Смяна на семеринги и гарнитура
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Смяна на семеринги и гарнитура
Здравейте! Искам да направя следното запитване.
Карам БМВ е46 316I 1.9 бензин 105к.с. (малкия двигател) 2002г. колата е на почти 200 000 км. пробег (уж реални).
При последното посещение в сервиза майстора ми каза така:
Не искам да те отчайвам, но имаш теч на масло от семерингите и леко таене от гарнитурата.
Под колата не остава следа от теч, не двигателя е видимо омаслен.
Та въпроса ми е колко горе долу би ми излязла смята на тези неща (частите + труда)?
Благодаря!!!
Карам БМВ е46 316I 1.9 бензин 105к.с. (малкия двигател) 2002г. колата е на почти 200 000 км. пробег (уж реални).
При последното посещение в сервиза майстора ми каза така:
Не искам да те отчайвам, но имаш теч на масло от семерингите и леко таене от гарнитурата.
Под колата не остава следа от теч, не двигателя е видимо омаслен.
Та въпроса ми е колко горе долу би ми излязла смята на тези неща (частите + труда)?
Благодаря!!!
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Смяна на семеринги и гарнитура
Колега, като начало добре измий двигателя и покарай известно време, за да се види откъде точно е теча.
Re: Смяна на семеринги и гарнитура
Добре. Ще те послушам. Благодаря за съвета. От написаното разбирам че не е проблем да покарам още малко така?
Само трябва да следя нивото на маслото?
Само трябва да следя нивото на маслото?
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани