БМВ е46 318 фейс 143 коня проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
БМВ е46 318 фейс 143 коня проблем
Здравейте колата е горе посочената, проблема е следния след смяна на свещи и гарнитура капак клапани в сервиз два дни по късно колата започна да работи неравномерно, да прекъсва пробвах да я прочета с инпа, с БМВ скенер, Делфи с вюрт , но с нито една немога да влезна в компа на колата за да разбера къде е проблема.
С делфито влизам във всички други блокова но не и в мотора. Някакви идеи от къде да започна да открия проблема.
С делфито влизам във всички други блокова но не и в мотора. Някакви идеи от къде да започна да открия проблема.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: БМВ е46 318 фейс 143 коня проблем
Трудно e да се каже защо не може да влезеш в еку-то. Може да е имало някаква софтуерна или друга намеса преди теб. Опитай и с други програми - ISTA, DIS...дори и с разните евтини блутут джиджавки. А според това което описваш - твърде вероятно мисфайър на цилиндър заради бобина, но чекът трябва да се активира в такъв случай. Този мотор е капризен и към свещите, знаеш.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: БМВ е46 318 фейс 143 коня проблем
Софтуерна намеса, която да наруши чак комуникациите, директно гаси ДМЕ-то, колега. Не двигателя само, а направо ДМЕ се държи като мъртвец. Проблема си е баш хард! Иначе за мисфайърите си прав, кофти свещ може отлично да свърши работа, не че ги няма на пазара.
Аз бих добавил паразитен въздух. “Майсторите” по сервизите с тоя мотор обожават да стегнат голямата скоба на гофрето така, че тя да изскочи точно след ден, два.
Аз бих добавил паразитен въздух. “Майсторите” по сервизите с тоя мотор обожават да стегнат голямата скоба на гофрето така, че тя да изскочи точно след ден, два.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- amd
- клавиатурен мунингист
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: БМВ е46 318 фейс 143 коня проблем
проблема беше в газаджиийте, като са я монтирали и са взели от 7 пин на ОБД сигнал за газовата и за това не можеше да се влезна в компа на колата разкачих кабела и всичко си дойде на мястото, а преждевременно разглобих корите и се оказа една от бобините беше излезнала сега ще я сменя, защото не влиза плътно и стегнато. много благодаря за отговорите, но леко бях забравил, че съм пуснал тема и сега като взенах да потърся решението на друг проблем видях че имам тема.
А случайно някой да се е сблъсквал с постоянно светещи стопове, смених машинката но ми казаха, че е датчик на хол и трудно би се развалила.
темпомтата и той не работи, но мисля, че проблема идва от светещите стопове. единсвено почват да работят като махна синия бишон в кутията при комп.
всички бушони ги замерих с мултицеда, но без резултат.
А случайно някой да се е сблъсквал с постоянно светещи стопове, смених машинката но ми казаха, че е датчик на хол и трудно би се развалила.
темпомтата и той не работи, но мисля, че проблема идва от светещите стопове. единсвено почват да работят като махна синия бишон в кутията при комп.
всички бушони ги замерих с мултицеда, но без резултат.
- nedbmw
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: БМВ е46 318 фейс 143 коня проблем
Когато правиш диагностика и колата има газова трябва да преминеш първо на бензин инак линията е заета от газовия компютър така е поне при мен аз съм с полски компютър на Еуропегаз. Няма нужда всеки път да откачаш жицата до седми пин. И аз по някога кога си правя диагностика и забравя да премина предварително на бензин от копчето и се чеша известно време по глаеата защо не може да ми се закачи делфито или блутут джаджата дето имам! Газаджиите трябвало е да ти кажат мисля
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: БМВ е46 318 фейс 143 коня проблем
kolov написа:...
А случайно някой да се е сблъсквал с постоянно светещи стопове, смених машинката но ми казаха, че е датчик на хол и трудно би се развалила.
темпомата и той не работи, но мисля, че проблема идва от светещите стопове. Единствено започват да работят като махна синия бушон в кутията при комп.
всички бушони ги замерих с мултицеда, но без резултат.
Би трябвало да е обикновен 'бутон' на педала на спирачката! Тази ел.верига се прави възможно най-просто, защото е важна...Да не би педала да не се връща докрай и затова да не работи и с новата машинка?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: БМВ е46 318 фейс 143 коня проблем
ildivvy написа:kolov написа:...
А случайно някой да се е сблъсквал с постоянно светещи стопове, смених машинката но ми казаха, че е датчик на хол и трудно би се развалила.
темпомата и той не работи, но мисля, че проблема идва от светещите стопове. Единствено започват да работят като махна синия бушон в кутията при комп.
всички бушони ги замерих с мултицеда, но без резултат.
Би трябвало да е обикновен 'бутон' на педала на спирачката! Тази ел.верига се прави възможно най-просто, защото е важна...Да не би педала да не се връща докрай и затова да не работи и с новата машинка?
Няма бутон датчик на хол е и тествахме всякак не тръгва. Единствено заработват като извадим синьото реле което си намира в двигателния отсек, тогава заработват.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани