката беше малко по надолу и долях пак към 100 200 мл и тя изскочи. След 6 7 км спрях до един приятел да го видя и я изгасих, когато видях че от колата тече яко, викам си нормално прелълнил съм я изхвърля излишното случвало ми се е и преди. На сутринта отворям казанчето беше на средата викам супер, да ама не. По карах я 10 км спирам проверявам казанчето празно. Около него си личи по кората как е капало и единия му ръб влажен, и до него от ляво има един маркуч влиза в радиатора и отива отдолу на казанчето за хидравликата,и той понеже там са правени едни наставници циганий и има малко влажно незнам да не е от там. Моля ви дайте съвет как да направя тест, да установя казанчето ли е ко е, къде са податливи на протичане тия коли. Колата е с М43, 105 коня, 2001 година. Благодаря предварително
///M power
- Harry Poter
- младши ентусиаст
- Мнения: 426
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M3 E46
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Здравей .
Трябва да свалиш казанчето за да видиш дали е спукано (така няма да го видиш ) .
Ако е спукано , купуваш ново казанче .
Когато си купиш казанче , отиваш да си купиш оригинална капачка от BMW Дилърство .
Другото място от което може да тече е там където ляга самото казанче (върху щутцер) . Този щутцер върви с цяла пластмаса нагоре към радиатора . ( и нея само оригинална )
Един съвет от човек , който е минал по този път - вземи си и всички маркучи оригинални !
Иначе няма оправия .
Трябва да свалиш казанчето за да видиш дали е спукано (така няма да го видиш ) .
Ако е спукано , купуваш ново казанче .
Когато си купиш казанче , отиваш да си купиш оригинална капачка от BMW Дилърство .
Другото място от което може да тече е там където ляга самото казанче (върху щутцер) . Този щутцер върви с цяла пластмаса нагоре към радиатора . ( и нея само оригинална )
Един съвет от човек , който е минал по този път - вземи си и всички маркучи оригинални !
Иначе няма оправия .
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Утре ще го сваля да видя и ще пиша. Друго където четох да проверя е тръбичката на термостата и тройника в задната част на главата. Въпреки, че я гледах тръбичката е суха. А този тройник труден ли е за смяна? А както колегата е споменал за капачката гледах моята отдолу се е отчупило малко парченце и единия (долния) О пръстен липсва. Дали е възможно само капачката да прави въртели без да има други течове. Така или иначе ще купя нова оригинална капачка.
///M power
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Moni_BMW написа:Утре ще го сваля да видя и ще пиша. Друго където четох да проверя е тръбичката на термостата и тройника в задната част на главата. Въпреки, че я гледах тръбичката е суха. А този тройник труден ли е за смяна? А както колегата е споменал за капачката гледах моята отдолу се е отчупило малко парченце и единия (долния) О пръстен липсва. Дали е възможно само капачката да прави въртели без да има други течове. Така или иначе ще купя нова оригинална капачка.
Колега на мене тройника ми изби на път на магистралата преди време на М43Б16 но на Е36. Моят съвет е задължително да го смениш, щото с времето гният. Иначе М43 е супер двигател, но при мене беше духнал гарнитура също и правих основен ремонт. Смених всичко, тройник, гарнитура, радиатор с течащ разширителен съд, водна помпа. Вече 5 години нивото на антифриза не е мръднал. Ако имаш газ провери маркучите. Най-добре на студен двигател да се закачи на един специален компресор който надува охладителната система и веднага се вижда от къде тече.
Няма начин да няма начин
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Значи нямам газ. Мисля, че открих теча, а именно от тройника. Преди малко долях 100тина мл вода и запалих, ходих до магазина като оставих колата да работи, като излязох от магазина легнах под колата и видях теч от задната част на мотора - капеше, а колата още не беше загряла беше на първата бяла черта след синия сектор. Докато се прибера загря до средата и закрепи там. Спрях угасих я, пак легнах, пак тече като гледам и че задната част на мотора е мокра, топнах пръста в гьолчето и лизнах - сладко тоест антифриз. След малко ще разглобявам отгоре тавата на филтъра за купето, така мисля че ще имам достъп до троиника да видя къде е избил. На пипане частта която влиза в главата е суха. Ще си каже от коя страна на тройника тече.
///M power
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Момчета има ли някаква тапа, щуцер или деда знам нещо от което може да тече антифриз от задната част на мотора. Разглобих всичко, запалих колата стигна работна температура, потече под колата антифриз и в кората сбра ама не видях да е тройника, вижда ми се напълно сух и маркучите.
///M power
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Moni_BMW написа:Момчета има ли някаква тапа, щуцер или деда знам нещо от което може да тече антифриз от задната част на мотора. Разглобих всичко, запалих колата стигна работна температура, потече под колата антифриз и в кората сбра ама не видях да е тройника, вижда ми се напълно сух и маркучите.
Има тапа на двигателя ама тя се намира по-напред ако не се лъжа, служи за защита от замръзване и ако тръгне да се разширява водата да избие тапата че да не спука блока
Няма начин да няма начин
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Проблема е открит на 100%. Тройника при единия болт е спукан и от там когато колата работи на обороти сълзи и капе, но дам ли й газ 2-3000 оборота направо лиска струйка. Ще се сменява. Освен него ще сменя и капачката на разширителния съд, че моята не е много читава.
///M power
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Днес сменихме тройника, стария така беше изгнил, че се счупи на 2 места при ваденето. Наляхме G12 и обезвъздушихме. По карах я 5 км отворих казанчето има антифриз. След това я раздвижих още 10км и се прибрах. След час и малко вече поизтина отварям казанчето на минимума. По карах малко гледам течове отдолу, викам си то е останало от стария антифриз къде оляхме като сваляхме тройника. Да ама не за 2 кръгчета пак на минимума плувката (бех долял 200 мл.). Сложих едно бяло пликче там къде тече на пликчето останаха червени следи, тоест от сегашния антифриз (стария беше син). Не знам вече ще откача, гледах тройника, скобите на маркучите всичко изрядно, не знам вече. От пред нищо не тече предната кора я махнах щях да вида. В задната част на шибания мотор тече. Незнам къде да гледам.
///M power
- xenolith
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 20.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: E46 (M43B19)
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Колега, има 2 тройника на мотора. Единият е отзад, другият е отстрани. Номер 1 и на първите двете схеми.
Отвори си менюто на борда и гледай градусите. Предполагам си със стандартния термостат, който отваря на 102 градуса. Попринцип трудно се хващат проблеми, защото ако губи съвсем малко, няма как да го видиш - изпрява се директно. Ти казваш, че има вода под колата - значи проблема трябва да е очевиден.
В задната част няма много неща, от които може да тече. Проследи си маркучите добре. Да не ти е спукан блока?
Тройници:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2015
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2054
Всички маркучи:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2082
Отвори си менюто на борда и гледай градусите. Предполагам си със стандартния термостат, който отваря на 102 градуса. Попринцип трудно се хващат проблеми, защото ако губи съвсем малко, няма как да го видиш - изпрява се директно. Ти казваш, че има вода под колата - значи проблема трябва да е очевиден.
В задната част няма много неща, от които може да тече. Проследи си маркучите добре. Да не ти е спукан блока?
Тройници:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2015
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2054
Всички маркучи:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2082
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Тройникът след смяната е напълно сух и отхвърляме сегашния теч да е от него. Майстор я погледна много бързо и установи че тече от задна дясна част между главата и блока. На този мотор водните магистрали били там. Съмняваме дали гарнитурата на главата е читава. Въпреки, че ако съм я духнал ще грее, ще пренадува, няма да има парно, а при мен всичко това е ок. Понеже майстора ми има много коли в момента чакам да изкара някоя да закарам мойта. Успокой ме че във всички случаи ремонта няма да е скъп.
///M power
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Я вземи махни легена който държи филтъра за купето - за да погледнеш маркучите към парното (имах един сцепен точно там), маркуча към тройника на главата, и сутринта пипни с ръка дали е влажен тройника на главата който сте сменили (че може да е корозирала леглото и да трябва да го пооплътните). Ако ти се разглобява - махни колектора и си смени 3-ника който е на блока - рано или късно се къса. Погледни и под разширителното казанче - често конзолата му се пука и сълзи, ако е сменяно казането с неоргинално от О пръстена изпуска също... Ако 'майстора' ти е сменял нещо изискващо разглабяне на колектора - обикновенно или пренатягат скобите на маркучите на подгрева или забравят да ги стегната - резултата е теч отновно и отново ;-)
За да тече по земята - си е очевадно от къде - просто иска да се поразхвърли да се огледа няколко дена.
Като чуя майстор затрупан с коли и да му обяснява за глава и прилушава ;-)
За да тече по земята - си е очевадно от къде - просто иска да се поразхвърли да се огледа няколко дена.
Като чуя майстор затрупан с коли и да му обяснява за глава и прилушава ;-)
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Легена съм го махнал. Гледах абсолютно всички маркучи и тройника сухи са на барут. Аз съм махнал кората под мотора и от казанчето не тече, щях да го вида като я няма кората. Баш от гарнитурата е. Днес я вдигахме, гледахме я тече като лейка, даже малко е по пресякло маслото, че има бяла гадост по капачката, но не и на щеката.(може и конденз да е). Ще трябва да сваляме главата, шлайфове и тн. Ще сменя всички уплътнения и гумички на клапаните да я ревизираме главата. Ще пиша какво е станало. Благодаря на всички включили се със съвети.
///M power
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Moni_BMW написа:Легена съм го махнал. Гледах абсолютно всички маркучи и тройника сухи са на барут. Аз съм махнал кората под мотора и от казанчето не тече, щях да го вида като я няма кората. Баш от гарнитурата е. Днес я вдигахме, гледахме я тече като лейка, даже малко е по пресякло маслото, че има бяла гадост по капачката, но не и на щеката.(може и конденз да е). Ще трябва да сваляме главата, шлайфове и тн. Ще сменя всички уплътнения и гумички на клапаните да я ревизираме главата. Ще пиша какво е станало. Благодаря на всички включили се със съвети.
Абсолютно същия проблем имах само че на m43b19 , то дефакто са еднакви мотори . И аз минах по тази процедура първо с фланеца отзад та после и главата долу и ревизия , аз я разбрах когато махнах легена на филтъра за купето запалих колата и я държах на 2000-2500 оборота и си пролича от къде тече. Явно и е дошло времето
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Проблема с големия теч го отстраних, оказа се от скъсан болт
на главата. Ревизирахме главата гумички, гарнитури и тн. Но сега мисля, че прокапа от казанчето на радиатора защото оставя следи от антифриз в предната дясна част на кората под казанчето и на пипане дъното на казанчето ми се струва влажно. От няколко дни по често проверявам нивото на антифриза, пръчката е почти на макс и не липсва. От глупост защото единия път отворих на топло капачката и кипна малко съм долял много малко антифриз сигурно няма 100 грама. Капачката на разширителния съд я смених с нова, защото старата имаше отчупено парченце и долният О пръстен го нямяше. Та питането ми е може ли чрез някаква добавка да отстраня малкия теч и това казянче отделно ли се сменя от радиатора или върви с него, което е кофти. Ааа и друго сега в студа колата загрява до средата за 10-15 минути, като я чакам на място докато излезе от синия сектор после тръгвам. Парното почва да грее след като излезе от синия сектор. Това нормално време за загряване до средата ли е?
на главата. Ревизирахме главата гумички, гарнитури и тн. Но сега мисля, че прокапа от казанчето на радиатора защото оставя следи от антифриз в предната дясна част на кората под казанчето и на пипане дъното на казанчето ми се струва влажно. От няколко дни по често проверявам нивото на антифриза, пръчката е почти на макс и не липсва. От глупост защото единия път отворих на топло капачката и кипна малко съм долял много малко антифриз сигурно няма 100 грама. Капачката на разширителния съд я смених с нова, защото старата имаше отчупено парченце и долният О пръстен го нямяше. Та питането ми е може ли чрез някаква добавка да отстраня малкия теч и това казянче отделно ли се сменя от радиатора или върви с него, което е кофти. Ааа и друго сега в студа колата загрява до средата за 10-15 минути, като я чакам на място докато излезе от синия сектор после тръгвам. Парното почва да грее след като излезе от синия сектор. Това нормално време за загряване до средата ли е?
///M power
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани