Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Напълно достатъчни са тия 5км за да загрее напълно. Според мен си имаш грижа с термостат/и или водна помпа.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Работи, не знам колко е ефективно, но зимата се усеща работата й. Мисля, че няма проблем с нея. Не съм отварял вътре да видя клапите, но мисля че е ок, защото по нищо не личи да има проблем.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Зимата като застудее ще разбереш дали имаш грижа с термостат.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- Galo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 153
- Регистриран на: 12.07.2015
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring
Re: Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Защо трябва да чака до зимата за да разбера дали има грижа с термостатите, първо можеш от скритото меню да видиш как се държат температурите и на дълъг път и в града. Ако там температурата шава в супер големи интервали или ако не иска да качи повече от 60-70 градуса е ясна работата. Второ можеш да видиш и маркучите топли ли са, студени ли са, какво се случва. А ако имаш проблем с водната помпа, по скоро колата ще прегрява, отколкото да не може да загрее. И поне според мен зимата при тръгни, спри непрекъснато и повече работа на място на празен ход + работещо парно, нашите коли почти не загряват или загряват адски бавно, трябва си движение и обороти, но това си е мое лично наблюдение.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Най-добре е мотора да загрява под товар. Зимата ще го хване много по-лесно, не че сега не може. Обищновенно точно като застудее се почва с темите за термостати Относно загряването зимата в студа, моята за 2 км с няколко светофара и малко задръстване си изправя стрелката без никакъв проблем. То дори и на място да работи ако за 10-15 минути в голям студ не ти достига работна температура значи нещо не е наред.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Аз термостатите и двата съм ги сменил миналата година Август месец. Работят, температурата изобщо не мърда, гледал съм я на живи данни, независимо лято, зима, пролет, есен, под товар или при спускания и т.н. Там проблеми нямам за сега. Мислех, че проблем има по турбо, управлението му или турбо пътищата, но след написаното по-назад в темата, мисля че е нормално пътното поведение на колата. За разхода може би е нормален, да речем с литър над обичайното, от другите такива коли, но причината вероятно е в друго(ако изобщо има причина и проблем).
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Или грешиш за високия разход за който писа, или ако е вярно то със сигурност нещо не е наред.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- Galo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 153
- Регистриран на: 12.07.2015
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring
Re: Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Ако разхода ти в София в момента е 7-7.5 нямаш абсолютно никакви драми поне според мен. БМВ-тата никога са се славели с нисък разход на техните дизелови двигатели, а по скоро с надежност, еластичност, работа. Само се замисли зимата, ако не спираш в гараж колко време работи докато я чистиш, сложи късите разстояние в които я караш, едвам стигането на работна температура, ами нормално да ти дава и над 10 в такъв случай. Колкото до лага и при мен го има както казах, явно вихровите не са просто за красота. Хубаво ще е просто както е редно да си вземеш нов колектор от бмв и така ама пак караш на страх, а и 1к за колектор също не е за пренебрегване, затова малко лаг ама си спокоен и с пари за нещо друго! Колкото до загряването зимата, това и аз казвам, под товар е истината, тия коли са направени за каране и дълги разстояния. Честно казано искам да го видя това нещо на -15 как на празен ход ще загрее напълно за 15 минути. Аз зимата на такава темепратура я паля и работи сигурно толкова докато сваля снега и изчегъртам леда от стъклата и едвам излиза от синьото, но вече си духа стабилно топло. Може би ако си с изключено парно да се случи това, но пак се съмнявам. С един термостат съм, сменен е с ОЕМ и работи безупречно. Факт, че съм с изолиран ЕГР, но едва ли това ще спъва толкова много загряването.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Моя ЕГР работеше до тази пролет и загряваше нормално. Вече съм с рейс пайп но ми работят и свещите и бързовара Идната зима ще видим кво е положението, но се съмнявам да е драстична разликата. Аз лаг нямам, но съм с хубав ремап. Тия клапи в колектора не ти трябват.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- Galo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 153
- Регистриран на: 12.07.2015
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring
Re: Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Ще споделиш как е зимата, но не би трябвало да има фрапантна разлика наистина и моя бързавар работи, свещите също, единстено съм с излолиран ЕГР ама не загрява явно като при теб. Хубаво ще е и други колеги да споделят как е при тях, да не се пък укаже, че наистина имам някаква драма?!? А какво ще рече нямам лаг, то за тези коли си е нормално да имат някакъв лаг, поне докато турбината надуе и достигне исканото налягане. На 1-ва и 2-ра предавка и аз нямам почти никакъв лаг и на ниски обороти, но примерно ако и дадеш кик даун на 3-та, 4-та, 5-та от 1200-300 оборота какво се случва, няма замисляне и се изстрелва моменталически?
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Galo написа:Ако разхода ти в София в момента е 7-7.5 нямаш абсолютно никакви драми поне според мен. БМВ-тата никога са се славели с нисък разход на техните дизелови двигатели, а по скоро с надежност, еластичност, работа. Само се замисли зимата, ако не спираш в гараж колко време работи докато я чистиш, сложи късите разстояние в които я караш, едвам стигането на работна температура, ами нормално да ти дава и над 10 в такъв случай. Колкото до лага и при мен го има както казах, явно вихровите не са просто за красота. Хубаво ще е просто както е редно да си вземеш нов колектор от бмв и така ама пак караш на страх, а и 1к за колектор също не е за пренебрегване, затова малко лаг ама си спокоен и с пари за нещо друго! Колкото до загряването зимата, това и аз казвам, под товар е истината, тия коли са направени за каране и дълги разстояния. Честно казано искам да го видя това нещо на -15 как на празен ход ще загрее напълно за 15 минути. Аз зимата на такава темепратура я паля и работи сигурно толкова докато сваля снега и изчегъртам леда от стъклата и едвам излиза от синьото, но вече си духа стабилно топло. Може би ако си с изключено парно да се случи това, но пак се съмнявам. С един термостат съм, сменен е с ОЕМ и работи безупречно. Факт, че съм с изолиран ЕГР, но едва ли това ще спъва толкова много загряването.
Обещавам че само да стане по-студено ще ти направя клип, тук редовно става -10-15, ще ти направя клип как за 15-тина минути стига до средата И аз съм без вихрови.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Galo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 153
- Регистриран на: 12.07.2015
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring
Re: Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Ще чакам с интерес и говорим за кола умряла от студ след цяла нощ примерно и на празен ход. Само ми е любопитно с бързовар или с печка си?
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Да няма проблем, сутрин я паля и ти снимам. Може би зареди чипа, но при мен колата загрява нереално бързо, ауди а4 2.0 бензин палим заедно, аз загрявам първи
а за разход не мога да засека точно, защото я карам като линейка, но в момента ми дава 5.5 на борд 7.5 реално , смесено с много много газ.
а за разход не мога да засека точно, защото я карам като линейка, но в момента ми дава 5.5 на борд 7.5 реално , смесено с много много газ.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Galo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 153
- Регистриран на: 12.07.2015
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Кара: 3' E46 BMW 320d (M47N) Touring
Re: Въпрос за Вихрови Клапи. 320д
Ще казваш каква е тайната значи ама едва ли е от чипа, да не палиш огън под нея. Като изключим шегата, ако си с нафтова печка ще се съглася, че е възможно и без клип ама само с бързовара... хмм.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани