Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Новите отпред или отзад?
Наскоро беше дискутирано, чети и преценявай viewtopic.php?f=34&t=445487
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет банда имам едно запитване за 320 и 330 .Става дума за предните капаци взаимно заменяеми ли са .Някои да има представа за фейслифта .
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Бързи въпроси и отговори
Разлики между отделните модели няма - от 316 до 330 всички капаци са еднакви щом са фейслифт.
Само преди и след фейслифт имат малка разлика, но пак пасват. Има леко разминаване с калника над фара.
Само преди и след фейслифт имат малка разлика, но пак пасват. Има леко разминаване с калника над фара.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Бързи въпроси и отговори
Мерси за информацията колега искам да сменя моя капак 330d със капак от 320 понеже цвета е еднакъв ,но се колебах да няма разлики и във последствие да не се окаже ,че не са съвместими .
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги.
Един бърз въпрос, относно проблем с подгрева на седалките.
Днес ми направи впечатление, че като пусна подгрева, след някакво време се изключва сам. При повторни опити да го пусна отново, индикацията до бутона свека за секунда две и гасне, при 2-3 поредни опита, спира изобщо да светка.
Къде е проблема и какво е решението?
Благодаря
Колата е Е46 320д 2005 г с тристепенния подгрев
В момента не работи шофьорската страна, а пасажерската все още работи.
При второто ми возене днес пак същата работа. Имах и трето возене, при което проблем нямаше. На последното ми возене пак проблем
Благодаря на отзовалите се
Един бърз въпрос, относно проблем с подгрева на седалките.
Днес ми направи впечатление, че като пусна подгрева, след някакво време се изключва сам. При повторни опити да го пусна отново, индикацията до бутона свека за секунда две и гасне, при 2-3 поредни опита, спира изобщо да светка.
Къде е проблема и какво е решението?
Благодаря
Колата е Е46 320д 2005 г с тристепенния подгрев
В момента не работи шофьорската страна, а пасажерската все още работи.
При второто ми возене днес пак същата работа. Имах и трето возене, при което проблем нямаше. На последното ми возене пак проблем
Благодаря на отзовалите се
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Бързи въпроси и отговори
Не работи само шофьорската, защото се ползва много повече от пасажерската. Вероятно е прекъснат някъде подгряващия елемент ("реотана"). Пробвай да пуснеш подгряването без да сядаш на седалката и виж дали така ще работи или пак ще спира. Друг вариант е да са копчетата - размени ги и виж дали проблема ще се премести на пасажерската седалка.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
Re: Бързи въпроси и отговори
Реотан да се прекъсне е почти невъзможно. Разглобявал съм ги тия седалки и самия подгрев е изграден като нещо от карбонови нишки, които са под формата на мрежа, и всяка линия се храни поне от две места. Но както каза, разместих седалката и тръгна. Наместих в на моята си позиция и пак работи, но не съм я оставял дълго време, а само за теста. В следващите дни ще наблюдавам. За момента ме съмнява кабела от пода към седалката или буксата под седалката. Но къде другаде има слаба връзка в системата?
Възможно ли е да е модул/реле, освен копче?
Възможно ли е да е модул/реле, освен копче?
- valdes4yyy
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 14.01.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Детайли за колата: 2.2i 170hp, 2003год.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, може ли някакви идеи от какво може при спиране за паркиране и вкарване на задна скорост да ми падат оборотите, а понякога и да изгасва колата - Е46 320 /170 к.с. фейслифт/. Интересното е, че след първото падане на обороти след това понякога изобщо не падат. Проблема е от около 2 години, но напоследък сякаш по-често започна да го прави, а проблем с прекъсване и промяна на обороти нямам.
Второто нещо за което бих искал мнение е, че след смяна на филтъра за картерните газове и прилежащите тръби /комплект са сменени филтър и тръбичките с афтърмаркет/ от първата тръбичка, която се "щраква" към изхода за картерната вентилация, от капака на клапаните, хвърля и омаслява с масло край него. Другото нещо, което се наблюдава е, че консумацията на масло стана около 700гр./1000км, а допреди със напуканите тръби и стария филтър варираше около 2-3л./10хил.км . Тръбичката на щеката за масло към картера също е почистена при подмяната на комплекта и не е запушена. Ще съм благодарен за мнения от къде да започна с отстраняването на горепосочените проблеми.
Второто нещо за което бих искал мнение е, че след смяна на филтъра за картерните газове и прилежащите тръби /комплект са сменени филтър и тръбичките с афтърмаркет/ от първата тръбичка, която се "щраква" към изхода за картерната вентилация, от капака на клапаните, хвърля и омаслява с масло край него. Другото нещо, което се наблюдава е, че консумацията на масло стана около 700гр./1000км, а допреди със напуканите тръби и стария филтър варираше около 2-3л./10хил.км . Тръбичката на щеката за масло към картера също е почистена при подмяната на комплекта и не е запушена. Ще съм благодарен за мнения от къде да започна с отстраняването на горепосочените проблеми.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Бързи въпроси и отговори
По втория въпрос: щом разхода на масло се е увеличил след смяна на клапана за КГ, идва въпроса за изправността на това което си взел. Ако мембраната му не затваря, то доста масло хвърчи във всмукателния колектор, особено при високи обороти. Има доста афтърмаркет фирми които правят клапани за картерни газове и тръбички, на някои качеството е под всякаква критика. Щуцерите на тръбичките имат голям луфт след заключване, в резултат системата не е напълно херметична, влиза паразитен въздух във всмукателя, а маслото протича през о-пръстените. Това се решава само с поставяне на по-дебел о-пръстен на щуцера. При евтиниите дали и колко време клапана ще си върши работа, е въпрос на късмет. Можеш да изолираш клапана, да пуснеш газовете атмосферно за период от време и да следиш разхода на масло.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Бързи въпроси и отговори
Какви са симптомите на заминала рейка? Имам едно леко потропване в предницата при минаване през неравности, а носачи, тампони и биалетки са нови, та почвам да се съмнявам в рейката, за която си знам, че има луфт по принцип, но дали от нея може да тропа по паваж и дупки?
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 633
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Бързи въпроси и отговори
Напълно възможно е тропането да е от рейката.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1673
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Бързи въпроси и отговори
При закачане с Иста нямаше връзка с модула за airbag.
Вчера реших да се разровя и се оказа че модул изобщо няма. Колата е кабрио 2003,бивша англичанка.
Въпроса ми е всички модули еднакви ли са,или трябва да търся точно за кабрио?
Предполагам ще иска кодиране след това,наясно съм и с факта че след модула може нещо друго да излезе,но съм се заел да си я направя както си трябва.
Вчера реших да се разровя и се оказа че модул изобщо няма. Колата е кабрио 2003,бивша англичанка.
Въпроса ми е всички модули еднакви ли са,или трябва да търся точно за кабрио?
Предполагам ще иска кодиране след това,наясно съм и с факта че след модула може нещо друго да излезе,но съм се заел да си я направя както си трябва.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ventsi denev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 316 ti
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет ако някой може да ми препоръча сервиз в гр.Казанлък където имат добра диагностика и разбират от тези коли?
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3880
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бързи въпроси и отговори
е46 фейс купе, само едната светлина за мъгла трябва да свети или трябва и двете?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани