Проблем с оборотите
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- ForzaBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 27.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: е61
- Мечтае да кара: алпина
Проблем с оборотите
Здравейте колеги,
Имам следния проблем, при студен двигател като форсирам колата оборотите се качват до 2000-2500 и повече не иска, така се получава и ако тръгна веднага без да изчакам да загрее. Колата върви по добре ако превключа по-бързо на висока предавка. Като загрее колата проблема май изчезва. Споделете къде е проблема според вас, може би катализатор или нещо друго........
ПП колата е бензин
Имам следния проблем, при студен двигател като форсирам колата оборотите се качват до 2000-2500 и повече не иска, така се получава и ако тръгна веднага без да изчакам да загрее. Колата върви по добре ако превключа по-бързо на висока предавка. Като загрее колата проблема май изчезва. Споделете къде е проблема според вас, може би катализатор или нещо друго........
ПП колата е бензин

- ForzaBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 27.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: е61
- Мечтае да кара: алпина
naskoksan написа:на дебитомер ми намирисва
или ламбда...
а дали имаш представа кви пари са тези неща? че май на нито едно БМВ не съм имал проблем с това

- pretendeer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.07.2005
- Местоположение: София
Дебитомера, оригинален на BOSCH е 300лв. Аз също съм го сменял моя. Ламбда сондата не знам колко е. Дебитомера го купих от магазина на BOSCH, който е на бул. Черни връх до стария магазин на ROSSIGNOL. Toва е на 100 метра след Кошарите от дясната страна отивайки към Хладилника.
Както описваш проблема, най-вероятно е точно дебитомер, особено ако не може да се изфорсира двигателя.
Както описваш проблема, най-вероятно е точно дебитомер, особено ако не може да се изфорсира двигателя.
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Да махне дебитомера иии да провери как е ... макар ся като е студено незнам дали ще се отрази добре на колата... лятото карах една 525 тдс в Бургас ... създаваше подобен проблем .. отидох в БМВ Бургас ии ми махнаха дебитомера .. проблема изчезна и така цяло лято .. септември се върнах в София ии незнам какво е станало с колата ... сигурно е с дебитомер вече .. липсата на такъв май не се отразява сериозно на колата ..
Това е от мене ..
иначе безспорно разхода на колата без дебитомер беше малко по-висок.. 



- ForzaBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 27.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: е61
- Мечтае да кара: алпина
Ще отида на диагностика за да съм сигурен какъв е проблема, иначе доколкото знам е46 не е само с една ламбда сонда а май с две преди и след катализатора, но и тях ако ги откачиш вдигат разхода а при е46 трупа и некви грешки на компа
ПП понякога сутрин като дам газ и нещо пукаше и гъпмеше
скоро не се е случвало ама да не би да е катализатор
благодаря на всички за помоща
ПП понякога сутрин като дам газ и нещо пукаше и гъпмеше


благодаря на всички за помоща

- bate borko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 3.01.2006
- Местоположение: софия
само едно уто4нение
без да разбирам от коли,при студен двигател ламбда сонда не играе
,а дебитомера работи както при топъл така и при студен двигател,а пича пише 4е като загрее се оправя
относно пукането,това е бедна смес и затова колата не се форсира и не вдига обороти,виж си бензиновия филтър,и не е лошо да премериш налягането на бензина на входа на рейката(3-3.5 бара),а ако ти пали трудно на студено си виж и датчика за температура,
без да разбирам от коли,при студен двигател ламбда сонда не играе

относно пукането,това е бедна смес и затова колата не се форсира и не вдига обороти,виж си бензиновия филтър,и не е лошо да премериш налягането на бензина на входа на рейката(3-3.5 бара),а ако ти пали трудно на студено си виж и датчика за температура,
- ForzaBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 27.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: е61
- Мечтае да кара: алпина
Проблема оправих по следния начин:
Свалих дебитомера
Развинтих датчика от него
Почистих пластинката с четчица за рисуване
После всичко обратно и стана
.мисля че пукането ми е било заради датчика, просто е казвал на компа да пуска повече гориво и не е смогвало да го изгори за това се е възпламенявало по генерацията
ПП ако имам време мога да покажа тази процедура със снимки, но не ми се вярва много хора да имат този проблем
Свалих дебитомера
Развинтих датчика от него
Почистих пластинката с четчица за рисуване
После всичко обратно и стана
.мисля че пукането ми е било заради датчика, просто е казвал на компа да пуска повече гориво и не е смогвало да го изгори за това се е възпламенявало по генерацията
ПП ако имам време мога да покажа тази процедура със снимки, но не ми се вярва много хора да имат този проблем

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
ForzaBMW написа:Проблема оправих по следния начин:
Свалих дебитомера
Развинтих датчика от него
Почистих пластинката с четчица за рисуване
После всичко обратно и стана
.мисля че пукането ми е било заради датчика, просто е казвал на компа да пуска повече гориво и не е смогвало да го изгори за това се е възпламенявало по генерацията
ПП ако имам време мога да покажа тази процедура със снимки, но не ми се вярва много хора да имат този проблем
Аз съм същия и сега карам без дебитомер и много ще се радвам, ако покажеш снимки или разясниш малко по-подробно с кокво си чистил, какво точно почисти, защото и аз го чистих моя 2-3 пъти, но щастието бе за 3-4 дена и после пак същото.
Благодарности.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани