Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- stradikus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 8.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M57D30 седан с емкова броня
- Мечтае да кара: E30 m3 червена и да върви с руса кака
Re: Бързи въпроси и отговори
Купил съм ксенонови оригинални фарове и ще слагам само лупите, защото единия е счупен и ги взех на ниска цена. Plug and play ли са нещата и трябва ли да се настройва лайт модула?
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Няма какво да му се настройва.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
На диагностика ми излезна грешка 27B8 CDKPDDSS - Plausibilitaet Differenzdrucksensor, колата е с ГИ. Според вас дали МАП сензора е дефектирал или да търся проблема някъде другаде, тъй като показва само температурни стойности. Благодаря на всички отзовали се.
На диагностика ми излезна грешка 27B8 CDKPDDSS - Plausibilitaet Differenzdrucksensor, колата е с ГИ. Според вас дали МАП сензора е дефектирал или да търся проблема някъде другаде, тъй като показва само температурни стойности. Благодаря на всички отзовали се.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stradikus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 8.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M57D30 седан с емкова броня
- Мечтае да кара: E30 m3 червена и да върви с руса кака
Re: Бързи въпроси и отговори
Dido2020 написа:Здравейте колеги,
На диагностика ми излезна грешка 27B8 CDKPDDSS - Plausibilitaet Differenzdrucksensor, колата е с ГИ. Според вас дали МАП сензора е дефектирал или да търся проблема някъде другаде, тъй като показва само температурни стойности. Благодаря на всички отзовали се.
По 20-30лв са, не ти пречи да започнеш с това.
Re: Бързи въпроси и отговори
здравейте, колеги
с двигател N42b18A съм и вчера светна “чек енджин”
на диагностика излезе
грешка 2781 “
позиционен датчик на разпр. вал
впускателен разпределителен вал
неприемлив сигнал”
изтрихме грешката, лампата угасна и повече не е светнала
колата не ми е правила мизерии, та се чудя от къде може да е записало грешка... идеи
с двигател N42b18A съм и вчера светна “чек енджин”
на диагностика излезе
грешка 2781 “
позиционен датчик на разпр. вал
впускателен разпределителен вал
неприемлив сигнал”
изтрихме грешката, лампата угасна и повече не е светнала
колата не ми е правила мизерии, та се чудя от къде може да е записало грешка... идеи
Re: Бързи въпроси и отговори
От датчика, щом той излиза, като грешка.
Вариант 1 - датчик, пак ще даде грешка, при подходящите условия и в лош момент (По-вероятно)
Вариант 2 - центровка, разпределителен и колянов вал, от ангренажа (По-малко вероятно)
Вариант 1 - датчик, пак ще даде грешка, при подходящите условия и в лош момент (По-вероятно)
Вариант 2 - центровка, разпределителен и колянов вал, от ангренажа (По-малко вероятно)
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:От датчика, щом той излиза, като грешка.
Вариант 1 - датчик, пак ще даде грешка, при подходящите условия и в лош момент (По-вероятно)
Вариант 2 - центровка, разпределителен и колянов вал, от ангренажа (По-малко вероятно)
днес карах около 50км извънградско и лампата светна в момента в който спрях в банкета, отново без да е правила мизерии.
n42b18a е с верига, не знам... преди два месеца рециклираха главата след счупена пружина на клапан и до сега си върви на поразия.
възможно ли е да е лош контакт с буксата, примерно - предвид, че една от опциите на грешката е “неприемлив сиглал”
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Бързи въпроси и отговори
Закачи колата на Инпа и виж адаптацията на всмукателния вал /Crankshaft adaptation inlet/. Ако е над 120 градуса - да не се чудиш защо те навестява тази грешка...
Ако фазата е под 120, просто можеш да смениш датчика.
Ако фазата е под 120, просто можеш да смениш датчика.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Бързи въпроси и отговори
При тези двигатели, този датчик е редовен проблем. Смени го преди да е станало така, че изобщо да спре да пали. Преди това не е лошо да я видиш на живо данни, както колегата преди мен е написал.
- Podleci3636
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 28.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
- Детайли за колата: Е46 325i
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги: имам един въпрос който ме мъчи много.изписва ми постоянно miss fire 4,5,6 цилиндър сменил съм бобини и свещи със нови. Когато колата е на включен дебитомер прекъсва почва да работи неравномерно и ме може да качи повече от 2000 оборота или ако работи го прави за някакво време и решава да изключи бобини те и трябва да я загася и пак запаля и пак същото след някакво време го прави . Изключа ли дебитомера няма проблем със нищо във последствие смених дебитомер и температурен датчик както и филтър картерни газове . качих я на реални данни демек жива диагностика направи ми едно нещо впечатление алтернатора понякога сам правеше някакъв пик от 9 волта до 16.5 и това ставаше при подаване ня газ дайте съвет ако някой е минал през това какво може да е ? м54б25
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Причина за подобни пикове могат да бъдат реле регулатор на динамото, окислени или хлабави клеми на акумулатора, недобър контакт в масата на мотора или лош акумулатор.
Имай предвид, че не е много безопасно да караш така.
Имай предвид, че не е много безопасно да караш така.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
Заглавие: Бързи въпроси и отговори
колега, приятелчето, което ми я закача на диагностика е на море тази и другата седмица, обаче ми каза, че този двигател бил с четири датчика - какъв съвет ще дадеш - направо да си търся от същия модел черитите или да заменя изгорелия датчик с нов
The Heartlistener написа:Закачи колата на Инпа и виж адаптацията на всмукателния вал /Crankshaft adaptation inlet/. Ако е над 120 градуса - да не се чудиш защо те навестява тази грешка...
Ако фазата е под 120, просто можеш да смениш датчика.
колега, приятелчето, което ми я закача на диагностика е на море тази и другата седмица, обаче ми каза, че този двигател бил с четири датчика - какъв съвет ще дадеш - направо да си търся от същия модел черитите или да заменя изгорелия датчик с нов
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Бързи въпроси и отговори
панагонов написа:Заглавие: Бързи въпроси и отговориThe Heartlistener написа:Закачи колата на Инпа и виж адаптацията на всмукателния вал /Crankshaft adaptation inlet/. Ако е над 120 градуса - да не се чудиш защо те навестява тази грешка...
Ако фазата е под 120, просто можеш да смениш датчика.
колега, приятелчето, което ми я закача на диагностика е на море тази и другата седмица, обаче ми каза, че този двигател бил с четири датчика - какъв съвет ще дадеш - направо да си търся от същия модел черитите или да заменя изгорелия датчик с нов
Колега, явно много разбира приятелят ти, но това в центъра са ти елклапаните на ваносите /№1 и №2/.
№3 и №4 са датчиците на валовете, като при теб грешката е в №4 - всмукателен вал. Щом искаш - сменяй го веднага, но ти напомням че проблемът може да не е в него, а в поизбягала фаза на вала.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте.
Трябва ми ел. схема за ламбда сондите преди катализаторите на М54Б20
Искам да прозвъня кабелите доло от буксите до компа.
Трябва ми ел. схема за ламбда сондите преди катализаторите на М54Б20
Искам да прозвъня кабелите доло от буксите до компа.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, дали някой запознат, може да даде един аудио съвет. Колата е комби, с колони в предните врати и в багажника. Радиото е фабричен касетофон, от тези с монотонен дисплей и навигация. В багажника виждам, че от акумулатора тръгва червен дебел кабел към усилвател или нещо друго, под кората зад задната седалка.
И всичко това звучи много слабо, няма хубав бас и високи. При усилване на звука, след средата на питенциометърът, осветлението на колата и радиото започва да премигва в такт с музиката а звукът пръщи.
Как мога да подобря звука?
Другата ми кола, Астра Н 2006г GTC, е пак с фабричен CD, колони в предните врати и задните кори и къртиии.
Не слагани или подменяни нищо, но музиката е чиста, силна има супер бас и високи, без да изкривява, като в дискотека.
БМВ-то е с 100ам/ч акумулатор, Астрата е с 60ам/ч
И всичко това звучи много слабо, няма хубав бас и високи. При усилване на звука, след средата на питенциометърът, осветлението на колата и радиото започва да премигва в такт с музиката а звукът пръщи.
Как мога да подобря звука?
Другата ми кола, Астра Н 2006г GTC, е пак с фабричен CD, колони в предните врати и задните кори и къртиии.
Не слагани или подменяни нищо, но музиката е чиста, силна има супер бас и високи, без да изкривява, като в дискотека.
БМВ-то е с 100ам/ч акумулатор, Астрата е с 60ам/ч
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани