Бучене (басово) след 80км/ч независимо на скорост/инерция
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Бучене (басово) след 80км/ч независимо на скорост/инерци
Колега, няма никакъв риск. Рискът е, че си чакал две години да смениш очевидно износен лагер. Имам един познат, който се беше въртял на магистралата, заради блокирало колело от лагер главина и ситуацията не беше хич приятна. При него беше заради монтиран неправилен модел лагер де, но не е хич за подценяване и износения. Лагера всеки опитен майстор може да го определи кой е, като завърти гумата. При мен отчетливо бучеше някъде отпред, а се оказа заден десен лагер. Майсторът каза, че е сигурен и го сменихме и колата оттогава е топ. На всичкото отгоре съм X-drive и пак не беше проблем да се хване лагера.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бучене (басово) след 80км/ч независимо на скорост/инерци
Пиша в тази стара тема, защото вече няколко месеца боря подобен проблем. При скорост над 50км/ч и обороти около 2500 започва едно басово бучене и вибрация. Ако върна педала на газта спира веднага.
Нещата които пробвахме: Сменихме два висящи лагера, гуменото каре сменихме три пъти - FEBI, GSP и последно сложихме оригинално. 3 леви и 3 десни полуоски - общо 6 (подразбира се че не са нови), 4 кардана като два от тях не са разцепвани никога и се предполага, че са балансирани. Единственият момент в който имаше кратко подобрение беше при смяна на гумените карета. В рамките на 20км пробег нямаше проблем, след което се появяваше отново.
Някой може ли да даде съвет?
Нещата които пробвахме: Сменихме два висящи лагера, гуменото каре сменихме три пъти - FEBI, GSP и последно сложихме оригинално. 3 леви и 3 десни полуоски - общо 6 (подразбира се че не са нови), 4 кардана като два от тях не са разцепвани никога и се предполага, че са балансирани. Единственият момент в който имаше кратко подобрение беше при смяна на гумените карета. В рамките на 20км пробег нямаше проблем, след което се появяваше отново.
Някой може ли да даде съвет?
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Бучене (басово) след 80км/ч независимо на скорост/инерци
VladiE написа:Пиша в тази стара тема, защото вече няколко месеца боря подобен проблем. При скорост над 50км/ч и обороти около 2500 започва едно басово бучене и вибрация. Ако върна педала на газта спира веднага.
Нещата които пробвахме: Сменихме два висящи лагера, гуменото каре сменихме три пъти - FEBI, GSP и последно сложихме оригинално. 3 леви и 3 десни полуоски - общо 6 (подразбира се че не са нови), 4 кардана като два от тях не са разцепвани никога и се предполага, че са балансирани. Единственият момент в който имаше кратко подобрение беше при смяна на гумените карета. В рамките на 20км пробег нямаше проблем, след което се появяваше отново.
Някой може ли да даде съвет?
Колега, не си пръскай парите за проба -грешка, а отиди в официален сервиз на БМВ да ти диагностицират проблема! Възможно е и те да не разберат, но е много по-вероятно да намерят какво е. През приемчиците са минали хиляди коли като твоята и не е като да не им знаят проблемите. Препоръчвам МКар Пловдив. Чувам само добри отзиви, включително и лични. Даже познавам софиянец, които си поддържаше новото БМВ там. Преди и БоваКар-Бургас бяха много добри, но преди 3-4 години са направили някакви промени и вече не стават.
Ходил съм с Е46-цата в МКар и очаквах да ме разкарат любезно, тъй като съм със стара кола и няма да им се занимава, но отношението беше сравнително добро. Е, нямаше подмазване, като да съм с нова Х5-ца, но не се и отнасяха с мен като с трето качество човек. Да кажем, че трябваше да почакам повечко, за да ми обърнат внимание, но го приемам за нормално.
Повярвай ми, може да ти излезе много по-евтино така! Съдейки по парите, които вече си дал, си струва. А и можеш да платиш само диагностика, не си длъжен да я оправяш при тях.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бучене (басово) след 80км/ч независимо на скорост/инерци
Задното каре на кардана (кръстачката) допустимо ли е да има съвсем минимален луфт?
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Бучене (басово) след 80км/ч независимо на скорост/инерци
Виждаш ли луфта значи карето е фира. Не знам какви кардани си пробвал, но проблема ти е 1:1 за кардан. И също не вярвам да има читав кардан втора ръка. И също кардана няма значение дали е разцепван, свали
и се от колата, ако каре е тръгнало то след качването 100% ще тресе дори и преди това да е вървял перфектно
и се от колата, ако каре е тръгнало то след качването 100% ще тресе дори и преди това да е вървял перфектно
- lancerpor
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Бучене (басово) след 80км/ч независимо на скорост/инерци
До сега само четох без да се включвам, но се боря с този проблем от много време и вече нямам нерви. Взех колата на доста километри и започнах да сменям/рециклирам доста неща по трансмисията и ходовата част и още не мога да преборя проблема напълно. Моята кола е автомат и до момента съм стигнал до тук:
Първо получих теч в предната част на скоростната кутия. Това доведе до пълно рециклиране на кутията (ремонта излезе около 1/3 от стойността на която закупих цялата кола)
От свалянето и качването на кутията, явното толкова му е трябвало на карето на кардана, та и то се предаде. Бучене започна да се чува още при 50-60км/ч. Последва рециклиране на кардана в карадан.бг, което доведе до елиминиране на шума при ниска скорост. Висящия лагер и гумените карета са в добро състояние без луфт и видимо износване.
При скорост от около 80-90км/ч си остана въпросното бучене, което изчезва на около 130км/ч.
Помислих, че са гуми или джанти, за това стана време да сложа зимните такива. Заедно с това, след като прочетох последните постове в темата, смених и предните лагери с FAG, което още малко подобри ситуацията.
При мен се получава едно бучене/ручене/ромолене на около 110км/ч, което се засилва отчетливо на около 120км/ч(с което се появяват много леки вибрации във волана) и мога да кажа, че след 130км/ч вече почти не се усеща.
Забелязал съм, че при равна газ, шумът е един, когато си вдигна крака от педала на газта леко утихва, но пак го има и в момента, в който подам отново газ се усилва. Шумът не е свързан със оборотите на колата или на коя предавка е тя. Може и да си въобразявам и не знам дали е свъзано, но при ускорение на баир, се усеща по слабо.
П.С. Как мога да диагностицирам дали е заминал дифа или някое каре на полуоските?
Първо получих теч в предната част на скоростната кутия. Това доведе до пълно рециклиране на кутията (ремонта излезе около 1/3 от стойността на която закупих цялата кола)
От свалянето и качването на кутията, явното толкова му е трябвало на карето на кардана, та и то се предаде. Бучене започна да се чува още при 50-60км/ч. Последва рециклиране на кардана в карадан.бг, което доведе до елиминиране на шума при ниска скорост. Висящия лагер и гумените карета са в добро състояние без луфт и видимо износване.
При скорост от около 80-90км/ч си остана въпросното бучене, което изчезва на около 130км/ч.
Помислих, че са гуми или джанти, за това стана време да сложа зимните такива. Заедно с това, след като прочетох последните постове в темата, смених и предните лагери с FAG, което още малко подобри ситуацията.
При мен се получава едно бучене/ручене/ромолене на около 110км/ч, което се засилва отчетливо на около 120км/ч(с което се появяват много леки вибрации във волана) и мога да кажа, че след 130км/ч вече почти не се усеща.
Забелязал съм, че при равна газ, шумът е един, когато си вдигна крака от педала на газта леко утихва, но пак го има и в момента, в който подам отново газ се усилва. Шумът не е свързан със оборотите на колата или на коя предавка е тя. Може и да си въобразявам и не знам дали е свъзано, но при ускорение на баир, се усеща по слабо.
П.С. Как мога да диагностицирам дали е заминал дифа или някое каре на полуоските?
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Бучене (басово) след 80км/ч независимо на скорост/инерци
Аз такова бучене получих след като ми "балансираха" кардана.
Имах съмнения, че не е добре и го дадох за баланс. Като подкарах след това колата започваше около 50-60кмч, доста се засилваше към 80-100 (и силата и честотата). Повече не съм вдигал, директно я върнах в сервиза да ми махнат добавения "баланс" и да си взема парите. Така че моя съвет е да си балансираш кардана, на място препоръчано от някой, а не като мен
Имах съмнения, че не е добре и го дадох за баланс. Като подкарах след това колата започваше около 50-60кмч, доста се засилваше към 80-100 (и силата и честотата). Повече не съм вдигал, директно я върнах в сервиза да ми махнат добавения "баланс" и да си взема парите. Така че моя съвет е да си балансираш кардана, на място препоръчано от някой, а не като мен
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Бучене (басово) след 80км/ч независимо на скорост/инерци
Вдигни си колата на подемник и виж дали имаш радиален луфт (нагоре-надолу) в чашите на дифа или във фланеца на пиньона
Това е много възможна причина, която е и доста трудна за хващане. Успех.
Това е много възможна причина, която е и доста трудна за хващане. Успех.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани