ремонт кардан
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- desoxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: ремонт кардан
stefan_suny написа:Колега нещо друго правилли ли сте по колата междувременно- тампони диф, заден мост, двигател, скорости? Ако сте, може да не са сложени както трябва, ако не сте, може да са за смяна. Аз също и за съжаление все още имам проблеми с направата на моя кардан и ще следя с интерес. А на кои места си правил кардана, по моя опит има наистина много некадърници дето само взимат пари. Може и на лични
Колега, сменил съм тампоните на двигателя, после когато започнаха проблемите смених и тези на скоростите за проба и нямаше промяна, после върнах пак старите. Мисля и аз дали няма нещо под напрежение, но охлабвах мотора, разклащах го , всичко изглежда в една линия, само не мога да проверя вертикалния ъгъл м/у двигател и кардан.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: ремонт кардан
Ами аз си правих при стругар специални приспособлениа които да сложа на фланците откъм дифа и скоростите и им набих по един лазер отпред 8а да гледам за отклонения. С всичките нови тампони и фина регулировка с лазерите доколкото и където има елипсовидни или хлабава отвори за болтове, сега фланците ми са абсолютно насочени един към друг, както и лазера минава точно през центъра на висящия лагер. Еми същата работа е, с моя рециклиран кардан тресе повече от един втора ръка който взех и аз, но този втория е по добре от моя, макар и каретата му да са леко тръгнали. А моя вече е бил при повече от половината места в бг, където правят кардани. Пробвал съм и с друг диф и друга раздатка с нулева разлика. Като взема кардана от ремонт и го монтирам, разкачам полуоските и го развъртам само него с двигателя, Еми тресе си, всеки път различно, и започва между 90 и 130, след някои майстори наистина брутално както казваш и ти.
- desoxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: ремонт кардан
stefan_suny написа:Ами аз си правих при стругар специални приспособлениа които да сложа на фланците откъм дифа и скоростите и им набих по един лазер отпред 8а да гледам за отклонения. С всичките нови тампони и фина регулировка с лазерите доколкото и където има елипсовидни или хлабава отвори за болтове, сега фланците ми са абсолютно насочени един към друг, както и лазера минава точно през центъра на висящия лагер. Еми същата работа е, с моя рециклиран кардан тресе повече от един втора ръка който взех и аз, но този втория е по добре от моя, макар и каретата му да са леко тръгнали. А моя вече е бил при повече от половината места в бг, където правят кардани. Пробвал съм и с друг диф и друга раздатка с нулева разлика. Като взема кардана от ремонт и го монтирам, разкачам полуоските и го развъртам само него с двигателя, Еми тресе си, всеки път различно, и започва между 90 и 130, след някои майстори наистина брутално както казваш и ти.
Колега, дай да се чуем? Имаш ЛС
Re: ремонт кардан
Здравейте колеги по вибрации на кардан,
Да споделя и аз, макар да нямам много конструктивни предложения за момента.
Аз си смених сам кръстатото каре пред диференциала, след което се появиха вибрации при висока скорост. Занесох кардана във Феликс, там смениха и двете карета и балансираха, след което вибрациите се увеличиха доста. След неколкократни опити ми сложиха друг кардан, който пак те са ремонтирали и вибрациите почти изчезнаха, но не съвсем. При 130-140км/ч пак могат да се усетят. Пращах същия кардан в Технокардан - провериха го, казаха - балансиран е, изглежда добре направен. Да ама - има лека вибрация. Купих си втора употреба кардан, с луфт в задното каре, но без да затяга и без да прескача - изчезнаха вибрациите. Така че според мен има някаква особеност, която и ремонтните работилници не разбират или дори и да я разбират, не могат да се справят с нея винаги и напълно. Чел съм някъде спекулации, че ако чашките на каретата са набити твърде плътно навътре и карето не се движи леко, ще вибрира. На моя проблемен кардан не се движи съвсем леко.
Все пак, ако откриете полезна информация водеща към решаването на проблема, моля споделяйте.
Да споделя и аз, макар да нямам много конструктивни предложения за момента.
Аз си смених сам кръстатото каре пред диференциала, след което се появиха вибрации при висока скорост. Занесох кардана във Феликс, там смениха и двете карета и балансираха, след което вибрациите се увеличиха доста. След неколкократни опити ми сложиха друг кардан, който пак те са ремонтирали и вибрациите почти изчезнаха, но не съвсем. При 130-140км/ч пак могат да се усетят. Пращах същия кардан в Технокардан - провериха го, казаха - балансиран е, изглежда добре направен. Да ама - има лека вибрация. Купих си втора употреба кардан, с луфт в задното каре, но без да затяга и без да прескача - изчезнаха вибрациите. Така че според мен има някаква особеност, която и ремонтните работилници не разбират или дори и да я разбират, не могат да се справят с нея винаги и напълно. Чел съм някъде спекулации, че ако чашките на каретата са набити твърде плътно навътре и карето не се движи леко, ще вибрира. На моя проблемен кардан не се движи съвсем леко.
Все пак, ако откриете полезна информация водеща към решаването на проблема, моля споделяйте.
- desoxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: ремонт кардан
txl написа:Здравейте колеги по вибрации на кардан,
Да споделя и аз, макар да нямам много конструктивни предложения за момента.
Аз си смених сам кръстатото каре пред диференциала, след което се появиха вибрации при висока скорост. Занесох кардана във Феликс, там смениха и двете карета и балансираха, след което вибрациите се увеличиха доста. След неколкократни опити ми сложиха друг кардан, който пак те са ремонтирали и вибрациите почти изчезнаха, но не съвсем. При 130-140км/ч пак могат да се усетят. Пращах същия кардан в Технокардан - провериха го, казаха - балансиран е, изглежда добре направен. Да ама - има лека вибрация. Купих си втора употреба кардан, с луфт в задното каре, но без да затяга и без да прескача - изчезнаха вибрациите. Така че според мен има някаква особеност, която и ремонтните работилници не разбират или дори и да я разбират, не могат да се справят с нея винаги и напълно. Чел съм някъде спекулации, че ако чашките на каретата са набити твърде плътно навътре и карето не се движи леко, ще вибрира. На моя проблемен кардан не се движи съвсем леко.
Все пак, ако откриете полезна информация водеща към решаването на проблема, моля споделяйте.
Здравей, колега! Да може и там да е разковничето, но аз взех два оригинални кардана със здрави карета без луфт само им бяха скъсани висящите лагери и ги подмених с нови и пак вибрациите ги има. С първия при 130, а с втория при 110. Обаче после, когато върнах първия, вече и с него е при 110. Какви ли не врътки пробвах с оригинално гумено каре старо, с ново алтернативно, все тая. Карданите не съм ги проверявал за баланс, защото там ми казаха, че нямало смисъл, защото бил фабрично балансиран, но...
А и нещо с тези баланси не съм сигурен, как се справят, след като видях, какво стана във Феликс с оригиналния ми кардан. Трябва да има някакъв допуск, който при баланс да се гони и да се знае, балансиран ли е кардана или не, както при гумите, а не да ми казват– я пробвай сега и ти да се чудиш после на какво да вярваш- кардан ли е друго ли е.
Колега, нещо сменял ли си преди да свалиш кардана или след това, като тампони на мотор или на дифа, задния мост? Аз бях сменил тампоните на мотора преди да сваля кардана за смяна на висящ лагер и да видя и, че карето ми не е добре. Интересното е че нямах такива вибрации, въпреки това, а след това вече има
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани