Мистериозен проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Мистериозен проблем
Здравейте! Имам много страшен и мистериозен проблем. Двигателя е от е46 м52б28ту подкаран във е36. Както карам колата изведнъж губи мощност и забива ТОТАЛНО ( прави го много рядко ) не може да се изфорсира нормално ами глъхне и изобщо не реагира адекватно на педала на газта иначе не гасне оборотите на празен ход са малко по високи от нормалното. Сменихме дросела защото показваше грешка вървежът се подобри значително моя явно беше дал вира. Сложиха ми непипан нов стоков софтуер какъвто си трябва за точно този двигател без интервенции. Колата тръгна перфектно без грешки без бъгове до днес тъкмо изпреварвам и пак заби муцуната и до там. Едва я дръпнах малко по встрани разкачих клемите закачих ги и всичко е нормално.
Давайте акъл защото ме е страх да я карам така знам ли каде може да ме остави.
Давайте акъл защото ме е страх да я карам така знам ли каде може да ме остави.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Мистериозен проблем
Колега, отново диагностика. Вижте и налягане на горивото, работа на горивната помпа
Re: Мистериозен проблем
zvetiko написа:Колега, отново диагностика. Вижте и налягане на горивото, работа на горивната помпа
Да това ще стане със сигурност , но като разкачих клемите не се ли анулират грешките до следващата им поява? Сега няма проблем прибрах се без проблем върви супер добре. А това за горивната помпа няма ли да е по скоро механичен проблем и да си остане след махане и слагане на клемите?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Мистериозен проблем
Наистина, за да е направена коректно, трябва пак да се появи проблема. Но може и в момента да има записани грешки, които да насочат.
На горивната помпа може да задира турбината поради износване на елементи от нея или замърсяване, но едва ли имаш необходимото да хванеш този проблем. Но може да видиш налягането, което прави, ако намериш манометър за измерването му.
На горивната помпа може да задира турбината поради износване на елементи от нея или замърсяване, но едва ли имаш необходимото да хванеш този проблем. Но може да видиш налягането, което прави, ако намериш манометър за измерването му.
Re: Мистериозен проблем
zvetiko написа:Наистина, за да е направена коректно, трябва пак да се появи проблема. Но може и в момента да има записани грешки, които да насочат.
На горивната помпа може да задира турбината поради износване на елементи от нея или замърсяване, но едва ли имаш необходимото да хванеш този проблем. Но може да видиш налягането, което прави, ако намериш манометър за измерването му.
Ясно благодаря за коментара. Колкото за горивната помпа и мен много ме съмнява в нея да е проблема ако е там ще е добре сменям я и забравам , но ако не бачка нормално не би ли трябвало изобщо да не пали или да гасне
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Мистериозен проблем
Най-напред и вижте грешките колега, ако има записано нещо то ще ви е от най-голяма полза за бързото локализиране на проблема. С разкачане на клемите отдавна не става да се изтриват записани грешки.
Re: Мистериозен проблем
stefan_suny написа:Най-напред и вижте грешките колега, ако има записано нещо то ще ви е от най-голяма полза за бързото локализиране на проблема. С разкачане на клемите отдавна не става да се изтриват записани грешки.
Да това ми е ясно братле но ми е чудно защо като ги разкача се оправа
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Мистериозен проблем
Това вече е интересно Ако само с изваждане на контактния ключ не се оправя, то проблема може да е в ДМЕ. При рестартиране от ключа ДМЕ инициализира наново всичко по двигателя, единственото което рестартираш в повече с откачане на клемите е самото дме
Re: Мистериозен проблем
stefan_suny написа:Това вече е интересно Ако само с изваждане на контактния ключ не се оправя, то проблема може да е в ДМЕ. При рестартиране от ключа ДМЕ инициализира наново всичко по двигателя, единственото което рестартираш в повече с откачане на клемите е самото дме
И аз към комп клоня ... няма как да е нещо по имсталацията нали ако беше нямаше да се оправа със "рестарт"
Re: Мистериозен проблем
Колеги сега се сетих че последно като го беше направила я вързах към ИНПА и показа грешка дросел (по точно няколко грешки свързани с дросела) това ясно но като се загледах сега показва 8 волта напрежение към дросела това не е ли много малко въжможно ли е от слаб ток да става това ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани