ПРОБЛЕМА ОТСРАНЕН: Палене проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
ПРОБЛЕМА ОТСРАНЕН: Палене проблем
Здравейте,
Знам,че темата сигурно е банална вече, но все пак ще се радвам на мнения от Ваша страна.
Колата ми е Е46 136 коня 2001-ва и миналата седмица буквално спря да пали...от раз.
Накратко:
В чтвъртък сутринта я запалих съвсем нормално, за да отида до офиса, там ми се наложи да я мръдна от паркинга...пак запали нормално.
След работа обаче...давам на контакт, стартера върти нормално (не тромаво) ииии не иска да запали. 1, 2, 3 ,4, 5, 6 пъти... е не иска и не иска. Просто ей така.
Тъй като по-запознатите тук (аз не съм от тях) знаят, че слабото им място са ГНП-тата. Казват, че спирали от веднъж. Прочетох тук там, че симптоматиката за проблем с ГНП-то е " забиване на муцуната"при подаване на газ, прекъсване, предърпване ( това предполагам, че може и да е от дюзи и куп други неща), но преди това нямаше никакви такива проблеми. Предната вечер я карах градско - без проблем, мало преди това извън градско, отново нямаше никакви такива проблеми.
Тук прочетох, че подкачващата помпа е възможно да е заминала.... пробвах да я чуя под седалката. Чува се на ниско долу под задната седалка, че като дам на контакт работи. 5-6 пъти пробвах като давам на контакт - чува се под седалката. Предполагам, че работи.
Та имам следните питания:
1. Възможно ли е ГНП-то наистина да е умряло ей така....от раз? Ако да, каква евентуално грешка ще изпише на диагностиката? (мисля да я кача на диагностика)
2. Ако допуснем, че не е ГНП и подкачващата помпа си работи, какво друго би могло да е? (съответно някаква друга грешка на диагностиката)
3.Прочетох и за някакво реле на тази подкачващата помпа, ама сслед като се чува под седлаката дали е възможно да е от него?
Знам, че това сигурно някъде вече е дъвкано като тема и съм се подготвил за "най-тежкото" - ГНП-то. Там има един електронен блок заа управление, в който нагарят едни ел. елементи и прочетох, че това е пипкава работа и не евтина услуга.
НО все пак преди да се хвърля в големия ремонт много бих искал да чуя и други мнения за евентуални други източници на проблема.
Казвам до сега съм нямал прекъсвания, забивания на муцуната при подаване на газ, гаснене в движение и т.н.
Всеки път като я кача на диагностика ми казват една и съща грешка за умна дюза, ама си върви без проблем и без тресения и т.н.
Сещам се и още нещо (което може да ви се стори адски смешно) обаче два дни преди проблема, ми светна лапмата за горивото, та отидох да я заредя казах до горе, платих, че бързах и тръгнах. Стори ми се че платих много евтино и си викам да ми е сипал Бензин вместо Дизел....но пък карах след това два дни в градско и минах около 40 км и си мисля, че все пак бих го усетил ако е така. И все пак да попитам де, ако ми е сипал бенз вместо нафта възможно ли е да не го усетя за 40 км в града?
Благодаря още веднъж!
Ще ви държа в течение за работата с майстора все пак.
Знам,че темата сигурно е банална вече, но все пак ще се радвам на мнения от Ваша страна.
Колата ми е Е46 136 коня 2001-ва и миналата седмица буквално спря да пали...от раз.
Накратко:
В чтвъртък сутринта я запалих съвсем нормално, за да отида до офиса, там ми се наложи да я мръдна от паркинга...пак запали нормално.
След работа обаче...давам на контакт, стартера върти нормално (не тромаво) ииии не иска да запали. 1, 2, 3 ,4, 5, 6 пъти... е не иска и не иска. Просто ей така.
Тъй като по-запознатите тук (аз не съм от тях) знаят, че слабото им място са ГНП-тата. Казват, че спирали от веднъж. Прочетох тук там, че симптоматиката за проблем с ГНП-то е " забиване на муцуната"при подаване на газ, прекъсване, предърпване ( това предполагам, че може и да е от дюзи и куп други неща), но преди това нямаше никакви такива проблеми. Предната вечер я карах градско - без проблем, мало преди това извън градско, отново нямаше никакви такива проблеми.
Тук прочетох, че подкачващата помпа е възможно да е заминала.... пробвах да я чуя под седалката. Чува се на ниско долу под задната седалка, че като дам на контакт работи. 5-6 пъти пробвах като давам на контакт - чува се под седалката. Предполагам, че работи.
Та имам следните питания:
1. Възможно ли е ГНП-то наистина да е умряло ей така....от раз? Ако да, каква евентуално грешка ще изпише на диагностиката? (мисля да я кача на диагностика)
2. Ако допуснем, че не е ГНП и подкачващата помпа си работи, какво друго би могло да е? (съответно някаква друга грешка на диагностиката)
3.Прочетох и за някакво реле на тази подкачващата помпа, ама сслед като се чува под седлаката дали е възможно да е от него?
Знам, че това сигурно някъде вече е дъвкано като тема и съм се подготвил за "най-тежкото" - ГНП-то. Там има един електронен блок заа управление, в който нагарят едни ел. елементи и прочетох, че това е пипкава работа и не евтина услуга.
НО все пак преди да се хвърля в големия ремонт много бих искал да чуя и други мнения за евентуални други източници на проблема.
Казвам до сега съм нямал прекъсвания, забивания на муцуната при подаване на газ, гаснене в движение и т.н.
Всеки път като я кача на диагностика ми казват една и съща грешка за умна дюза, ама си върви без проблем и без тресения и т.н.
Сещам се и още нещо (което може да ви се стори адски смешно) обаче два дни преди проблема, ми светна лапмата за горивото, та отидох да я заредя казах до горе, платих, че бързах и тръгнах. Стори ми се че платих много евтино и си викам да ми е сипал Бензин вместо Дизел....но пък карах след това два дни в градско и минах около 40 км и си мисля, че все пак бих го усетил ако е така. И все пак да попитам де, ако ми е сипал бенз вместо нафта възможно ли е да не го усетя за 40 км в града?
Благодаря още веднъж!
Ще ви държа в течение за работата с майстора все пак.
Последна промяна morfis на 24 Юли 2020, 8:58, променена общо 1 път
- red_bull92
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Палене проблем
Проблемът е същият, като при мен. Влизам в Кауфланд до тогава колата си пали без проблем. Излизам и не пали. Закачихме я на диагностика и се оказа заминал датчик на коляновия вал. Сменихме го и сега всичко е наред.
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
Re: Палене проблем
red_bull92 Благодаря за мнението. Оставих я вече на майстор, че да видим какво ще каже и той. Малко съм "Тома Неверни", че ми сподели че "диагностиката му е в главата". Ще пиша утре какво е неговия отговор.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Палене проблем
Най вероятно е едно от двете колега - или датчик колянов вал или помпата, при всички случаи я закачете на диагностика. Много често ако е датчика колата пали след определен престой, ако е помпата не. Помпата може да се скапе в две направления механично и електрически. Ако се скапва механично то това обикновено става постепенно и има симптоми, ако обаче умре електрически това става без никакви симптоми, мигновено и необратимо(необратимо от самосебе си). Ако проблема ти е от помпата(електрически) то в 99% от случаите очаквай грешка в клапана за количеството. И имай в предвид че ако има такава грешка и я изтриете е твърде вероятно да не се появи веднага(скоро) пак, но колата ще продължава да не пали.
Re: ПРОБЛЕМА ОТСРАНЕН: Палене проблем
Накратко за проблема и разрешението му:
1. Първо е изгоряла помпа в резервоар - смених я
2. Оттам заминава този прословут транзистор в ел.блока на ГНП-то - към всички на които стигант до тук, препоръчвам да се свържете със stefan_suny. МНОГО СЪМ ДОВОЛЕН и БЛАГОДАРЯ!
В момента колата е на същото положение преди този проблем и си върви...за мен, нормално предвид възрастта й.
та тва е!
1. Първо е изгоряла помпа в резервоар - смених я
2. Оттам заминава този прословут транзистор в ел.блока на ГНП-то - към всички на които стигант до тук, препоръчвам да се свържете със stefan_suny. МНОГО СЪМ ДОВОЛЕН и БЛАГОДАРЯ!
В момента колата е на същото положение преди този проблем и си върви...за мен, нормално предвид възрастта й.
та тва е!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани