Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Зависи какво разбираш под проблем. Стрелката не отчита коректно и проблема е електрически, горе в таблото. Вероятно липсваща маса. Да речем, че е микро проблем. Просто малко дразни.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
Преди време, някъде из форумите, бях чел, че това е симптом на проблем с нещо, но не намирам темата. Ако играе, подскача, трепти, вместо да стои стабилно, до колкото помня, показва проблем с дюзите или нещо подобно.
Дали правилно си спомням или нещо тотално съм се объркал?
Дали правилно си спомням или нещо тотално съм се объркал?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Така е, но тогава задължително трептенето на стрелката е съпроводено с повишен разход, понижена мощност, нестабилна работа или празен ход и др. Ако си ти работи добре мотора, не е непременно необходимо да се тревожиш.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- quentin
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 11.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги здравейте.
Моля за съдействие по 2 въпроса (e46, фейс комби 320 2.2 бензин):
1. Копчетата на ключа отказаха да работят. Ходих да сменям батерията, но ключаря каза че няма смисъл, отчиташе му съвсем ок ключа на тестера му. От какво може да е и къде да я водя. (София) Централното също не ми работи при ползване на ключа.
2. Докато вадих разни бушони да ги проверявам се включи алармата. Върнах бушона и спря, но сега колата не пали. Подозирам че е няква защита, и понеже не отварям с ключа(копчето) след като е засвирила алармата. Някакъв съвет как да го хакна или къде да я водя(София)?
Предварително благодаря
Моля за съдействие по 2 въпроса (e46, фейс комби 320 2.2 бензин):
1. Копчетата на ключа отказаха да работят. Ходих да сменям батерията, но ключаря каза че няма смисъл, отчиташе му съвсем ок ключа на тестера му. От какво може да е и къде да я водя. (София) Централното също не ми работи при ползване на ключа.
2. Докато вадих разни бушони да ги проверявам се включи алармата. Върнах бушона и спря, но сега колата не пали. Подозирам че е няква защита, и понеже не отварям с ключа(копчето) след като е засвирила алармата. Някакъв съвет как да го хакна или къде да я водя(София)?
Предварително благодаря
Ако не става с газ, пробвай с повече газ...
Re: Бързи въпроси и отговори
Пореден въпрос с проблем от мен(нещо последните месеци, колата взе да не слуша)
Онзи ден се прибирам от морето и по магистралата колата затресе зверски след 130км/ч.
Направо не може да се кара.
Нещо от гумите е, тъй като обичайно ги карам на 2.4/2.5 атмосфери, но на морето ги свалих до 2.0/2.1 заради пясъка и така ги оставих на тръгване от там.
По пътя спрях на бензиностанция и ги напомпах отново до 2.4/2.5 атмосфери и тресенето при 130км/ч изчезна, но се появява някъде при 160км/ч
Това от криви гуми ли се получава или е друго?
Онзи ден се прибирам от морето и по магистралата колата затресе зверски след 130км/ч.
Направо не може да се кара.
Нещо от гумите е, тъй като обичайно ги карам на 2.4/2.5 атмосфери, но на морето ги свалих до 2.0/2.1 заради пясъка и така ги оставих на тръгване от там.
По пътя спрях на бензиностанция и ги напомпах отново до 2.4/2.5 атмосфери и тресенето при 130км/ч изчезна, но се появява някъде при 160км/ч
Това от криви гуми ли се получава или е друго?
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 265
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Бързи въпроси и отговори
Пичове, имам една питанка, защото не съм запознат с това. Пуснал съм си дългите на процент да ми светят за дневни светлини, мога ли да си сложа LED крушки H7 за дългите ? Като светят на 30-50% ще светят ли въобще или ще трептят, някой пробвал ли го е това нещо ?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Няма категоричен отговор на въпроса ти, зависи от ледовете, които ще сложиш. Просто пробвай набързо преди да купуваш, става лесно. Повечето според мен изобщо няма да светят на процент, предвид архитектурата на захранването.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Stanimir330
- младши ентусиаст
- Мнения: 265
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330dА '02
- Мечтае да кара: 330d G20
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз си мисля същото, питах на едно място, казаха ми, че става като им се махне оперативното захранване или нещо такова не помня вече. Но махне ли се, ще светят само като днввни светлини. Иска ми се да си сложа някакви крушки с по - бяла светлина, не съм търсил обикновенните дали имат с бяла светлина.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колата ми е 318i 118hp 1999г на диагностика ми дава грешка P0110 (intake air temperature)
можете ли да ми кажете тоя сензор отделен ли е от дебитомера специално на тоя двигател ? понеже не намирам
такъв сензор за моята кола ?
можете ли да ми кажете тоя сензор отделен ли е от дебитомера специално на тоя двигател ? понеже не намирам
такъв сензор за моята кола ?
- rakita
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i 118 hp
- Мечтае да кара: 1936 Mercedes Benz 500k Cabriolet C
Re: Бързи въпроси и отговори
В дебитомера е.
Изпратено от моят Nokia 7.2 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 7.2 с помощта на Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Бързи въпроси и отговори
ReSp3cTT написа:Здравейте, колата ми е 318i 118hp 1999г на диагностика ми дава грешка P0110 (intake air temperature)
можете ли да ми кажете тоя сензор отделен ли е от дебитомера специално на тоя двигател ? понеже не намирам
такъв сензор за моята кола ?
Интегриран е в дебитомера.
http://alfa.kachi-snimka.info/vij2021.p ... 1904l.jpeg
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здрaвейте колеги , мисля че имам проблем с максималната Т° на охл. течност.
Двигателя е М54Б30 :
-Виско сменено преди 2 години и към момента изглежда че работи, на 25000км.
-Термостат/термостатно тяло марка MAHLE преди 2 години на 25000км.
-Антифриз сменен , изглежда добре бистър и тн.
-Водна помпа INA заедно със горните неща.
-Системата е адски чиста , радиатор блок и тн.
Температуратя я следя от скритото меню или от навигацията(с помоща на елм-че)
Наскоро докато изкачвах един проход (за 8-9км. дължина качваш 7-800 метра денивелация)който се кара само на 2-ра или 3-та предавка и двигателя е под голям товар забелязах че Т°която държи е 99-100° (при 22° външна Т°). В момента в който стигнах върха съответно започнах спускане за няма и 100 метра Т° падна до 95°.Досега не бях следил какви Т° държи при изкачване на подобен проход , въпреки че каквото и да съм правил не съм виждал Т° по висока от 97°.
Няколко дни след това при изкачване на Витиня пак същото нещо 99-101°(при положение че нагоре качвам със 100-110км/ч) от тогава ми идват съмненията понеже съм гледал и друг път на този участък Т° и даже се вижда как баш на най-натоварения участък Т° дори пада (понеже явно термостата отваря и за кратко Т° пада до 89-90 и пак се законтря на 94°).
Ако сте разбрали нещо от писаниците ,кажете според вас нормално ли се държи или да търся проблема някъде ? Единственото което ми идва на ум е че термостата не отваря докрай ...
Двигателя е М54Б30 :
-Виско сменено преди 2 години и към момента изглежда че работи, на 25000км.
-Термостат/термостатно тяло марка MAHLE преди 2 години на 25000км.
-Антифриз сменен , изглежда добре бистър и тн.
-Водна помпа INA заедно със горните неща.
-Системата е адски чиста , радиатор блок и тн.
Температуратя я следя от скритото меню или от навигацията(с помоща на елм-че)
Наскоро докато изкачвах един проход (за 8-9км. дължина качваш 7-800 метра денивелация)който се кара само на 2-ра или 3-та предавка и двигателя е под голям товар забелязах че Т°която държи е 99-100° (при 22° външна Т°). В момента в който стигнах върха съответно започнах спускане за няма и 100 метра Т° падна до 95°.Досега не бях следил какви Т° държи при изкачване на подобен проход , въпреки че каквото и да съм правил не съм виждал Т° по висока от 97°.
Няколко дни след това при изкачване на Витиня пак същото нещо 99-101°(при положение че нагоре качвам със 100-110км/ч) от тогава ми идват съмненията понеже съм гледал и друг път на този участък Т° и даже се вижда как баш на най-натоварения участък Т° дори пада (понеже явно термостата отваря и за кратко Т° пада до 89-90 и пак се законтря на 94°).
Ако сте разбрали нещо от писаниците ,кажете според вас нормално ли се държи или да търся проблема някъде ? Единственото което ми идва на ум е че термостата не отваря докрай ...
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Бързи въпроси и отговори
Или ребрата на радиатора са задръстени с боклуци?
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1673
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Бързи въпроси и отговори
Stanimir330 написа:Пичове, имам една питанка, защото не съм запознат с това. Пуснал съм си дългите на процент да ми светят за дневни светлини, мога ли да си сложа LED крушки H7 за дългите ? Като светят на 30-50% ще светят ли въобще или ще трептят, някой пробвал ли го е това нещо ?
Става,аз съм с лед на дългите и ги ползвам за дневни светлини.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани