Съвет и помощ за активиране на къси и дълги едновременно
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Съвет и помощ за активиране на къси и дълги едновременно
Едно реле 20-30А е достатъчно за двата фара. Трябва да се спрат чековете на дългите и няма да ти свети индикация за изгоряла крушка.
Re: Съвет и помощ за активиране на къси и дълги едновременно
С INPA или друг безплатен метод, мога ли да спра чековете?
Re: Съвет и помощ за активиране на къси и дълги едновременно
swetlioo написа:С INPA или друг безплатен метод, мога ли да спра чековете?
С NCS Expert можеш да ги спреш.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Съвет и помощ за активиране на къси и дълги едновременно
С кабела за Inpa и Carly можеш с телефона. Иначе може и с експерт, може и със скенер. В дис вероятно същи може.swetlioo написа:С INPA или друг безплатен метод, мога ли да спра чековете?
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Съвет и помощ за активиране на къси и дълги едновременно
Това Carly, специален OBD модул ли иска? Свалих приложението на телефона, но ми иска някаквъ Carly scanner
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Съвет и помощ за активиране на къси и дълги едновременно
Кракнатото не иска. Потърси го във форума.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Съвет и помощ за активиране на къси и дълги едновременно
Обичам простите неща и не обичам излишните разходи.
При мен се оказа, че не дава грешка, след като направих окабеляването по схемата. Или изобщо не следи за изгоряла крушка на дългите или товарът, който връща по инсталацията, механизмът в лупите, е достатъчен, за да излъже колата.
Снимки ще кача, само ако някой, много се интересува как се е получило, защото всяка снимка трябва да се преработва. Следвах схемата, сложих реле за всеки фар и бушон 7.5 А, за всяко реле. Направих всеки кабел на мъжка и женска букса, така че всичко да е plug and play, т.е. мога да махна всичко по всяко време, така че да си се върне във фабрично състояние.
Всичко ми излезе около 220 лв., като това включва 4 бр лупи и крушки, резервни крушки, нови пластмасови капаци за фаровете, кабели, релета, консумативи, Angel eyes и може би 1-2 други неща, които в момента не се сещам.
БЛАГОДАРЯ на всеки отзовал се, всяко мнение бе ценно за мен, дори и тези, които ми казаха, да не се занимавам.
БЛАГОДАРЯ специално на колегата (h)aman, който ми предостави схемата.
При мен се оказа, че не дава грешка, след като направих окабеляването по схемата. Или изобщо не следи за изгоряла крушка на дългите или товарът, който връща по инсталацията, механизмът в лупите, е достатъчен, за да излъже колата.
Снимки ще кача, само ако някой, много се интересува как се е получило, защото всяка снимка трябва да се преработва. Следвах схемата, сложих реле за всеки фар и бушон 7.5 А, за всяко реле. Направих всеки кабел на мъжка и женска букса, така че всичко да е plug and play, т.е. мога да махна всичко по всяко време, така че да си се върне във фабрично състояние.
Всичко ми излезе около 220 лв., като това включва 4 бр лупи и крушки, резервни крушки, нови пластмасови капаци за фаровете, кабели, релета, консумативи, Angel eyes и може би 1-2 други неща, които в момента не се сещам.
БЛАГОДАРЯ на всеки отзовал се, всяко мнение бе ценно за мен, дори и тези, които ми казаха, да не се занимавам.
БЛАГОДАРЯ специално на колегата (h)aman, който ми предостави схемата.
Re: Съвет и помощ за активиране на къси и дълги едновременно
Здравейте, на всички които сте писали по темата.
Имам проблем със светлините, които до последно бяха вързани по схемата на колегата (h)aman на първата страница.
Вчера от нищото и двата ксенона изгаснаха. Всичко е навързано, бушоните са здрави, крушките също, но не палят. Имате ли идея защо?
Имам проблем със светлините, които до последно бяха вързани по схемата на колегата (h)aman на първата страница.
Вчера от нищото и двата ксенона изгаснаха. Всичко е навързано, бушоните са здрави, крушките също, но не палят. Имате ли идея защо?
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани