Е46 2.0d 150 к.с. спря да пали изведнъж.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Е46 2.0d 150 к.с. спря да пали изведнъж.
Здравейте,колеги от форума. Търсих доста относно случая,който се разви при мен,но не намерих нищо толкова конкретно за моята ситуация. Намирах подобни признаци,но не и същото и затова ще си позволя да пусна нова тема,като се извинявам,ако има такава тема предварително и бих помолил да ме препратите към нея. Сега към проблема. Прибрах се от София вкъщи,колата по пътя нямаше никакъв проблем,не е прекъсвала,не са играли обороти,нищо. Единственото,което забелязах,но не знам дали не е било по принцип така,е,че като спрях на място оборотите падаха от 890 до 850,задвижеше ли се малко пак отиваха на 890. Спрях пред нас,заключих я,всичко беше както обикновено. Качвам се на следващия ден,опитвам да запаля и колата просто не иска да запали. Не се чува шума от помпата под шофьорската седалка,стартера върти,но не пали. По принцип в тази ситуация четох за помпата,реле за помпата или някой друг елемент. Но странното е,че лампата за маслото изобщо не свети,нито на стартер,нито като въртя,изобщо не се включва. Откарах я на майстор с мисълта,че може да е помпата/релето ,но той ми каза,че дава грешка на диагностиката(кодовете,които изписва са 4212,4073,4703),която се разчита като проблем с компютъра на колата и ме пренасочи към някой,който се занимава с електрическата част. Единственото,което съм забелязвал преди докато съм я карал,което е било по - особено е,че понякога на централния дисплей,където показва километри и т.н ,светеше по - слабо за малко и пак се връщаше,все едно си настройвам яркостта от това за таблото. Ако някой случайно се е сблъсквал с такава ситуация/има идея от какво е проблема ще ми бъде много от полза. Благодаря предварително и се извинявам за дългата тема,но не исках да изпускам подробности.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 695
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Е46 2.0d 150 к.с. спря да пали изведнъж.
Здрасти, значи първо това за оборотите е напълно нормално, при мен също е така. А относно дисплея , също е нормално на Лайт модула имаш диод(не съм сигурен че е диод де) който определя светлината навън и спрямо това увеличава/намалява яркостта на дисплея на таблото.
Виж грешките които си дал там си пише всички.
Виж грешките които си дал там си пише всички.

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- AvoyzeN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Е46 2.0d 150 к.с. спря да пали изведнъж.
4212 - Изгоряла подгревна свещ на първи цилиндър
4073 - Свързано е със скоростната кутия, сензор/модул №24 от схемата https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... 1319231129
4703 - Блок за управление Вътрешна грешка 7. Предполагам не идва захранване до подкачащата помпа под шофьорската седалката, погледни релето намира се зад бушоните първото от ляво, също така провери бушон №54 и накрая може да е заминал компютъра за управление.
Това е което успях да намеря като информация за грешките, обаче когато подкачащата помпа не работи, би трябвало да изпише грешка за ниско ниво с рейла.
4073 - Свързано е със скоростната кутия, сензор/модул №24 от схемата https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... 1319231129
4703 - Блок за управление Вътрешна грешка 7. Предполагам не идва захранване до подкачащата помпа под шофьорската седалката, погледни релето намира се зад бушоните първото от ляво, също така провери бушон №54 и накрая може да е заминал компютъра за управление.
Това е което успях да намеря като информация за грешките, обаче когато подкачащата помпа не работи, би трябвало да изпише грешка за ниско ниво с рейла.

Re: Е46 2.0d 150 к.с. спря да пали изведнъж.
Благодаря за навременната реакция и на двама ви. За подгревната свещ видях,още като я взех даде на диагностика проблем с 4те свещи,но не съм имал проблем с паленето и ми казаха,че най - вероятно е от релето на свещите. Относно втората грешка,възможно ли е от нея да не пали,или по - скоро е заради проблема с тока до помпата ? Бушонът го проверих и е здрав. В случай,че не се окаже релето ( ще се радвам,ако може малко по - подробна информация за него,къде да го намеря-май трябваше да се разглоби жабката, и как да го проверя дали работи),а се окаже компютърът за управление как се процедира? Купува се нов компютър предполагам и след това нещо настройва ли се,синхронизира ли се ? Също така ориентировъчна цена за хипотетичната ситуация с компютъра,ако имате представа ще бъде от полза. Отново много благодаря,ако някой колега има още информация,ще се радвам да сподели
П.С. Някъде срещах,че е възможно да е заминало релето(ако не се бъркам) на имболайзъра и затова да не пали,това възможно ли е?
П.С.№2 Извинявам се,ако задавам тъпи въпроси,просто за пръв път се сблъсквам с такава ситуация.

П.С. Някъде срещах,че е възможно да е заминало релето(ако не се бъркам) на имболайзъра и затова да не пали,това възможно ли е?
П.С.№2 Извинявам се,ако задавам тъпи въпроси,просто за пръв път се сблъсквам с такава ситуация.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани