Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Аз честно казано по описанието ти, не разбрах какво точно сте направили. Но ако на мястото на О-пръстен сте мацнали силикон, със сигурност не е добра идея. Сложете си пръстена там, където си му е мястото.
only rear wheel drive
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Сложихме друг О пръстен и силикон . Това , че има силикон ме гризе отвътре и не знам сега колко е издръжливо това нещо . Приятелят ми каза , че нямало никакъв шанс вече да изпуска антифриз ама знам ли гоmichev написа:Аз честно казано по описанието ти, не разбрах какво точно сте направили. Но ако на мястото на О-пръстен сте мацнали силикон, със сигурност не е добра идея. Сложете си пръстена там, където си му е мястото.
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
С нов О пръстен няма да пусне, силикона не е бил нужен, но няма от какво да се притесняваш.
only rear wheel drive
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Когато сменявах тройника в задната част на мотора и аз сложих около О пръстена силикон за всеки случай. Щом сте сложили О пръстен няма за какво да се притесняваш няма да има течове.
///M power
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Здравейте!Ще ползвам темата на колегата , за моя проблем.
Та сменям тоя тройник , който е от зад на мотора М43Б19 , Всичко точно , монтирам сглабям , наливам антифриза и .... чувам как шурти от там.
Поглеждам и видях че тече от маркуча , тоя долния който е с фибата.Извадих го да го огледам , и се оказа че вътре в самия маркуч на места е нарушена целоста на фибата.
Огледах стария фланец , който вече го бях свалил и видях че по него са останали парчета от въпросната фиба на маркуча.
Та работата е ясна , ще се копува нов , но нещо не мога да видя къде отива този маркуч.В ОЕМ-а на тази схема Номер 1
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=64_0822
Дава го че отива в радиатора на парното , на мене обаче ми се струва че отива в единк клапан , който се намира до въздушния филтър.
А тук на тази схема , даже не е даден , фланеца го има , но е даден само малкия маркуч който влиза в него:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2082
Та въпроса ми е , дали някой го е сменял и знае за какво става дума.На къде отива и т.н.
Благодаря!
Та сменям тоя тройник , който е от зад на мотора М43Б19 , Всичко точно , монтирам сглабям , наливам антифриза и .... чувам как шурти от там.
Поглеждам и видях че тече от маркуча , тоя долния който е с фибата.Извадих го да го огледам , и се оказа че вътре в самия маркуч на места е нарушена целоста на фибата.
Огледах стария фланец , който вече го бях свалил и видях че по него са останали парчета от въпросната фиба на маркуча.
Та работата е ясна , ще се копува нов , но нещо не мога да видя къде отива този маркуч.В ОЕМ-а на тази схема Номер 1
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=64_0822
Дава го че отива в радиатора на парното , на мене обаче ми се струва че отива в единк клапан , който се намира до въздушния филтър.
А тук на тази схема , даже не е даден , фланеца го има , но е даден само малкия маркуч който влиза в него:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2082
Та въпроса ми е , дали някой го е сменял и знае за какво става дума.На къде отива и т.н.
Благодаря!
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Не мога да разбера съвсем въпроса, но мога да поясня следното - от задния фланец на главата, тръгват 2 маркуча, единия с по-голямо сечение, той е за парното, този, който е с по-малко, отива в подгрева на колектора.
only rear wheel drive
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Така колега , имам проблем с маркуча с по-голямото сечение.
Днес ходих и купих нов маркуч, по парт номер , но не е същия.
Така като го налагам на колата , си пасва идеално , да иде доректно в радиатора за парното - от фланеца в радиатора.
Но моя , който в момента е на колата прави следното - от фланеца отива в един клапан който се намира до въздушния филтър , от там друг маркуч излиза от същия тоя клапан и отива в радиатора.
Та маркуча който ми трябва , го няма на схемите , напрао ще се побъркам вече с тая таралястница.
Та интересува е партномера на моя маркуч , за да мога да го купя и сменя.
Днес ходих и купих нов маркуч, по парт номер , но не е същия.
Така като го налагам на колата , си пасва идеално , да иде доректно в радиатора за парното - от фланеца в радиатора.
Но моя , който в момента е на колата прави следното - от фланеца отива в един клапан който се намира до въздушния филтър , от там друг маркуч излиза от същия тоя клапан и отива в радиатора.
Та маркуча който ми трябва , го няма на схемите , напрао ще се побъркам вече с тая таралястница.
Та интересува е партномера на моя маркуч , за да мога да го купя и сменя.
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Наскоро го сменях на е46 м43 318. 64216901568 трябва да е номера, номер 3 от схемата, която си качил. Първо от елит кар не успяха да го намерят и ми дадоха като твоя, после се обадих в дару и им казах, че каталога е много неясен и неразбираем. Те ме отрязаха - смени си каталога или намери някой, който разбира. На място не успяха да намерят номера, но по моята логика беше този - взех го и пасна. Излиза от тройника зад главата и стига до ел. клапана за парното. На схемата са 2 варианта - ако нямаш климатроник и такъв клапан е другия маркуч (който са ти дали), директно към радиатора, но е много неясно изобразено.
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Казанчето се сменя отделно. За загряване на място не знам, иначе загрява в движение след около 5 км градско и тогава почва да духа хубаво парното, освен ако не го дадеш на предното стъкло.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
bar0na написа:Наскоро го сменях на е46 м43 318. 64216901568 трябва да е номера, номер 3 от схемата, която си качил. Първо от елит кар не успяха да го намерят и ми дадоха като твоя, после се обадих в дару и им казах, че каталога е много неясен и неразбираем. Те ме отрязаха - смени си каталога или намери някой, който разбира. На място не успяха да намерят номера, но по моята логика беше този - взех го и пасна. Излиза от тройника зад главата и стига до ел. клапана за парното. На схемата са 2 варианта - ако нямаш климатроник и такъв клапан е другия маркуч (който са ти дали), директно към радиатора, но е много неясно изобразено.
Големи проблеми с тоя маркуч.
На мен за сефте ми се случва да не мога да открия нещо в ОЕМ-а.Но ти значи също знаеш за какво става въпрос , минал си от там!
На мен ми помогна колегата Laviatan.Човека , няколко часа се разправя с мене , той също трудно го намери.
Аджеба , не разбирам защо толкова малоумно е изобразена схемата и защо примерно не е разделена за коли с парно и коли с клима.
Другата малоумщина в тоя ОЕМ са пружините и амортисьорите - ако търсиш нещо определено като М спорт окачване - нема намиране на номера,пружини , цветове и т.н.
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Наскоро и това търсих. Аз съм с оригинални амортисьори m tech на е46 купе 318i м43 (sachs advantage са същите). Карах няколко години с пружини eibach и ми писна да пълзя, около месец търсех и разучавах какви оем пружини са за моята кола. Отпред са с една зелена линия на намотка, отзад с две бели/сиви линии на намотка. Возията се промени коренно, вече си карам с кеф по лошите пътища и се държи достатъчно добре в завоите. Важни са предните пружини, задните се намират по-трудно, защото се чупят. За тях може да се вземат нови на lesjofors, за предни не са точно същите. Има вариант с изтънен край като оем, има и с дебел край. Вторите са по-здрави, но возят по-твърдо.
- emilvelislavov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 26.02.2021
- Пол: Мъж
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
И аз имам проблем с тройника който се намира отстрани, течът е от двата маркуча който са със щипки. Та въпросъм ми е някой може ли да ми каже размерите на о-пръстените за тези маркучи.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
От както паднаха температурите ми държи стрелката малко под средата,според мен колата е напълно загряла според мен защото си има перфектно парно и на байри и изнанадолни стрелката не се вдига и пада като проблем с термостата,но не вдига стрелката на 12 часа и когато изгася ми седи в синия сектор. Къде да търся проблема в арматурното табло или в датчика за температурата, къде се намира, как се сменя. Колата си има антифриз,не губи ,не грее има парно, но от както са студовете, не стига средата . И друго пробвах да влезна да гледам температурата от скритите менюта,но не стана ,доста и от другите функций не ми отваря ,явно че е 316ка и е по базова
///M power
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Bmw 316i e46 неустановен теч на антифриз
Направи тест на таблото - test 2 и забележи стрелката дали ще изпълни целия си ход открай докрай.
А датчикът е под всмукателния колектор.
А датчикът е под всмукателния колектор.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани