Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Бързи въпроси и отговори
Biogame написа:Колеги имам едно кабрио,бивша англичанка.
оня ден забелязах че нямам ключалки,нито на лявата нито на дясната врата,какво правя в такъв случай?
Търся ключалка и ......
Търсиш ключалка и ляв механизъм, ако решиш можеш да сложил и ключалка от десния край, без да сменяш механизъма.
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1676
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Бързи въпроси и отговори
AvoyzeN написа:Biogame написа:Колеги имам едно кабрио,бивша англичанка.
оня ден забелязах че нямам ключалки,нито на лявата нито на дясната врата,какво правя в такъв случай?
Търся ключалка и ......
Търсиш ключалка и ляв механизъм, ако решиш можеш да сложил и ключалка от десния край, без да сменяш механизъма.
Благодаря,от ляво ще е ,така че и механизъм ще че търси.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги добър ден, един въпрос, за симптом на бъдещ проблем.
Колата е Е46 320 д 150 к.с. M47N евро4 двигателя с ел.клапан на турбото.
Тази сутрин се качвам в колата и по навик, преди да я запаля натискам спирачка и съединител. Усетих, че педала на спирачката е много твърд. При запалване, започва да омеква в рамките на 5-10 секунди става мек, както е бил винаги. При загасяне, втърдява и при натискане неколкократно става по-твърд.
Това ми говори за загуба на вакуум, но въпросът е от къде евентуално би дошла тя така ненадейно?
Нещото което ме обърква е, че когато запаля в рамките на тези 5-10 секунди, при лек наклон, натискане на педала, спирачките коват яко, дори по-добре от преди.
Второто е, че вакуум на щората между радиатора и двигателя има, не се губи, нямам други впечатления за загуба на вакуум. Но къде и какво да проверя?
Турбото ми е с ел. клапан, не на вакуум, ЕГР е на вакуум, но не свети на таблото, че не работи поради липсата на вакуум и постоянно затворен клапан(не съм му гледал маркуча), не чувам да идва по-различен звук от вакуум помпата, около сервото на спирачната помпа е чисто, няма течове, няма вода, няма ръжда, няма свистене от вакуум.
Дайте някакви насоки, които мога да пропускам.
П.П.
Почетох малко в темите и мисля, че проблема би бил в клапана на сервото с ОЕМ номер 34331161300
Обаче... такова животно или заместител, не откривам по онлайн магазините за авточасти.
Някакви идеи как и къде да го търся, ако е от него?
Благодаря
Колата е Е46 320 д 150 к.с. M47N евро4 двигателя с ел.клапан на турбото.
Тази сутрин се качвам в колата и по навик, преди да я запаля натискам спирачка и съединител. Усетих, че педала на спирачката е много твърд. При запалване, започва да омеква в рамките на 5-10 секунди става мек, както е бил винаги. При загасяне, втърдява и при натискане неколкократно става по-твърд.
Това ми говори за загуба на вакуум, но въпросът е от къде евентуално би дошла тя така ненадейно?
Нещото което ме обърква е, че когато запаля в рамките на тези 5-10 секунди, при лек наклон, натискане на педала, спирачките коват яко, дори по-добре от преди.
Второто е, че вакуум на щората между радиатора и двигателя има, не се губи, нямам други впечатления за загуба на вакуум. Но къде и какво да проверя?
Турбото ми е с ел. клапан, не на вакуум, ЕГР е на вакуум, но не свети на таблото, че не работи поради липсата на вакуум и постоянно затворен клапан(не съм му гледал маркуча), не чувам да идва по-различен звук от вакуум помпата, около сервото на спирачната помпа е чисто, няма течове, няма вода, няма ръжда, няма свистене от вакуум.
Дайте някакви насоки, които мога да пропускам.
П.П.
Почетох малко в темите и мисля, че проблема би бил в клапана на сервото с ОЕМ номер 34331161300
Обаче... такова животно или заместител, не откривам по онлайн магазините за авточасти.
Някакви идеи как и къде да го търся, ако е от него?
Благодаря
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:П.П.
Почетох малко в темите и мисля, че проблема би бил в клапана на сервото с ОЕМ номер 34331161300
Обаче... такова животно или заместител, не откривам по онлайн магазините за авточасти.
Някакви идеи как и къде да го търся, ако е от него?
Благодаря
При БМВ дилър https://darucar.bg/proverka-na-nalichnost/
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Благодаря за насоката колега, цената им е добра, но няма наличност.
Повечето неща са на поръчка и идват за 3 работни дни.
Re: Бързи въпроси и отговори
Добре, но за сега само предполагам, че може да е това. Тъй като се стъмни и не съм имал възможност да се занимавам, утре ще имам времето, как точно да диагностицирам, този клапан ли е проблемът и ако не е той към какво да се насоча, преди да съм почнал с покупката и подмяната на части с цел проба грешка?
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Добре, но за сега само предполагам, че може да е това. Тъй като се стъмни и не съм имал възможност да се занимавам, утре ще имам времето, как точно да диагностицирам, този клапан ли е проблемът и ако не е той към какво да се насоча, преди да съм почнал с покупката и подмяната на части с цел проба грешка?
Работещ клапан трябва да пропуска въздух само в едната посока. Свали го и го надуй с уста
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Добре, но за сега само предполагам, че може да е това. Тъй като се стъмни и не съм имал възможност да се занимавам, утре ще имам времето, как точно да диагностицирам, този клапан ли е проблемът и ако не е той към какво да се насоча, преди да съм почнал с покупката и подмяната на части с цел проба грешка?
Точно в клапана е проблема. Надуването с уста не е много показателно - уж държат, но след престой се оказва че не е така. Добре е да се смени и уплътнението на клапана към сервото, ако е много вдървено може да не уплътнява добре.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- silver_surfer
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 19.03.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 528xi
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги! Ще помоля някого, който има телефона на Иво от Волуяк да ми го изпрати на лично. Благодаря предварително!
- lancerpor
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, покрай един друг ремонт по колата(320d aut.), се наложи да свалим пистовия ремък.
Докато го сваляхме, установихме, че рамото на което стои обтяжната ролка е клеасало и след изваждане и старателно почистване и смазване се получи този "ефект":
Преди тази манипулация не съм обръщал внимание дали мърда тази ролка. Ремъка "шляпа" когато колата е студена и докато работи на място. При подаване на газ всичко се нормализира.
Нормално ли е и ако не, то къде да търся проблема?
Докато го сваляхме, установихме, че рамото на което стои обтяжната ролка е клеасало и след изваждане и старателно почистване и смазване се получи този "ефект":
Преди тази манипулация не съм обръщал внимание дали мърда тази ролка. Ремъка "шляпа" когато колата е студена и докато работи на място. При подаване на газ всичко се нормализира.
Нормално ли е и ако не, то къде да търся проблема?
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 520
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Бързи въпроси и отговори
Да попитам за Е46 седан бензин 98г. :
Имам за централна конзола в купето кутия за касети.
Искам да си сложа подлакътник - има ли дупки за завиване на подлакътника във всички коли или само за тези с фабричен такъв?
Имам за централна конзола в купето кутия за касети.
Искам да си сложа подлакътник - има ли дупки за завиване на подлакътника във всички коли или само за тези с фабричен такъв?
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Бързи въпроси и отговори
Има дупки за подлакътник при всички.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
Тези които нямат подлакътник средната конзола им е малко по-къса. Трябва да купиш конзолата с подлакътника. Загледай се във снимките. Иначе аз съм слагал конзола с подлакътник на кола без става елементарно .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
///M power
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 520
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Бързи въпроси и отговори
Много Благодаря за точните и изчерпателни отговори.
Така и направих намерих втора ръка с конзолата.
Ще го поставя. Мисля че е по-добре и удобно с подлакътник.
Значи дори и по-дълга конзолата ще паснат двата винта под пепелника които се завиват да я държат отзад?
https://www.youtube.com/watch?v=P0OPxu0X4uw
Така и направих намерих втора ръка с конзолата.
Ще го поставя. Мисля че е по-добре и удобно с подлакътник.
Значи дори и по-дълга конзолата ще паснат двата винта под пепелника които се завиват да я държат отзад?
https://www.youtube.com/watch?v=P0OPxu0X4uw
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани