Бавна/неработеща M54B30 ламбда сонда (видео)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бавна/неработеща M54B30 ламбда сонда (видео)
Излишно се филмираш според мен. Не съм сигурен катализаторите какви са, но ако са като на Е90, т.е. керамична пита и колата не е имала газ, няма как да ги запуши, повярвай ми. Тия коли не са настроени заводски да работят богато, защото няма да мине емисиите и второ разхода на гориво ще е по-висок. Ако искаш да работи по-богато няма какво да направиш със смяна на някакви части, това става с ремап на дино при кадърен мапер
- insane_v
- младши ентусиаст
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Бавна/неработеща M54B30 ламбда сонда (видео)
b00st написа:Излишно се филмираш според мен. Не съм сигурен катализаторите какви са, но ако са като на Е90, т.е. керамична пита и колата не е имала газ, няма как да ги запуши, повярвай ми. Тия коли не са настроени заводски да работят богато, защото няма да мине емисиите и второ разхода на гориво ще е по-висок. Ако искаш да работи по-богато няма какво да направиш със смяна на някакви части, това става с ремап на дино при кадърен мапер
Доколкото разбрах катализаторите са метални и колата има газ. Знаеш ли как газта запушва катализаторите? Чувал съм го, но никой не можа да ми даде логично обяснение. Газта по принцип гори по-бавно и повишава температурата в изпускателната система, което би трябвало да предпазва катализатора от запушване със сажди. Освен това моята е една от малкото М54-ки, които НЕ горят масло, така че шансовете да са запушени са още по-малки, отколкото при някой маслояд.
Re: Бавна/неработеща M54B30 ламбда сонда (видео)
И какво ще направи тоя кадърен мапер, ще се почерпи с неговите пари и проблема ще остане.
Колега сензора на интрйка се сменя ако показва небивалици, като ижинерите в бмв са наясно че темп в интрйка е по висока от дебитомера и това би трябвало да е отразено в горивните карти. Смяната на положението му не е за препоръчване.
Sent from my ZUK Z2132 using Tapatalk
Колега сензора на интрйка се сменя ако показва небивалици, като ижинерите в бмв са наясно че темп в интрйка е по висока от дебитомера и това би трябвало да е отразено в горивните карти. Смяната на положението му не е за препоръчване.
Sent from my ZUK Z2132 using Tapatalk
- Pepito442
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29.05.2020
- Местоположение: Тетевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20
- Мечтае да кара: E36 M52B28
Re: Бавна/неработеща M54B30 ламбда сонда (видео)
insane_v написа:Като я запалиш студена работи богато, за да загрее по-бързо. Като ти загрее мотора, компа дава сигнал, че си стигнал работна температура и сместа става по-бедна умишлено. Същото нещо съм го забелязвал и при мен. На сондите подгрева им ги стопля за 0 време, това са глупости, че като е студена не ги слушала. Ако записва грешка за подгрева си е за смяна ламбдата.
Там е работата, че не ми записва никакви грешки. Освен това и при повишаване на температурата на въздуха плътността му пада и следователно количеството кислород в него също пада. Така, че е нормално в 12 часа на обяд колата да не върви така, както е вървяла в 10 часа примерно. Въпроса е в какви граници е нормално да варира мощността според температурата на въздуха, и как да разбера дали този "пад на мощността" е в рамките на нормалното или има някакъв реален проблем. Ходил съм по какви ли не майстори и диагностици и всички ми казват, че всичко ми е наред по колата, ама на мен ми се струва, че не е нормало сутрин и вечер да карам истинска 330ка, а на обяд да върви като 325ца примерно.
Затова не мога да разбера дали имам някакъв проблем или излишно се вкарвам в разни филми и търся под вола теле [/quote]
Един приятел ми е казвал, чв БМВ-тата най вървят нощес във 3:30 по незнайна причина. Първоначално мислех че е глупост докато не си взех БМВ ине се убедих (или почнах да се филмирам, хаха) че има нещо вярно!
Поздрави на всички колеги и безаварийно!
Re: Бавна/неработеща M54B30 ламбда сонда (видео)
ама на мен ми се струва, че не е нормално сутрин и вечер да карам истинска 330ка, а на обяд да върви като 325ца примерно
Ами... не е нормално. Моята 330-ка си върви нормално (няма разлика) по всяко време на деня. Отделен въпрос е, че според мен vanos-ът е заминал, защото ми се струва, че след 5000 до 6500 изведнъж тръгва много повече, докато в ниските и средните я усещам мудна. Отделно съм автоматик, което я спъва още повече. Ако имаш път към София, може да се видим да ги сравним.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани