Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- spec-V
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Lenco написа:dante_99 написа:Здравейте,
Нов съм във форума.
Харесал съм си една Е46-ца 330CI
Ето я обявата: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=k85sw0
Имам два въпроса:
1. В обявата пише че е обръщана от предишния собственик. С това обръщане крият ли се рискове за в бъдеще?
2. Колко ще струва конверсия от автомат в 6-степенна ръчна скоростна кутия? Не съм фен на автоматиците, но този модел има много екстри.
Иначе благодаря на тези, които се отзоват на въпроса ми.
Сваляш жабката и гледаш дали са на място бушоните и релетата, ако липсват, бягай, но като гледам огледалата и ръчната се съмнявам да ги намериш.
И предния капак сигурно се отваря от дясно
- interceptor005
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 1.07.2018
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Здравейте,
Днес ходих да видя следната обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 1965498238
Като изключим външните дребни забележки, забелязох 3 неща които ме притесняват.
1. При запалване оборотите на колата играят, при даване на газ падат по-бавно и първоначално се чува звук от DISA клапата ( предполагам, че тези проблеми идват от нея ).
2. При първоначално запалване и след кратко каране като си бутна пръстите в аспуха винаги беше влажо и сякаш имаше или масло или сажди (според мен беше масло).
3. При първоначално запалване и след леко каране махнах капачката на маслото и имаше омасляване на ръба и леко бяло оцветяване.
За мен проблем 1 не е сериозен, но за другите 2 трябва да се замисля.
Моля хора, които са имали или имат подобен модел да споделят опита си.
Благодаря ви много!
Днес ходих да видя следната обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 1965498238
Като изключим външните дребни забележки, забелязох 3 неща които ме притесняват.
1. При запалване оборотите на колата играят, при даване на газ падат по-бавно и първоначално се чува звук от DISA клапата ( предполагам, че тези проблеми идват от нея ).
2. При първоначално запалване и след кратко каране като си бутна пръстите в аспуха винаги беше влажо и сякаш имаше или масло или сажди (според мен беше масло).
3. При първоначално запалване и след леко каране махнах капачката на маслото и имаше омасляване на ръба и леко бяло оцветяване.
За мен проблем 1 не е сериозен, но за другите 2 трябва да се замисля.
Моля хора, които са имали или имат подобен модел да споделят опита си.
Благодаря ви много!
- wartburg353
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.09.2019
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Здравейте,
Ще ходя да гледам тази https://m.mobile.bg/details/11621591326796371
Мнения, забележки? Някой случайно вече да я е гледал?
Благодаря предварително!
Ще ходя да гледам тази https://m.mobile.bg/details/11621591326796371
Мнения, забележки? Някой случайно вече да я е гледал?
Благодаря предварително!
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
interceptor005 написа:Здравейте,
Днес ходих да видя следната обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=<a href="tel:11623751965498238">11623751965498238</a>
Като изключим външните дребни забележки, забелязох 3 неща които ме притесняват.
1. При запалване оборотите на колата играят, при даване на газ падат по-бавно и първоначално се чува звук от DISA клапата ( предполагам, че тези проблеми идват от нея ).
2. При първоначално запалване и след кратко каране като си бутна пръстите в аспуха винаги беше влажо и сякаш имаше или масло или сажди (според мен беше масло).
3. При първоначално запалване и след леко каране махнах капачката на маслото и имаше омасляване на ръба и леко бяло оцветяване.
За мен проблем 1 не е сериозен, но за другите 2 трябва да се замисля.
Моля хора, които са имали или имат подобен модел да споделят опита си.
Благодаря ви много!
1. Какво се чува от диса клапата? Тракане или друг звук?
2. Нормално е да има конденз. Когато темепературата е около и под 10 градуса излиза дори пара от ауспуха.
3. Отново се дължи на конденз. Ако колата се покара по-продължително, това бялото ще изчезне.
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Струва си да се огледа на живо. На пръв поглед по снимки е добре.wartburg353 написа:Здравейте,
Ще ходя да гледам тази https://m.mobile.bg/details/11621591326796371
Мнения, забележки? Някой случайно вече да я е гледал?
Благодаря предварително!
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Здравейте,
Моля за малко помощ, решил съм да оставям алфите и мерцедесите и да си взема БМВ... Спрял съм се на е46 и тук колебанията ми започват...
Понеже пътувам много (2500 до 3500 км на месец) се насочвам към бензиновите с идеята да има газ... Спрял съм се на 2.2 и 2.5... Кой мотор е за предпочитане? Има ли разлика в динамиката им? Моюата ще се кара по 35км извънграда и 5/10 км в града ( до работа предимно)
https://mobile.bg/11625410534039375
За сега се вглеждам в тази въпреки че надхвърля бюджета с 400 лева и реших да се допита до вас
Моля за малко помощ, решил съм да оставям алфите и мерцедесите и да си взема БМВ... Спрял съм се на е46 и тук колебанията ми започват...
Понеже пътувам много (2500 до 3500 км на месец) се насочвам към бензиновите с идеята да има газ... Спрял съм се на 2.2 и 2.5... Кой мотор е за предпочитане? Има ли разлика в динамиката им? Моюата ще се кара по 35км извънграда и 5/10 км в града ( до работа предимно)
https://mobile.bg/11625410534039375
За сега се вглеждам в тази въпреки че надхвърля бюджета с 400 лева и реших да се допита до вас
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Обявата вече е изтрита, но от кеша на гугъл видях цената, тоест явно бюджета е около 4000 лв. В този диапазон двуврато бензиново Е46 мъчна работа. Хвърлих едно око в мобилето и за тия пари все на бивши десняци попаднах. При седаните е по-добре положението, така че там се насочи ако искаш нещо по-читаво.
Иначе между 2.2 и 2.5 (M54) разликата е една идея повече вървеж за 2.5, и двата в масовия случаи харчат масло, разходът на гориво ще е еднакъв, макар че щом мислиш за газ разходът е без значение.
Иначе между 2.2 и 2.5 (M54) разликата е една идея повече вървеж за 2.5, и двата в масовия случаи харчат масло, разходът на гориво ще е еднакъв, макар че щом мислиш за газ разходът е без значение.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- propov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.11.2012
- Местоположение: Франкфурт на Майната Си
- Пол: Мъж
- Кара: Е87 130i ниско и твърдо
- Мечтае да кара: Стоково М3 без значение поколението ;)
- Детайли за колата: 235 × 19 Breyton Design
H & R ниско и много кораво окачване
BMC конус за повечко въздух
М пакет по рождение
Ниско, твърдо и максимално оригинално. Всичко е с ТЮФ.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Искам да имам перфектно е46 с 4 врати с бензинов мотор 2.8 или 3 литра. Въпроса ми е колкото ясен, толкова и експертен. Мога да го купя от Германия на цена от 7 до 10 хил. евро. Пробег под 100 хил. км
, първи собственик и истинска кола на 99%.
Мога обаче да купя няква черупка и да я вкарам при някой пичове, дето ще ми я направят на 100% реновирана.
Има ли такива майстори в БГ и доколко цената за реновиране ще се срещне с ония до 10 хил евро за готова добра кола. Колата ще се кара в Германия и ще се ползва от мен.
, първи собственик и истинска кола на 99%.
Мога обаче да купя няква черупка и да я вкарам при някой пичове, дето ще ми я направят на 100% реновирана.
Има ли такива майстори в БГ и доколко цената за реновиране ще се срещне с ония до 10 хил евро за готова добра кола. Колата ще се кара в Германия и ще се ползва от мен.
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Ако наистина има такива на под 100 000 км взимай готовата кола. Да тръгнеш да правиш някой дарак милионник ще ти излезе пак толкова (или повече) , но ще загубиш месеци и разправии с майстори, а накрая пак ще е милионник, но поосвежен
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 646
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Не се занимавай , не знаеш кой и какво ще осере , най-добре взимай читава директно !propov написа:Искам да имам перфектно е46 с 4 врати с бензинов мотор 2.8 или 3 литра. Въпроса ми е колкото ясен, толкова и експертен. Мога да го купя от Германия на цена от 7 до 10 хил. евро. Пробег под 100 хил. км
, първи собственик и истинска кола на 99%.
Мога обаче да купя няква черупка и да я вкарам при някой пичове, дето ще ми я направят на 100% реновирана.
Има ли такива майстори в БГ и доколко цената за реновиране ще се срещне с ония до 10 хил евро за готова добра кола. Колата ще се кара в Германия и ще се ползва от мен.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Първо ще серат в нея наволя, после ще те одерат и трето накрая ще си със съсипана нервна система освен празния портфейл.ivanski_2 написа:Не се занимавай , не знаеш кой и какво ще осере , най-добре взимай читава директно !propov написа:Искам да имам перфектно е46 с 4 врати с бензинов мотор 2.8 или 3 литра. Въпроса ми е колкото ясен, толкова и експертен. Мога да го купя от Германия на цена от 7 до 10 хил. евро. Пробег под 100 хил. км
, първи собственик и истинска кола на 99%.
Мога обаче да купя няква черупка и да я вкарам при някой пичове, дето ще ми я направят на 100% реновирана.
Има ли такива майстори в БГ и доколко цената за реновиране ще се срещне с ония до 10 хил евро за готова добра кола. Колата ще се кара в Германия и ще се ползва от мен.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
propov написа:Искам да имам перфектно е46 с 4 врати с бензинов мотор 2.8 или 3 литра. Въпроса ми е колкото ясен, толкова и експертен. Мога да го купя от Германия на цена от 7 до 10 хил. евро. Пробег под 100 хил. км
, първи собственик и истинска кола на 99%.
Мога обаче да купя няква черупка и да я вкарам при някой пичове, дето ще ми я направят на 100% реновирана.
Има ли такива майстори в БГ и доколко цената за реновиране ще се срещне с ония до 10 хил евро за готова добра кола. Колата ще се кара в Германия и ще се ползва от мен.
Гаранция нямаш нито за едното нито за другото, но реновирана кола ще е с поне половината нови части. Тук обаче има една особеност. Едва ли реновирането ще ти излезе по-евтино или на парите на "запазена" кола. Даже напротив, ще излезе два или повече пъти по-скъпо. Ако мислиш да се пестиш, взимайки кола за реновиране, то не се хаби. Второ, майсторът който ще реновира трябва да е много доверен човек или най-добре, това да си самият ти, иначе не се хаби.
Последните години, ако гледаш програми, от сорта на Дискавъри, Нешънъл, Експлорер и т.н. предавания бол, за подобни ентусиасти, и там винаги подходът е един - от моргата, сам, без да се пести.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
Ок. Ама трябва да имаш условия и време.swetlioo написа:propov написа:Искам да имам перфектно е46 с 4 врати с бензинов мотор 2.8 или 3 литра. Въпроса ми е колкото ясен, толкова и експертен. Мога да го купя от Германия на цена от 7 до 10 хил. евро. Пробег под 100 хил. км
, първи собственик и истинска кола на 99%.
Мога обаче да купя няква черупка и да я вкарам при някой пичове, дето ще ми я направят на 100% реновирана.
Има ли такива майстори в БГ и доколко цената за реновиране ще се срещне с ония до 10 хил евро за готова добра кола. Колата ще се кара в Германия и ще се ползва от мен.
Гаранция нямаш нито за едното нито за другото, но реновирана кола ще е с поне половината нови части. Тук обаче има една особеност. Едва ли реновирането ще ти излезе по-евтино или на парите на "запазена" кола. Даже напротив, ще излезе два или повече пъти по-скъпо. Ако мислиш да се пестиш, взимайки кола за реновиране, то не се хаби. Второ, майсторът който ще реновира трябва да е много доверен човек или най-добре, това да си самият ти, иначе не се хаби.
Последните години, ако гледаш програми, от сорта на Дискавъри, Нешънъл, Експлорер и т.н. предавания бол, за подобни ентусиасти, и там винаги подходът е един - от моргата, сам, без да се пести.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
- hotride
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 4.04.2014
- Кара: e46 320d sedan '04
- Мечтае да кара: e46 CSL
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11620888062513500
Здравейте, по принцип се оглеждам за е90, но случайно видях тази обява. Според вас дали си заслужава или за толко пари по-добре да си търся е90?
Здравейте, по принцип се оглеждам за е90, но случайно видях тази обява. Според вас дали си заслужава или за толко пари по-добре да си търся е90?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон IV
"Автомобила е с оригиналните си гуми с които е излезнала от завода"
Представям си тоя щом гумите си не е сменил за 17г с поддръжката как е...
Иначе колата освен ел стъкла и климатик друга екстра няма. Аз не бих...
Представям си тоя щом гумите си не е сменил за 17г с поддръжката как е...
Иначе колата освен ел стъкла и климатик друга екстра няма. Аз не бих...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани