Жълта лампа за ниво на антифриз - аномалия
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Жълта лампа за ниво на антифриз - аномалия
Може, ма с казанчето!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Жълта лампа за ниво на антифриз - аномалия
Временно бях решил проблема с жълтата лампа за нивото на охладителната течност. Решението беше смяна на казанчето, което беше комплет с датичка. Не помня каква марка беше. За няма две години съм сменил 3 казанчета, пластмасата, която е за захващане на разширителя към радиатора, горния маркуч. Казанчета ги сменявах, защото протичаха от гумения пръстен, който е в долната част, където разширителя влиза в стойката. Този пръстен е по-специфичен и уж не се предлага само той. Казанчета са напълно здрави, но започваха да сълзят от въпросния пръстен, когато двигателя е студен.
Наложи се отново смяна на разширителя и оставих клата в сервиз, защото нямах време да се занимавам аз.Взеха ми толкова пари за тази интервенция, че в дару кар щеше да ми е по-евтино, но аз съм си виновен, доброволно си закарах колата там. Сложиха разширител на meyle и датчика който беше на предния разширител. Отново започна присветване на лампата. Антифириз на макс. За всеки случай купих нова капачка от бмв. Промяна няма.
1. Синият датчик. Той вървеше с казанчето в комплект. С него не светеше лампата, докато не смених отново разширителя. След това започна да присветва.
2. Черният датчик. Купих го за марка febi, въпреки, че по него не пише нищо. С него известно време не светеше, около 2-3 месеца. Сега се държи както синия, присветва за по няколко секунди, докато колата не загрее.
3. Сивият датчик. Купих го за марка meyle. Реших да пробвам с такъв, защото уж разширителя е на тази марка. С този датчик лампата свети още като дам на контакт и не изгасва. Търговецът, от който го купих ми го замени с друг уж на swag, изглеждащ едно към едно с първия. Днес пробвах и с втория и е същата работа. Само като дам контакт на тъблото светва лампата. Върнах за сега черния.
Много ме е яд, че не си оставих колата в бмв да сменят разширителя с оригинален с датчик с всичко с гаранция и т.н. До тук съм дал повече пари отколкото щях да дам в бмв, но
Остана ми последна възможност да купя оригинален датчик от бмв и да опитам с него. Но пак ще е въпрос на късмет.
Наложи се отново смяна на разширителя и оставих клата в сервиз, защото нямах време да се занимавам аз.Взеха ми толкова пари за тази интервенция, че в дару кар щеше да ми е по-евтино, но аз съм си виновен, доброволно си закарах колата там. Сложиха разширител на meyle и датчика който беше на предния разширител. Отново започна присветване на лампата. Антифириз на макс. За всеки случай купих нова капачка от бмв. Промяна няма.
1. Синият датчик. Той вървеше с казанчето в комплект. С него не светеше лампата, докато не смених отново разширителя. След това започна да присветва.
2. Черният датчик. Купих го за марка febi, въпреки, че по него не пише нищо. С него известно време не светеше, около 2-3 месеца. Сега се държи както синия, присветва за по няколко секунди, докато колата не загрее.
3. Сивият датчик. Купих го за марка meyle. Реших да пробвам с такъв, защото уж разширителя е на тази марка. С този датчик лампата свети още като дам на контакт и не изгасва. Търговецът, от който го купих ми го замени с друг уж на swag, изглеждащ едно към едно с първия. Днес пробвах и с втория и е същата работа. Само като дам контакт на тъблото светва лампата. Върнах за сега черния.
Много ме е яд, че не си оставих колата в бмв да сменят разширителя с оригинален с датчик с всичко с гаранция и т.н. До тук съм дал повече пари отколкото щях да дам в бмв, но
Остана ми последна възможност да купя оригинален датчик от бмв и да опитам с него. Но пак ще е въпрос на късмет.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Жълта лампа за ниво на антифриз - аномалия
Колега, знам къде е проблема. Преди години съм минал по тоя път и месеци наред лампата светеше без никаква видима причина. Бях сменил и казанчето и лампата пак не гаснеше. Проблема се оказа в капачката. Заради негодната пластмаса на тези казанчета, дори и чисто нова капачката не се затваряше както трябва и смучеше въздух от там. Дори и с супер много затягане и видимо супер добре напасната капачка пак влизаше въздух от там. Смених капачката с една стара от предишното ми БМВ и проблема изчезна още със следващото палене.
На 99% съм сигурен, че проблема ти е там. Тези неща с датчици, поплаваци и т.н. съм ги пробвал многократно и резултат нямаше!
П.С. Това, че слагаш нова капачка, не е гаранция. Просто както казах, пластмасата на казанчето е зле и не всяка капачка пасва.
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
На 99% съм сигурен, че проблема ти е там. Тези неща с датчици, поплаваци и т.н. съм ги пробвал многократно и резултат нямаше!
П.С. Това, че слагаш нова капачка, не е гаранция. Просто както казах, пластмасата на казанчето е зле и не всяка капачка пасва.
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
Re: Жълта лампа за ниво на антифриз - аномалия
BiTurbo написа:Обезвъздушил съм 5 пъти и с уред създаващ налягане в системата (горе на капачката). Освен това откакто стана карам вече над 5000км. - все трябваше да се е обезвъздушило до сега. И преди съм правил ремонти по охладителната система (смяна термоста) и след 1 обезвъздушаване всичко е било наред.Tobi написа:Мисля,че имаш останал въздух в системата.При моите е46ци,винаги е светвал и гаснел заради това.
Това, което аз си мисля е, че отнякъде влиза въздух в системата и силно ме съмнява да не е от гарнитурата на главата. Но това, че проблемът се появи точно след смяна на казанчето ме кара пък да мисля, че по-скоро ще е нещо от там, а и нито губи вода, нито надува маркучи, в тази насока няма никакви аномалии.
Имам един резервен датчик, може да го сменя за проба.
Gesendet von meinem SM-G970F mit Tapatalk
Според мен пробвай с друга капачка, но оригинална не е толкова скъпа към 40 или вземи от някой познат и тествай с неговата дали ще има промяна.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Жълта лампа за ниво на антифриз - аномалия
Драгослав написа:Временно бях решил проблема с жълтата лампа за нивото на охладителната течност. Решението беше смяна на казанчето, което беше комплет с датичка. Не помня каква марка беше. За няма две години съм сменил 3 казанчета, пластмасата, която е за захващане на разширителя към радиатора, горния маркуч. Казанчета ги сменявах, защото протичаха от гумения пръстен, който е в долната част, където разширителя влиза в стойката. Този пръстен е по-специфичен и уж не се предлага само той. Казанчета са напълно здрави, но започваха да сълзят от въпросния пръстен, когато двигателя е студен.
Наложи се отново смяна на разширителя и оставих клата в сервиз, защото нямах време да се занимавам аз.Взеха ми толкова пари за тази интервенция, че в дару кар щеше да ми е по-евтино, но аз съм си виновен, доброволно си закарах колата там. Сложиха разширител на meyle и датчика който беше на предния разширител. Отново започна присветване на лампата. Антифириз на макс. За всеки случай купих нова капачка от бмв. Промяна няма.
1. Синият датчик. Той вървеше с казанчето в комплект. С него не светеше лампата, докато не смених отново разширителя. След това започна да присветва.
2. Черният датчик. Купих го за марка febi, въпреки, че по него не пише нищо. С него известно време не светеше, около 2-3 месеца. Сега се държи както синия, присветва за по няколко секунди, докато колата не загрее.
3. Сивият датчик. Купих го за марка meyle. Реших да пробвам с такъв, защото уж разширителя е на тази марка. С този датчик лампата свети още като дам на контакт и не изгасва. Търговецът, от който го купих ми го замени с друг уж на swag, изглеждащ едно към едно с първия. Днес пробвах и с втория и е същата работа. Само като дам контакт на тъблото светва лампата. Върнах за сега черния.
Много ме е яд, че не си оставих колата в бмв да сменят разширителя с оригинален с датчик с всичко с гаранция и т.н. До тук съм дал повече пари отколкото щях да дам в бмв, но
Остана ми последна възможност да купя оригинален датчик от бмв и да опитам с него. Но пак ще е въпрос на късмет.
Тази последна възможност нищо няма да ти донесе. Тези трите, дето си снимал всъщност не са датчици, а обикновени рид ампули. Те само отчитат слязъл ли е надолу истинския датчик, който пък е интегриран в казанчето. Просто си купи едно оригинално казанче, врътни му да речем първата ампула, която си постнал(щото третата ти явно е дефектна според описанията ти) и за теб филма приключва.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Жълта лампа за ниво на антифриз - аномалия
Здравейте,
вдигам темата отново, за да и дам завършек и да послужи на други, които ще се лутат Карах с описания по-горе "проблем" около 30.000км и онзи ден реших да сменя водната помпа (профилактично, че е на 300.000 км колата вече) и взех направо и един разширителен съд - този път оригинален от БМВ. Проблемът със лампата изчезна (върнах и оригиналния сензор). Наистина се е дължало на елемента, който се намира в казанчето. Колегата по-горе излезе прав. Та съвета ми е да взимате само оригинални казанчета, при другите явно е въпрос на късмет (а уж купих Behr, а не каква и да е марка).
Та така, поздрави и успех
Gesendet von meinem SM-G970F mit Tapatalk
вдигам темата отново, за да и дам завършек и да послужи на други, които ще се лутат Карах с описания по-горе "проблем" около 30.000км и онзи ден реших да сменя водната помпа (профилактично, че е на 300.000 км колата вече) и взех направо и един разширителен съд - този път оригинален от БМВ. Проблемът със лампата изчезна (върнах и оригиналния сензор). Наистина се е дължало на елемента, който се намира в казанчето. Колегата по-горе излезе прав. Та съвета ми е да взимате само оригинални казанчета, при другите явно е въпрос на късмет (а уж купих Behr, а не каква и да е марка).
Та така, поздрави и успех
Gesendet von meinem SM-G970F mit Tapatalk
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани