Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
BeЕто го резултатът
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Трудно е да се прецени така. Хем сякаш си има наклон надолу самия асфалт, хем предната гума изглежда по-малък цолаж. Едва ли са различни, но определено фотото лъже.
По-скоро щракни отзад за да се видят страничните наклони. Вероятно задните ти гуми седят буквално вертикални. Ако имаш и минимален разкрач отзад и си спокоен шофер можеш да си я караш и така.
По-скоро щракни отзад за да се видят страничните наклони. Вероятно задните ти гуми седят буквално вертикални. Ако имаш и минимален разкрач отзад и си спокоен шофер можеш да си я караш и така.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
Снимката подвежда, вярно е. Гумата седи вертикално.
Къде мога да ида и да ми направят хубав реглаж отзад, при сегашното положение?
П.П.
Днес можах да разгледам чуждите форуми и малко да се информирам относно реглажа, наклоните, сходимостта на задния мост.
Та с помощта на ръчни способи, инструменти и един iPhone успях да измеря наклона(Camber) на четирите гуми, като и при четирите гуми, наклона е на -1 градус,което не ми стана особено ясно, дали е допустимо.
По-лошото е, че задна дясна няма сходимост с задна лява, бяга с 1-2 градуса на вътре, като тази сходимост, не можах да я измеря идеално точно, поради малкото информация и това, че не схванах точно какво да гледам, но доколкото можах, това заключих.
В интерес на истината, задните гуми, нямат сходимост от как съм я купил, водил съм я на реглаж, уж било наред, но знам ли. Гумите не ги яде!Сега с подложките, ще разберем.
Къде мога да ида и да ми направят хубав реглаж отзад, при сегашното положение?
П.П.
Днес можах да разгледам чуждите форуми и малко да се информирам относно реглажа, наклоните, сходимостта на задния мост.
Та с помощта на ръчни способи, инструменти и един iPhone успях да измеря наклона(Camber) на четирите гуми, като и при четирите гуми, наклона е на -1 градус,което не ми стана особено ясно, дали е допустимо.
По-лошото е, че задна дясна няма сходимост с задна лява, бяга с 1-2 градуса на вътре, като тази сходимост, не можах да я измеря идеално точно, поради малкото информация и това, че не схванах точно какво да гледам, но доколкото можах, това заключих.
В интерес на истината, задните гуми, нямат сходимост от как съм я купил, водил съм я на реглаж, уж било наред, но знам ли. Гумите не ги яде!Сега с подложките, ще разберем.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, много накратко - има ли къде в София или околностите да ми сервизират с ремонтен комплект (лагери, уплътнения) виещ диф (E46, I=3,73, TYP 168K/L). В момента е "заглушен" временно с масло, но ми се иска да го оправя, а опитът ми с дифове втора ръка е само негативен и предпочитам да дам пари за ремонтен комплект и труд, отколкото да взема нещо точно толкова прецакано...
- Mladenoff
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318ci
Re: Бързи въпроси и отговори
Здраввйте,
Наех се с оптимистичната задача да си сменя веригата на M43TÜ (318ci) сам, но ударих на камък с долния капак.
На пръв поглед ми изглежда, че трябва да сваля целия компресор, за да освободя капака, но все се надявам да има друг начин.
Ще съм много благодарен, ако някой даде съвет и насоки.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Наех се с оптимистичната задача да си сменя веригата на M43TÜ (318ci) сам, но ударих на камък с долния капак.
На пръв поглед ми изглежда, че трябва да сваля целия компресор, за да освободя капака, но все се надявам да има друг начин.
Ще съм много благодарен, ако някой даде съвет и насоки.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:че задна дясна няма сходимост с задна лява, бяга с 1-2 градуса на вътре, като тази сходимост, не можах да я измеря идеално точно, поради малкото информация и ...
Винаги, винаги колелата на задвижващата “ос” са събрани и нямат сходимост! Винаги! Причината е проста, че се стремят да се разчекнат при потегляне и обират де-що има луфт и тампон за мачкане. С други думи в това отношение проблеми нямаш!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- rakita
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i 118 hp
- Мечтае да кара: 1936 Mercedes Benz 500k Cabriolet C
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз го резнах с шлайфче ухото, не отслабва крепежа на компресора. После ухото с болта естествено пак си го завиваш.Mladenoff написа:Здраввйте,
Наех се с оптимистичната задача да си сменя веригата на M43TÜ (318ci) сам, но ударих на камък с долния капак.
На пръв поглед ми изглежда, че трябва да сваля целия компресор, за да освободя капака, но все се надявам да има друг начин.
Ще съм много благодарен, ако някой даде съвет и насоки.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 7.2 с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте
някой знае ли тампоните на двигателя за Е46 320Д 150кс дали се различават ляв и десен ??? поръчах два SWAg и ми идват абсолютно идентични с еднакъв щампован номер върху тях.
някой знае ли тампоните на двигателя за Е46 320Д 150кс дали се различават ляв и десен ??? поръчах два SWAg и ми идват абсолютно идентични с еднакъв щампован номер върху тях.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги дайте идея, как мога да оправя разлепилият се плат по страничните колонки на колата?
Подлепвах го с разни канцеларски лепила, но ефекта е краткотраен, а и самия плат сякаш се е деформирал и вече не покрива изцяло детайла.
Търсих в нета, някакви варианти, например плат, но такъв какъвто е в момента не откривам. Или е с дунапрен за таван, или е за дамаски на мебели.
Подлепвах го с разни канцеларски лепила, но ефекта е краткотраен, а и самия плат сякаш се е деформирал и вече не покрива изцяло детайла.
Търсих в нета, някакви варианти, например плат, но такъв какъвто е в момента не откривам. Или е с дунапрен за таван, или е за дамаски на мебели.
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 697
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Колеги дайте идея, как мога да оправя разлепилият се плат по страничните колонки на колата?
Подлепвах го с разни канцеларски лепила, но ефекта е краткотраен, а и самия плат сякаш се е деформирал и вече не покрива изцяло детайла.
Търсих в нета, някакви варианти, например плат, но такъв какъвто е в момента не откривам. Или е с дунапрен за таван, или е за дамаски на мебели.
Сваляш ги и разлепваш внимателно плата. После със спрей лепило на Motip пръскаш плата и колонката чакаш 10мин и ги притискаш силно за няколко секунди.
Re: Бързи въпроси и отговори
DoesNot написа:swetlioo написа:Колеги дайте идея, как мога да оправя разлепилият се плат по страничните колонки на колата?
Подлепвах го с разни канцеларски лепила, но ефекта е краткотраен, а и самия плат сякаш се е деформирал и вече не покрива изцяло детайла.
Търсих в нета, някакви варианти, например плат, но такъв какъвто е в момента не откривам. Или е с дунапрен за таван, или е за дамаски на мебели.
Сваляш ги и разлепваш внимателно плата. После със спрей лепило на Motip пръскаш плата и колонката чакаш 10мин и ги притискаш силно за няколко секунди.
Свърших работа, получи се идеално.
Re: Бързи въпроси и отговори
Нов въпрос.
Трябва ми място/сервиз/човек, който разбира и прави диагностика/ремонт на алтернатори.
Идеално ще е, ако се намира в София, района на Люлин, Надежда, Захарна фабрика, общо взето тая част на София
Благодаря.
Трябва ми място/сервиз/човек, който разбира и прави диагностика/ремонт на алтернатори.
Идеално ще е, ако се намира в София, района на Люлин, Надежда, Захарна фабрика, общо взето тая част на София
Благодаря.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Колега, как ги залепи? С лепилото от мнението на DoesNot ли ги лепи?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Нов въпрос.
Трябва ми място/сервиз/човек, който разбира и прави диагностика/ремонт на алтернатори.
Идеално ще е, ако се намира в София, района на Люлин, Надежда, Захарна фабрика, общо взето тая част на София
Благодаря.
На Христо Силянов под Шел на Ломско Шосе точно до стария месарски магазин има сервиз за алтернатори.Мартин се казва момчето.Ползвал съм му услугите за няколко коли,до сега не се е изложил.Коректен е .
- empar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 241
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Нов въпрос.
Трябва ми място/сервиз/човек, който разбира и прави диагностика/ремонт на алтернатори.
Идеално ще е, ако се намира в София, района на Люлин, Надежда, Захарна фабрика, общо взето тая част на София
Благодаря.
Франсизкуп, кв. Бенковски!
http://www.fransizkup.com/index.php
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани