M54B30 Компресор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
M54B30 Компресор
Здравейте момчета,
Нещо не намерих подобна тема, а ме вълнува и затова създавам тази.
Някой от форума може ли да се похвали с подобна интервенция и да сподели с нас повечко информация за, какво, как, къде и защо?
Надявам се да стане приятна дискусия.
Поздрави.
Нещо не намерих подобна тема, а ме вълнува и затова създавам тази.
Някой от форума може ли да се похвали с подобна интервенция и да сподели с нас повечко информация за, какво, как, къде и защо?

Надявам се да стане приятна дискусия.
Поздрави.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: M54B30 Компресор
Като цяло е доста отказваща цената на тия кит-ове, особено за 100-120кс.
По-скоро някой ако е правил турбо проект ще е интересно.
По-скоро някой ако е правил турбо проект ще е интересно.
- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
Re: M54B30 Компресор
Здравей колега аз съм на път да си взема това : http://esstuning.com/ess-m52tu-m54-vt1- ... er-system/
Мисля че е добра цената и е лесно за инсталация. Засега събирам смелост
Поздрави
Мисля че е добра цената и е лесно за инсталация. Засега събирам смелост

Поздрави
Re: M54B30 Компресор
Има и "по-евтин" вариант с компресор от ЦЛК 230 Eaton M62 мисля че беше модела който ставаше.
Като има два варианта за монтиране - на мястото на компресора за климатика или както са масово под всмукателния колектор.
Като се подмени шайбата се докарват до 1-1.1 бара и компресора е накрая на силите си.
Доста го мислих като вариант за моята, но в крайна сметка прецених че не си струва. Би имало смисъл ако имаш част от компонентите готови, ако тръгнеш да изграждаш всичко от нулата ще превишиш парите на турбо проект и резултата ще е по-зле отколкото с турбо.
С други думи утъпканият път на турбо проектите обезмисля откриването на топлата вода с тия компресори. Защото монтирането на компонентите по колата е най-лесното, но после идва филма с настройката - къде да е дебитомера, ако го преместиш трябва да режеш инсталацията, някой трябва да я мапне, а не са много тия дето са го правили за компресор и т.н.
И ако всичко по-горе го докарате рентабилно във вашите условия идва моментът с виенето, който грантирано ще ви откаже.
Ето клип да добиете представа:
https://www.youtube.com/watch?v=4S2wvNcEJE0
https://www.youtube.com/watch?v=zRLcyDdhRZw&t=2s
Разбира се това важи за хоум-мейд с М62, тия китове от щатско работят, продават ги с настройка и не вият, но сравнено с турбото са прекалено скъпи.
Като има два варианта за монтиране - на мястото на компресора за климатика или както са масово под всмукателния колектор.
Като се подмени шайбата се докарват до 1-1.1 бара и компресора е накрая на силите си.
Доста го мислих като вариант за моята, но в крайна сметка прецених че не си струва. Би имало смисъл ако имаш част от компонентите готови, ако тръгнеш да изграждаш всичко от нулата ще превишиш парите на турбо проект и резултата ще е по-зле отколкото с турбо.
С други думи утъпканият път на турбо проектите обезмисля откриването на топлата вода с тия компресори. Защото монтирането на компонентите по колата е най-лесното, но после идва филма с настройката - къде да е дебитомера, ако го преместиш трябва да режеш инсталацията, някой трябва да я мапне, а не са много тия дето са го правили за компресор и т.н.
И ако всичко по-горе го докарате рентабилно във вашите условия идва моментът с виенето, който грантирано ще ви откаже.
Ето клип да добиете представа:
https://www.youtube.com/watch?v=4S2wvNcEJE0
https://www.youtube.com/watch?v=zRLcyDdhRZw&t=2s
Разбира се това важи за хоум-мейд с М62, тия китове от щатско работят, продават ги с настройка и не вият, но сравнено с турбото са прекалено скъпи.
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: M54B30 Компресор
Gatz написа:Здравей колега аз съм на път да си взема това : http://esstuning.com/ess-m52tu-m54-vt1- ... er-system/
Мисля че е добра цената и е лесно за инсталация. Засега събирам смелост
Поздрави
6к е страхотна цена


- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: M54B30 Компресор
турбо проект:
Това е пример за голяма турбина Precision 6466 turbo:
e46 330xi 840whp/1060Nm @ 2.1bar,
заварена раздатка, стокови дифове и трансмисия:

Малко е поработено по двигателя разбира се
Това е пример за голяма турбина Precision 6466 turbo:
e46 330xi 840whp/1060Nm @ 2.1bar,
заварена раздатка, стокови дифове и трансмисия:


Малко е поработено по двигателя разбира се

- R1d3r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: M54B30 Компресор
Говорим за нещо по бюджетно, което да сложи малко по-голяма усмивка на лицето, след каране
Сток мотора до колко и въобще може ли да носи на насилствено нагнетен въздух?
Никой ли тука няма да се похвали с личен проект и да сподели опит


Сток мотора до колко и въобще може ли да носи на насилствено нагнетен въздух?


Никой ли тука няма да се похвали с личен проект и да сподели опит

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: M54B30 Компресор
Бюджета и усмивките са в права пропорция... иначе... стават най-често сиромашки трилъри, примесени с драми
Доколото си спомням това е човека (ако си готов да хвърляш парички и да си доволен)
TOM
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=120
Но нз дали TOM още влиза в форума и какви са му координатите
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Доколото си спомням това е човека (ако си готов да хвърляш парички и да си доволен)
TOM
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=120
Но нз дали TOM още влиза в форума и какви са му координатите
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- llcoolj
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 14.12.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525i, М54B25 ; E60 530i, M54B30
- Мечтае да кара: Е39 М5
Re: M54B30 Компресор
Gatz написа:Здравей колега аз съм на път да си взема това : http://esstuning.com/ess-m52tu-m54-vt1- ... er-system/
Мисля че е добра цената и е лесно за инсталация. Засега събирам смелост
Поздрави
Здравей колега. Купи ли компресония кит ?
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани