Съмнение за загуба на компресия е46,320Д,2003г
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Съмнение за загуба на компресия е46,320Д,2003г
Колата е е46, 320d ,2003 г.Тази вечер не можах да запаля, - 4 градуса показваше на таблото .Миналата зима пак януари месец ми извъртя този номер , но тогава беше -20 вечерта , през деня-14 .Сега съм с акумулатор на 6 месеца и е по-мощен (100 ампера) и пак не можах да запаля .Чудя се дали свещите ми са за смяна , въпреки ,че на таблото при палене като дам на контакт много бързо (след 1 , 2 сек.) изгасва лампичката за свещите и не ми отчита някакви грешки или да показва ,че са за смяна свещите , до 0 , +1 градуса няма проблем с паленето.Резервоара е пълен до горе и съм сложил добавка която показва,че уж до -28 градуса не замръзва натфата. Имам съмнение за компресията ,че е ниска .От миналата година забелязах ,че губи малко антифриз , а петна по земята не виждам или оливане и се чудя дали не ми е отишла гарнитурата на главата от там да меша масло с антифриз , затова да ми намалява антифриза и съответно като е скапана гарнитурата да няма компресия и затова да не пали .Освен всичко изброено случва се понякога колата да гасне , при тръгване от светофар например , рядко но се случва .Имал съм преди тази други 3 дизелови коли и никога не са ми гаснели , нито пък съм имал проблем с паленето. Колата е на 336000 км реални от Германия си я докарах на собствен ход преди 4 години, не съм сменял никога свещи .Извинявам се ако съм написал нещо неправилно или неразбираемо , не съм механик .Ако има подобна , по изчерпателна тема по този въпрос, моля даите линк ,за да не занимавам излишно хората
- julyan10
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 27.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
- Мечтае да кара: X5M5 5.0D
Re: Съмнение за загуба на компресия е46,320Д,2003г
Mishonov написа:Колата е е46, 320d ,2003 г.Тази вечер не можах да запаля, - 4 градуса показваше на таблото .Миналата зима пак януари месец ми извъртя този номер , но тогава беше -20 вечерта , през деня-14 .Сега съм с акумулатор на 6 месеца и е по-мощен (100 ампера) и пак не можах да запаля .Чудя се дали свещите ми са за смяна , въпреки ,че на таблото при палене като дам на контакт много бързо (след 1 , 2 сек.) изгасва лампичката за свещите и не ми отчита някакви грешки или да показва ,че са за смяна свещите , до 0 , +1 градуса няма проблем с паленето.Резервоара е пълен до горе и съм сложил добавка която показва,че уж до -28 градуса не замръзва натфата. Имам съмнение за компресията ,че е ниска .От миналата година забелязах ,че губи малко антифриз , а петна по земята не виждам или оливане и се чудя дали не ми е отишла гарнитурата на главата от там да меша масло с антифриз , затова да ми намалява антифриза и съответно като е скапана гарнитурата да няма компресия и затова да не пали .Освен всичко изброено случва се понякога колата да гасне , при тръгване от светофар например , рядко но се случва .Имал съм преди тази други 3 дизелови коли и никога не са ми гаснели , нито пък съм имал проблем с паленето. Колата е на 336000 км реални от Германия си я докарах на собствен ход преди 4 години, не съм сменял никога свещи .Извинявам се ако съм написал нещо неправилно или неразбираемо , не съм механик .Ако има подобна , по изчерпателна тема по този въпрос, моля даите линк ,за да не занимавам излишно хората
Колега, много е лесна проверката за свещите. Пускаш един тест с INPA и ако има повече от три свещи записани като грешки тръгваш от релето и после пак тест и така се ориентираш. При всички случаи, ако тръгнеш да сменяш свещи, сменяй ги всичките по мое мнение.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани