М54Б30 проблем с въздух в охладителната система
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: М54Б30 проблем с въздух в охладителната система
Много ще се радвам всичко да е ок вече.Благодаря на всички и весели празници!!!
Re: М54Б30 проблем с въздух в охладителната система
Здравейте нова съм тук но имам проблем с колата. Бмв е46 318 бензин. Преди 2 седмици я прегрях и хвърли водата оказа се пръснато пластмасово коляно в което влизат 3 маркуча и се намира под всмукателната система. Спря да загрява но почна да губи антифриз и не се вижда от къде. Също така надува и маркучите и трябва да се обезвъздушава постоянно? Може ли някакви мнения по този въпрос ще бъда много благодарна!
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: М54Б30 проблем с въздух в охладителната система
Имаш симптоми на издухана гарнитура на главата, особено след прегряване е почти сигурно, че е това. Все пак бих те посъветвал да направиш следния тест:
1. Покарай я поне 30 мин. без да отваряш капачката (да не си губи налягането), след което я паркираш.
2. На следващия ден, без да си я палил, на студен мотор стисни някой от маркучите. Трябва да усетиш дали има налягане или не. След това развий капачката и чуй дали излиза много въздух. Ако са твърди маркучите и излезе въздух през капачката, значи има налягане на студен мотор. А налягането при студен мотор е сигурен знак за издухана гарнитура.
Лошото е, че липсата на налягане НЕ значи, че ти е добре гарнитурата, защото може от някъде леко да изпуска и така да се прикрива проблема.
При здрава гарнитура, маркучите на студено са меки, без (почти) никакво налягане. А при отваряне на капачката се чува много кратко съскане. Може и нищо да не се чуе.
1. Покарай я поне 30 мин. без да отваряш капачката (да не си губи налягането), след което я паркираш.
2. На следващия ден, без да си я палил, на студен мотор стисни някой от маркучите. Трябва да усетиш дали има налягане или не. След това развий капачката и чуй дали излиза много въздух. Ако са твърди маркучите и излезе въздух през капачката, значи има налягане на студен мотор. А налягането при студен мотор е сигурен знак за издухана гарнитура.
Лошото е, че липсата на налягане НЕ значи, че ти е добре гарнитурата, защото може от някъде леко да изпуска и така да се прикрива проблема.
При здрава гарнитура, маркучите на студено са меки, без (почти) никакво налягане. А при отваряне на капачката се чува много кратко съскане. Може и нищо да не се чуе.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани