Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Предни-задни могат да се правят всевъзможни комбинации и няма изисквания или ограничения.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
Така ще правя. Въпросът е за тези споменати Sachs, преди малко си чатих, с няколко представители, на няколко онлайн магазини и ми препоръчват Bilstеin, защото Sachs вече не били толкова качествени.
Дали е така към днешна дата?
Дали е така към днешна дата?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
То на всичко по света му е осрано качеството, не е нищо както преди. Аз лично продължавам да съм доволен от Закс, поне амортисьорите им,но не се имам за голям критерий.
Живо бинго си е всичко според мен. Избирай си нещо там на вкус и това е.
Живо бинго си е всичко според мен. Избирай си нещо там на вкус и това е.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
Продължавам с ремонтите, поръчах амортисьори Bilstein, събота или неделя ги монтирам.
Но имам друго питане.
Тъй като диференциала ми тече, не мисля да го ремонтирам, а да го сменя с втора ръка.
Моля е с число 2.56, поне според майстора, на който я карах последно.
Въпросът е, че не намирам много такива, на сносна цена.
Вторият въпрос е има ли вариант за смяна с различно предавателно число и как ще се отрази на колата това?
Например диф с 2.47?
Но имам друго питане.
Тъй като диференциала ми тече, не мисля да го ремонтирам, а да го сменя с втора ръка.
Моля е с число 2.56, поне според майстора, на който я карах последно.
Въпросът е, че не намирам много такива, на сносна цена.
Вторият въпрос е има ли вариант за смяна с различно предавателно число и как ще се отрази на колата това?
Например диф с 2.47?
Последна промяна swetlioo на 14 Юни 2021, 15:49, променена общо 1 път
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
- Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)
Re: Бързи въпроси и отговори
Най-общо казано колата ще ускорява по-бавно, но ще можеш да развиваш по-висока максимална скорост.. Аз бих го сменил с по-голямо число, за да живне с една идея повече, а реално няма да се отрази кой знае колко много на максималната скорост.
Race cars is my escape from all bullshit in life...
Re: Бързи въпроси и отговори
A разходът как се влияе?
Аз съм спокоен шофьор, в града карам лежерно. На магистрала карам обичайно със 110-120 много рядко, като бързам до 150.
Аз съм спокоен шофьор, в града карам лежерно. На магистрала карам обичайно със 110-120 много рядко, като бързам до 150.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Извънградско с едни 100-200мл надолу, в градско едва ли ще усетиш нещо друго от леко по-мудна, както спомена колегата горе
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, след един от дъждовете ми светнаха лампичките за преден десен мигач и заден ляв, знам че са мигачите понеже само като пусна мигач светват след като е била изгасена колата(мигачите си работят, само светят по-бързо). Принципно и преди се е случвало, но като поизсъхне спират да светкат, обаче сега тази грешка се появява при всяко палене на колата и си остава докато е запалена. Къде да търся проблема?
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 699
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Бързи въпроси и отговори
dobber написа:Колеги, след един от дъждовете ми светнаха лампичките за преден десен мигач и заден ляв, знам че са мигачите понеже само като пусна мигач светват след като е била изгасена колата(мигачите си работят, само светят по-бързо). Принципно и преди се е случвало, но като поизсъхне спират да светкат, обаче сега тази грешка се появява при всяко палене на колата и си остава докато е запалена. Къде да търся проблема?
Виж буксата на задния стоп. Обикновенно нагаря пин-а на масата.
Re: Бързи въпроси и отговори
Един въпрос към жичкаджиите. Преди година монтирах 4 бр. лупи на фаровете, освен за визия и с идеята за по-добра осветеност. Лупита са китайски с бленда за къси и дълги. Монтиране и адаптиране-всичко точно, НО, нещо не е как трябва с окабеляването.
Първо, миналата година, направих с 2 бр релета и сигнал от късите, директна връзка от акумулатора към втория сет лупи, с 7.5 А бушони. Заработи. Пускам къси, светват 4-те лупи, пускам дълги, сработват блендите и на 4-те лупи. Да но вместо ксенон, ползвах 4 бр. H1 крушки, което е грешка! Греят и скапват хромировката, отделно светлинния сноп е много зле. Мисля да слагам ксенон на мястото на късите и ЛЕД на мястото на дългите. НО напоследък взеха доста често да ми горят бушоните, преди релето, на втория сет. Отделно забелязах, че след като изгорят бушоните, крушките, на късите, започват да светят по-слабо. Сложа ли бушони, за да светне втория сет, късите, стават по-ярки. Това от какво се получава?
Реално как мога най-правилно да навържа фаровете, така, че при къси да светват и четирите лупи, без допълнително товарене на ел. системата?
Първо, миналата година, направих с 2 бр релета и сигнал от късите, директна връзка от акумулатора към втория сет лупи, с 7.5 А бушони. Заработи. Пускам къси, светват 4-те лупи, пускам дълги, сработват блендите и на 4-те лупи. Да но вместо ксенон, ползвах 4 бр. H1 крушки, което е грешка! Греят и скапват хромировката, отделно светлинния сноп е много зле. Мисля да слагам ксенон на мястото на късите и ЛЕД на мястото на дългите. НО напоследък взеха доста често да ми горят бушоните, преди релето, на втория сет. Отделно забелязах, че след като изгорят бушоните, крушките, на късите, започват да светят по-слабо. Сложа ли бушони, за да светне втория сет, късите, стават по-ярки. Това от какво се получава?
Реално как мога най-правилно да навържа фаровете, така, че при къси да светват и четирите лупи, без допълнително товарене на ел. системата?
Re: Бързи въпроси и отговори
Допълнителен въпрос.
Ако сложа 2х100w крушки, как ще се отрази на ел. инсталацията? На рефлектора е ясно.
Ако сложа 2х100w крушки, как ще се отрази на ел. инсталацията? На рефлектора е ясно.
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Бързи въпроси и отговори
Привет банда имам нужда от малко информация за спирачни дискове .
Колата е е46 330xd понеже старите дискове(325мм на дупчени) са за смяна реших да поръчам нови . Дилемата беше между брембото или цимермана и накрая взехме zimermann 150.1294.52
Във какво се състои проблема всеки спирачен диск перфориран има посока на въртене която отговаря на посоката на въртене на колелото . Тека са и старите ми дискове ,но новите на цимерман не отговарят тоест двата са с еднаква посока Десен.
Разговарях с хората от който ги ваех дисковете и те казаха ,че за тази кола не се произвеждат не било нужно да има посока на диска и за това всеки производител не го спазва това правило и демек всичко е на конвейер и за това са два еднакви тоест ,както е при мен два десни диска .
За мен това не е правилно ,но доколкото ми казаха това не е било от значение .
Някой да е попадал в тази ситуация да сподели мнение .
Колата е е46 330xd понеже старите дискове(325мм на дупчени) са за смяна реших да поръчам нови . Дилемата беше между брембото или цимермана и накрая взехме zimermann 150.1294.52
Във какво се състои проблема всеки спирачен диск перфориран има посока на въртене която отговаря на посоката на въртене на колелото . Тека са и старите ми дискове ,но новите на цимерман не отговарят тоест двата са с еднаква посока Десен.
Разговарях с хората от който ги ваех дисковете и те казаха ,че за тази кола не се произвеждат не било нужно да има посока на диска и за това всеки производител не го спазва това правило и демек всичко е на конвейер и за това са два еднакви тоест ,както е при мен два десни диска .
За мен това не е правилно ,но доколкото ми казаха това не е било от значение .
Някой да е попадал в тази ситуация да сподели мнение .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Допълнителен въпрос.
Ако сложа 2х100w крушки, как ще се отрази на ел. инсталацията? На рефлектора е ясно.
Няма да и се отрази по никой начин!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
ivoaudi написа:swetlioo написа:Допълнителен въпрос.
Ако сложа 2х100w крушки, как ще се отрази на ел. инсталацията? На рефлектора е ясно.
Няма да и се отрази по никой начин!
Т.е. няма да свети и по-силно ли?
Аз вече сложих такива и има огромна разлика, НО преди това разглобих лупите и се оказа че са се опушили в горната част. Естествено няма чистене или поне аз не направих нищо, защото при забърсването падна хромираното покритие, ТА налепих много хубаво алуминиево тиксо. Правил съм го на фаровете за мъгла и бях доволен. Получи се по-добре от преди интервенцията, не. Е като ново но върши работа.
С дремел и вълнено топче, полирах самото фолио, като стана доста по светлоотразително
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Не съм имал предвид, че няма да свети по-силно. Ако съм рязбрал правилно въпроса ти, то той е по отношение на инсталацията ти и дали е опасно да сложиш 100 вата крушки. Та не, не е опасно за инсталацията.
Колкото за алуминиевото фолио, аз поне не съм фен на подобни интервенции, но предвид стоте вата дори и да рециклираш това покритие все ще гори, та може би без да искаш си целнал отличния вариант за теб.
Колкото за алуминиевото фолио, аз поне не съм фен на подобни интервенции, но предвид стоте вата дори и да рециклираш това покритие все ще гори, та може би без да искаш си целнал отличния вариант за теб.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани