Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
С дълга отверка бъркаш между радиатора и казанчето има един чоп, буташ с отвертката да отключи. Дърпаш нагоре само.
Изпратено от моят SM-A528B с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A528B с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Можеш ли да ми покажеш, Горе долу на кое ниво на казанчето се намира тоя чоп, защото гледах за нещо подобно и не видях?
При мен колата е 320Д 150 к.с. 2005 г. ръчни скорости и самата основа не е като при бензинките или по-старите години
Да не се счита за реклама, ето реално как изглежда
https://usedspareparts.com/en/vehicle/d ... 53919-1241
https://usedspareparts.com/en/vehicle/details-spare-part/-17117573780-17112354043-17137524812-17137553919-1241
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Сменях си радиатора преди две години и не помня точно. Май чопа за който говоря заключва радиатора към стойката на разширителния съд. Самия разширителен съд май се вадеше директно нагоре. Разкачаш отдолу буксата на сензора. Махаш долната скоба и разкачаш маркучите. Дърпаш нагоре да излезе от стойката.
Изпратено от моят SM-A528B с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A528B с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Е така го правя, но не мръдва. Поддава с целия радиатор, но не се вади от стойката. А на тия ниски температури ме е страх, защото пука нещо по пластмасите, та накрая може да ми излезе през носа
Re: Бързи въпроси и отговори
Става с дърпане,обаче трябва някой да държи"стойката" ,а друг да дърпа казанчето.Това при условие,че си свалил всички скоби отдолу ..
Последна промяна RaiN на 05 Фев 2022, 13:54, променена общо 1 път
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Мини под колата и с една здрава отвертка пъхаш между казанчето и стойката и натисни нагоре внимателно да ги отделишswetlioo написа:Е така го правя, но не мръдва. Поддава с целия радиатор, но не се вади от стойката. А на тия ниски температури ме е страх, защото пука нещо по пластмасите, та накрая може да ми излезе през носа
Изпратено от моят SM-A528B с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако имаш предвид между дъното на казанчето стойката където са фланците, опитах, не поддава, но се чуват неприятни пукащи звуци и нямам смелост да напъна много силно
Re: Бързи въпроси и отговори
С 300 мъки смених казанчето.
Сглобих и запалих, обезвъзуших системата
НО
Свети ми на таблото индикацията за нивото на антифриза
Защо?
И как се обезвъздушава най-правилно охладителната система сега?
Сглобих и запалих, обезвъзуших системата
НО
Свети ми на таблото индикацията за нивото на антифриза
Защо?
И как се обезвъздушава най-правилно охладителната система сега?
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Парното на максимална температура и минимум вентилатор. До капачката на разширителния съд има пластмасов болт за обезвъздушаване. Махаш и двете и наливаш докато от малката дупка потече. Палиш дигателя и доливаш веднага. Като спре да поема течност слагаш капачката и болта. По тръбата отиваща към купето за парното има още една пробка за обезвъздушаване но трябвя да изчакаш да отвори термостата и да изгониш и от там въздуха. Като спре да излиза въздух, гасиш и чакаш да поизстине и доваш в разширителния съд.
Изпратено от моят SM-A528B с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A528B с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря, така и направих.
Утре ще я пробвам пак за всеки случай.
Сега остава въпросът, защо ми светна нивото за течноста, при положение, че казанчето дойде с датчик, има антифриз до горе и букасата е включена?
Утре ще я пробвам пак за всеки случай.
Сега остава въпросът, защо ми светна нивото за течноста, при положение, че казанчето дойде с датчик, има антифриз до горе и букасата е включена?
Re: Бързи въпроси и отговори
Реших проблема с индикацията на таблото.
Снощи четох доста по форумите, основно чуждите. Видях много снимки на срязани казанчета и разгледах принципа им.
Проблема основно е в това, че поплавъка остава на дъното, а причината е, не съм на 100% сигурен, но или въздушен джоб под поплавъка или некачествен водач на поплавъка, който не му позволява лесно да изплува.
Проблемът прилича на проблем с тоалетното казанче, когато е старо и при пускане на водата, не иска да се пълни. Там се оправя или с подчукване или с ръка се издръпва леко поплавъка и той тръгва.
Та по същия начин реших да направя и аз.
Отворих капачката на казанчето, пъхнах една тънка тръбичка максимално навътре и с уста почнах да надувам. С дясната ръка стискам горния маркуч, а с лявата ръка подчуквам с едни клещи дъното на казанчето, така хем с вибрации, хем с аерация и тласък на водата, подпомагам да излезе въздушния джоб или да помогна на поплавъка на изпълзи по водача нагоре.
СТАНА.
Индикацията изгасна, предполагам поплавъка си е вече горе и ще си остане там докато има вода в казанчето.
Този метод ще свърши работа при казанчетата, при които поплавъка е в съседно отделение на това, в което е пръчката за нивото под капачката.
Дано съм бил полезен малко, на тези кото са сменяли казанчета и им е светвала индикацията за ниво на антифриз на таблото
Снощи четох доста по форумите, основно чуждите. Видях много снимки на срязани казанчета и разгледах принципа им.
Проблема основно е в това, че поплавъка остава на дъното, а причината е, не съм на 100% сигурен, но или въздушен джоб под поплавъка или некачествен водач на поплавъка, който не му позволява лесно да изплува.
Проблемът прилича на проблем с тоалетното казанче, когато е старо и при пускане на водата, не иска да се пълни. Там се оправя или с подчукване или с ръка се издръпва леко поплавъка и той тръгва.
Та по същия начин реших да направя и аз.
Отворих капачката на казанчето, пъхнах една тънка тръбичка максимално навътре и с уста почнах да надувам. С дясната ръка стискам горния маркуч, а с лявата ръка подчуквам с едни клещи дъното на казанчето, така хем с вибрации, хем с аерация и тласък на водата, подпомагам да излезе въздушния джоб или да помогна на поплавъка на изпълзи по водача нагоре.
СТАНА.
Индикацията изгасна, предполагам поплавъка си е вече горе и ще си остане там докато има вода в казанчето.
Този метод ще свърши работа при казанчетата, при които поплавъка е в съседно отделение на това, в което е пръчката за нивото под капачката.
Дано съм бил полезен малко, на тези кото са сменяли казанчета и им е светвала индикацията за ниво на антифриз на таблото
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 272
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Бързи въпроси и отговори
Коланги, имам едно питане към вас.
Преди няколко месеца си включих екстрата колата да се заключва сама като мина 20 км/ч. Но това така и не заработи. Днес си смених волана, сложих такъв от Е39 махагонов, сложих си клемата на акумулатора, тръгнах с колата и тя взе, че се заключи сама при 20 км/ч. Покарах така, изгасих я, след малко влизам пак, тръгвам и спря да се заключва. Каква е логиката ? Някой пробвал ли я е тази екстра, случвало ли се е нещо подобно ?
Преди няколко месеца си включих екстрата колата да се заключва сама като мина 20 км/ч. Но това така и не заработи. Днес си смених волана, сложих такъв от Е39 махагонов, сложих си клемата на акумулатора, тръгнах с колата и тя взе, че се заключи сама при 20 км/ч. Покарах така, изгасих я, след малко влизам пак, тръгвам и спря да се заключва. Каква е логиката ? Някой пробвал ли я е тази екстра, случвало ли се е нещо подобно ?
- valdes4yyy
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 14.01.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Детайли за колата: 2.2i 170hp, 2003год.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, някой сблъсквал ли се е с проблема на изгасване, когато се включи задна скорост ? Не го прави винаги, а понякога, някой може ли да ме насочи на къде да се насоча като проверка за проблема ?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Провери дали не ти окъсява задната светлина или снопа кабели, който води към дебитометри и др го поразмърдай яко при запален ДВГ. Случва се да има вътре протрити кабели и омърсяват като се усучат тампоните на обратно при задна.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги препоръчайте ми добър бояджия на джанти за Пловидв и района. А и къв цвят се води тва на снимката?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани