Проблеми с ГИ на 330 XI
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- IndiFFer3nT
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 11.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330 XI
Re: Проблеми с ГИ на 330 XI
Hip-hopotam написа:Колко пари ти излезе монтажа ако не е тайна
1300 лв. ми взе с всичко по газовата, като уж това беше намалена цена, понеже и много други неща правих при него.
Реално с тези евтини и прости инжектори и тоя изпарител.. пак е много.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблеми с ГИ на 330 XI
Може да не е газаджия, а да монтира по-междудругото, не е лошо ама поне да е пич и да ти сложи един читав изпарител, и аз имам сервиз работя с клиенти, аз поне така бих направил да има мир и разбирателство.
Re: Проблеми с ГИ на 330 XI
Здравей
- до колко пада налягането на изпарителя (нали е 1.5) при максимално натоварване?
- до колко мс отварят инжекторите при максимално натоварване?
- колко е температуратана изпарителя при натоварване , с какви маркучи и къде е свързана ?
Както те слушам, за да вдига времето на инжекторните времена в високите обороти, явно изпарителя сгъва с налягането (калпав изпарител, 6мм път на газта, лошо отопление,...) и той се опитва да напъва с големи времена рейката която си има лимит ... явно затова се е отказал.
- до колко пада налягането на изпарителя (нали е 1.5) при максимално натоварване?
- до колко мс отварят инжекторите при максимално натоварване?
- колко е температуратана изпарителя при натоварване , с какви маркучи и къде е свързана ?
Както те слушам, за да вдига времето на инжекторните времена в високите обороти, явно изпарителя сгъва с налягането (калпав изпарител, 6мм път на газта, лошо отопление,...) и той се опитва да напъва с големи времена рейката която си има лимит ... явно затова се е отказал.
- IndiFFer3nT
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 11.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330 XI
Re: Проблеми с ГИ на 330 XI
veskot написа:Здравей
- до колко пада налягането на изпарителя (нали е 1.5) при максимално натоварване?
- до колко мс отварят инжекторите при максимално натоварване?
- колко е температуратана изпарителя при натоварване , с какви маркучи и къде е свързана ?
Както те слушам, за да вдига времето на инжекторните времена в високите обороти, явно изпарителя сгъва с налягането (калпав изпарител, 6мм път на газта, лошо отопление,...) и той се опитва да напъва с големи времена рейката която си има лимит ... явно затова се е отказал.
Ами колега, тея неща предполагам за да ти ги кажа, трябва да я свържа с компютъра и да видя на програмата какво ще покаже.
Re: Проблеми с ГИ на 330 XI
Здравей,
по проблема с оставането на газ при свършването и - имах същият проблем и се оказа дефектен MAP датчик AEB 025 ,као мисля че показваше около 4 бара ..
Имах си проблема с падането на лампичките на гориво при стабилно натискане , но не помня дали беше от горното или се случи когато ми замина изпарителя ..
За изпарител бях с Romano HD MAX , но това грозно желязо редовно му се случваше да изпуска газ от задния си капак и го смених с Emer Palladio .. малко пресилване е за 2.8 ,но поне изглежда стабилно направен .
Ето и едно сравнение на изпарители - https://www.autocentre.ua/news/gbo-test ... 54064.html
по проблема с оставането на газ при свършването и - имах същият проблем и се оказа дефектен MAP датчик AEB 025 ,као мисля че показваше около 4 бара ..
Имах си проблема с падането на лампичките на гориво при стабилно натискане , но не помня дали беше от горното или се случи когато ми замина изпарителя ..
За изпарител бях с Romano HD MAX , но това грозно желязо редовно му се случваше да изпуска газ от задния си капак и го смених с Emer Palladio .. малко пресилване е за 2.8 ,но поне изглежда стабилно направен .
Ето и едно сравнение на изпарители - https://www.autocentre.ua/news/gbo-test ... 54064.html
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани