Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Mladenoff
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 8.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 318ci
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Този елемент преди въздушния филтър на M43 някой знае ли каква работа върши ? Доста съм го разглеждал, тъй като винаги като чистя двигателя направо си пада, ама вътре нЕма нищо, празен куб. Обаче вчера като отварях капака, видях как беше изцяло паднал и подпрян на динамото. Опитах се да го сложа обратно, ама стои толкова хлабаво, че реших да го хвърля в багажника, за да не вземе хептен да падне някъде по пътя. Та сега си карам без него, не виждам разлика в поведението на колата.. В realoem нищо не намерих за него...
Този елемент преди въздушния филтър на M43 някой знае ли каква работа върши ? Доста съм го разглеждал, тъй като винаги като чистя двигателя направо си пада, ама вътре нЕма нищо, празен куб. Обаче вчера като отварях капака, видях как беше изцяло паднал и подпрян на динамото. Опитах се да го сложа обратно, ама стои толкова хлабаво, че реших да го хвърля в багажника, за да не вземе хептен да падне някъде по пътя. Та сега си карам без него, не виждам разлика в поведението на колата.. В realoem нищо не намерих за него...
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
Mladenoff написа:Здравейте,
Този елемент преди въздушния филтър на M43 някой знае ли каква работа върши ? Доста съм го разглеждал, тъй като винаги като чистя двигателя направо си пада, ама вътре нЕма нищо, празен куб. Обаче вчера като отварях капака, видях как беше изцяло паднал и подпрян на динамото. Опитах се да го сложа обратно, ама стои толкова хлабаво, че реших да го хвърля в багажника, за да не вземе хептен да падне някъде по пътя. Та сега си карам без него, не виждам разлика в поведението на колата.. В realoem нищо не намерих за него...
Не знам за какво служи,но ако твоето е счупено и изпада,аз имам такова напълно здраво ,ще ти го подаря ако искаш
///M power
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
един бърз въпрос да попитам... Каква може да е причината "пайнер" радио да не стартира автоматично при подаване на контакт? Кабелите са свързани правилно. Настройките ги пази, но не стартира автоматично и трябва всеки път да се пуска ръчно... Някакви идеи?
един бърз въпрос да попитам... Каква може да е причината "пайнер" радио да не стартира автоматично при подаване на контакт? Кабелите са свързани правилно. Настройките ги пази, но не стартира автоматично и трябва всеки път да се пуска ръчно... Някакви идеи?
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, дойде зимата и проблемите не се забавиха. Аз и друг път съм писал и питал, но не ми е даван конкретен отговор, затова пак ще попитам, защото този път проблема с колата е и малко по-различен.
Става дума за 320 д M47N двигателя.
От една седмица се появи изведнъж, след по-дълъг престой, 1-2 дни при първото палене пали след 2-3-4 превъртания, а като запали работи 3-4 секунди неравномерно и изчиства работата.
Дюзите ги гледах и са съответно
1-ви цилиндър е на -1.5
2-ри цилиндър е на 0.5
3-ти цилиндър е на 0.5
4-ти цилиндър е на 0.5
това са стойности при напълно студен мотор. След като подмине 20 градуса на мотора, нещата се изменят
1-ви цилиндър е на -1.2
2-ри цилиндър е на 0.4
3-ти цилиндър е на -0.4
4-ти цилиндър е на 1.2
Като позагрее малко и стигне температура около 50+ градуса, нещата се променят.
1-ви цилиндър е на -0.9
2-ри цилиндър е на 0.3
3-ти цилиндър е на -0.3
4-ти цилиндър е на 0.9
когато колата загрее добре и е над 88 градуса, стойностите се подобряват.
1-ви цилиндър е на -0.4
2-ри цилиндър е на 0.1
3-ти цилиндър е на 0.0
4-ти цилиндър е на 0.3
В тези стойности сякаш има някаква зависимост. Някой може ли да каже така ли е, каква е и да се притеснявам ли за дюзите вече или може да карам спокойно и тази зима?
Става дума за 320 д M47N двигателя.
От една седмица се появи изведнъж, след по-дълъг престой, 1-2 дни при първото палене пали след 2-3-4 превъртания, а като запали работи 3-4 секунди неравномерно и изчиства работата.
Дюзите ги гледах и са съответно
1-ви цилиндър е на -1.5
2-ри цилиндър е на 0.5
3-ти цилиндър е на 0.5
4-ти цилиндър е на 0.5
това са стойности при напълно студен мотор. След като подмине 20 градуса на мотора, нещата се изменят
1-ви цилиндър е на -1.2
2-ри цилиндър е на 0.4
3-ти цилиндър е на -0.4
4-ти цилиндър е на 1.2
Като позагрее малко и стигне температура около 50+ градуса, нещата се променят.
1-ви цилиндър е на -0.9
2-ри цилиндър е на 0.3
3-ти цилиндър е на -0.3
4-ти цилиндър е на 0.9
когато колата загрее добре и е над 88 градуса, стойностите се подобряват.
1-ви цилиндър е на -0.4
2-ри цилиндър е на 0.1
3-ти цилиндър е на 0.0
4-ти цилиндър е на 0.3
В тези стойности сякаш има някаква зависимост. Някой може ли да каже така ли е, каква е и да се притеснявам ли за дюзите вече или може да карам спокойно и тази зима?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Подгревни свещи и реле.swetlioo написа:Колеги, дойде зимата и проблемите не се забавиха. Аз и друг път съм писал и питал, но не ми е даван конкретен отговор, затова пак ще попитам, защото този път проблема с колата е и малко по-различен.
Става дума за 320 д M47N двигателя.
От една седмица се появи изведнъж, след по-дълъг престой, 1-2 дни при първото палене пали след 2-3-4 превъртания, а като запали работи 3-4 секунди неравномерно и изчиства работата.
Дюзите ги гледах и са съответно
1-ви цилиндър е на -1.5
2-ри цилиндър е на 0.5
3-ти цилиндър е на 0.5
4-ти цилиндър е на 0.5
това са стойности при напълно студен мотор. След като подмине 20 градуса на мотора, нещата се изменят
1-ви цилиндър е на -1.2
2-ри цилиндър е на 0.4
3-ти цилиндър е на -0.4
4-ти цилиндър е на 1.2
Като позагрее малко и стигне температура около 50+ градуса, нещата се променят.
1-ви цилиндър е на -0.9
2-ри цилиндър е на 0.3
3-ти цилиндър е на -0.3
4-ти цилиндър е на 0.9
когато колата загрее добре и е над 88 градуса, стойностите се подобряват.
1-ви цилиндър е на -0.4
2-ри цилиндър е на 0.1
3-ти цилиндър е на 0.0
4-ти цилиндър е на 0.3
В тези стойности сякаш има някаква зависимост. Някой може ли да каже така ли е, каква е и да се притеснявам ли за дюзите вече или може да карам спокойно и тази зима?
Дюзите са ти ок.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Да склонен съм да мисля, че е там проблема, тъй като в началото като взех колата не работеха. Сменени са всички свещи с BERU както и чисто ново, не презапоявано рвциклирано реле на BERU. Тогава ми изписваше грешка, че не подгрява на 1-ви цилиндър, но след смяната не ми е излизала грешка, въпреки че пали като неподгрята кола...
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
Онзи ден свалях кардана на един колега сменвах висящите лагери, каре кръстачката и гуменото каре. Одеве качвам кардана и при каране със 100 до 110 има вибриращ и стъжещ звук,преди това го нямаше ,няма криви джанти ,не се усеща на волана тая вибрация. Според мен кардана се е разбалансирал може би. Как става баланса ,мога ли аз да го балансирам или иска специален сервиз. Ако някой има други предположения от какво може да е проблема да сподели да проверявам,благодаря. Аа да колата е 320д 136++ кс, седан ,1998г.
///M power
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 520
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Бързи въпроси и отговори
BMW 3' E46 316i 1.9 M43 1998г. Светна лампата за нивото на течността за чистачките. Има пълно е казанчето. Всичко си работи. Видях че около датчика(нали е там точно зад десния фар) има много конденз, поподсуших и чакам дано като изсъхне да се оправи.
Дайте съвет какво да правя? Ако искам да го сменя как да го вадя? Със завъртане обратно на часовниковата стрелка и дърпам? Да не текне течност, трябва ли на празно казанче?
Все се надявам че нещо се е намокрило и ако изсъхне ще се оправи. Досега не е давало ядове.
Дайте съвет какво да правя? Ако искам да го сменя как да го вадя? Със завъртане обратно на часовниковата стрелка и дърпам? Да не текне течност, трябва ли на празно казанче?
Все се надявам че нещо се е намокрило и ако изсъхне ще се оправи. Досега не е давало ядове.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги може ли съвет, къде се намира Intake Air sensor на е46 318ци 143 к.с от 2003 година n42b20 ? Нещо колата от 1 месец работи много неравномерно, държи лоши ниски обороти и набива грешки .. Почвам да сменям едно по едно дебитомер, ламбда сонди и тоя сензор, дето никъде не успявам да намеря къде стои .....
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
На дебитомера се дължат грешките.BaDxBoY написа:Колеги може ли съвет, къде се намира Intake Air sensor на е46 318ци 143 к.с от 2003 година n42b20 ? Нещо колата от 1 месец работи много неравномерно, държи лоши ниски обороти и набива грешки .. Почвам да сменям едно по едно дебитомер, ламбда сонди и тоя сензор, дето никъде не успявам да намеря къде стои .....
Изпратено от моят SM-A528B с помощта на Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Бързи въпроси и отговори
BaDxBoY написа:Колеги може ли съвет, къде се намира Intake Air sensor на е46 318ци 143 к.с от 2003 година n42b20 ? Нещо колата от 1 месец работи много неравномерно, държи лоши ниски обороти и набива грешки .. Почвам да сменям едно по едно дебитомер, ламбда сонди и тоя сензор, дето никъде не успявам да намеря къде стои .....
Intake air temperature sensor е внедрен в дебитомера.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Бързи въпроси и отговори
Ясно колеги, задължен съм ви много ! Сменям го него първо значи. А как е положението с ОЕМ и афтърмаркет дебитомерите ? Стават ли за нещо разните Vemo,Febi,Delphi, Pierburg и т.н ?
Още веднъж благодаря
Още веднъж благодаря
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Бързи въпроси и отговори
BaDxBoY написа:Ясно колеги, задължен съм ви много ! Сменям го него първо значи. А как е положението с ОЕМ и афтърмаркет дебитомерите ? Стават ли за нещо разните Vemo,Febi,Delphi, Pierburg и т.н ?
Още веднъж благодаря
За N42 - само Bosch. Всички други които съм пробвал /вкл. Pierburg/ дават завишени показания на софтуер, което се отразява на разхода на гориво, динамиката и общото поведение на двигателя.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Колегата е напълно прав. Само бош.
Изпратено от моят SM-A528B с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A528B с помощта на Tapatalk
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Бързи въпроси и отговори
Hi банда имам едно запитване за джанти, мога ли на джанта 8j.във случая става дума за стил 119 да сложа гума 205 50 17. До колкото съм чел за 8j иска от 215 на горе. Предполагам, че ако сложа 205 ще я разтегна . Става дума за зимни гуми и не ми се експериментира с тях.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани