Проблем с оборотите

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 27.04.2005
Местоположение: София
Кара: е61
Мечтае да кара: алпина

Проблем с оборотите

Мнение от ForzaBMW » 22 Ное 2006, 9:12

Здравейте колеги,
Имам следния проблем, при студен двигател като форсирам колата оборотите се качват до 2000-2500 и повече не иска, така се получава и ако тръгна веднага без да изчакам да загрее. Колата върви по добре ако превключа по-бързо на висока предавка. Като загрее колата проблема май изчезва. Споделете къде е проблема според вас, може би катализатор или нещо друго........
ПП колата е бензин
Изображение

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 22 Ное 2006, 10:22

на дебитомер ми намирисва :roll:
или ламбда...
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 27.04.2005
Местоположение: София
Кара: е61
Мечтае да кара: алпина

Мнение от ForzaBMW » 22 Ное 2006, 12:09

naskoksan написа:на дебитомер ми намирисва :roll:
или ламбда...

а дали имаш представа кви пари са тези неща? че май на нито едно БМВ не съм имал проблем с това
Изображение

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 22 Ное 2006, 15:39

нямам идея пич
виж в realoem.com
там ще се ориентираш приблизително :idea:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 27.07.2005
Местоположение: София

Мнение от pretendeer » 22 Ное 2006, 17:13

Дебитомера, оригинален на BOSCH е 300лв. Аз също съм го сменял моя. Ламбда сондата не знам колко е. Дебитомера го купих от магазина на BOSCH, който е на бул. Черни връх до стария магазин на ROSSIGNOL. Toва е на 100 метра след Кошарите от дясната страна отивайки към Хладилника.
Както описваш проблема, най-вероятно е точно дебитомер, особено ако не може да се изфорсира двигателя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Мнение от vodkarulez » 22 Ное 2006, 22:42

Да махне дебитомера иии да провери как е ... макар ся като е студено незнам дали ще се отрази добре на колата... лятото карах една 525 тдс в Бургас ... създаваше подобен проблем .. отидох в БМВ Бургас ии ми махнаха дебитомера .. проблема изчезна и така цяло лято .. септември се върнах в София ии незнам какво е станало с колата ... сигурно е с дебитомер вече .. липсата на такъв май не се отразява сериозно на колата .. :) Това е от мене .. :) иначе безспорно разхода на колата без дебитомер беше малко по-висок.. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 27.04.2005
Местоположение: София
Кара: е61
Мечтае да кара: алпина

Мнение от ForzaBMW » 23 Ное 2006, 9:27

Ще отида на диагностика за да съм сигурен какъв е проблема, иначе доколкото знам е46 не е само с една ламбда сонда а май с две преди и след катализатора, но и тях ако ги откачиш вдигат разхода а при е46 трупа и некви грешки на компа
ПП понякога сутрин като дам газ и нещо пукаше и гъпмеше :D скоро не се е случвало ама да не би да е катализатор :roll:
благодаря на всички за помоща
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 07 Дек 2006, 0:06

само едно уто4нение
без да разбирам от коли,при студен двигател ламбда сонда не играе :mhihi: ,а дебитомера работи както при топъл така и при студен двигател,а пича пише 4е като загрее се оправя
относно пукането,това е бедна смес и затова колата не се форсира и не вдига обороти,виж си бензиновия филтър,и не е лошо да премериш налягането на бензина на входа на рейката(3-3.5 бара),а ако ти пали трудно на студено си виж и датчика за температура,

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 27.04.2005
Местоположение: София
Кара: е61
Мечтае да кара: алпина

Мнение от ForzaBMW » 07 Дек 2006, 12:27

Проблема оправих по следния начин:
Свалих дебитомера
Развинтих датчика от него
Почистих пластинката с четчица за рисуване
После всичко обратно и стана
.мисля че пукането ми е било заради датчика, просто е казвал на компа да пуска повече гориво и не е смогвало да го изгори за това се е възпламенявало по генерацията
ПП ако имам време мога да покажа тази процедура със снимки, но не ми се вярва много хора да имат този проблем
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 09 Фев 2007, 10:27

ForzaBMW написа:Проблема оправих по следния начин:
Свалих дебитомера
Развинтих датчика от него
Почистих пластинката с четчица за рисуване
После всичко обратно и стана
.мисля че пукането ми е било заради датчика, просто е казвал на компа да пуска повече гориво и не е смогвало да го изгори за това се е възпламенявало по генерацията
ПП ако имам време мога да покажа тази процедура със снимки, но не ми се вярва много хора да имат този проблем

Аз съм същия и сега карам без дебитомер и много ще се радвам, ако покажеш снимки или разясниш малко по-подробно с кокво си чистил, какво точно почисти, защото и аз го чистих моя 2-3 пъти, но щастието бе за 3-4 дена и после пак същото.
Благодарности.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 1.01.2008

Мнение от shteriov » 01 Яну 2008, 23:06

аз имам същият проблем и ще съм ти благодарен ако покажеш как точно си го оправил. аз също почиствах дебитомера но нищо не стана. как да разбера дали проблема е в дебитомера или в ланда сондата.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook