Проблем след смяна на съединител Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mrtnslavchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.03.2014
- Кара: X3 E83 3.0I
Проблем след смяна на съединител Е46
Здравейте,
След смяната на комплект съединител, скоростите взеха да влизат трудно.
Сменен е феродовия диск + притескател + лагер .
Монтирахме съединителя , и след това му махнахме пеперудата , която държи притескателя.
След смяната , започнаха да запъват скоростите .
Най-много 1-ва , когато колата е на място.
Също , ако колата е загасена и е под лек наклон , освобождаването от скорост е трудно.
След това смених маслото на скоростите , обезвъздушавах няколко пъти , но няма оправяне.
Сега мисля да сваля кутията за 2-ри път и да видя какво става.
Като този път мисля да смения , този детайл.

Някой , ако има предложения , на какво друго да обърна внимание , да казва

След смяната на комплект съединител, скоростите взеха да влизат трудно.
Сменен е феродовия диск + притескател + лагер .
Монтирахме съединителя , и след това му махнахме пеперудата , която държи притескателя.
След смяната , започнаха да запъват скоростите .
Най-много 1-ва , когато колата е на място.
Също , ако колата е загасена и е под лек наклон , освобождаването от скорост е трудно.
След това смених маслото на скоростите , обезвъздушавах няколко пъти , но няма оправяне.


Сега мисля да сваля кутията за 2-ри път и да видя какво става.
Като този път мисля да смения , този детайл.

Някой , ако има предложения , на какво друго да обърна внимание , да казва



- niki_boksa83
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.01.2015
- Пол: Мъж
Re: Проблем след смяна на съединител Е46
Здравей колега аз имам същият проблем след смяна на съединителя първа и втора която по някога като не влезне като хората и изключва и на изгасена кола като има наклон трудно се изключва ако оправиш проблема пиши.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем след смяна на съединител Е46
Съединителя регулиран ли е както трябва? Като натиснеш педала къде отделя? Съединителя е саморегулиращ се но трябва да се монтира правилно като се натегнат пружините докрай.

- mrtnslavchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.03.2014
- Кара: X3 E83 3.0I
Re: Проблем след смяна на съединител Е46
Монтиран е абсолютно правилно.
Отделя по средата.
Отделя по средата.
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Проблем след смяна на съединител Е46
Да не е от помпа на съединителя 

Re: Проблем след смяна на съединител Е46
колега и аз имах същия проблем и не намерих тогава от къде да си купя този пишляк(защото беше неделя след обяд), и му подложих шайби общо 2мм и го сглобих пробвах и бях доволен. но най добре е да го вземеш нов хем че не се знае колко е качествена пластмасата, ако не бързаш да зглабяш бих ти препоръчал да идеш на стругар да ти го изработи от полиуретан. успех
- mrtnslavchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.03.2014
- Кара: X3 E83 3.0I
Re: Проблем след смяна на съединител Е46
m0deren написа:колега и аз имах същия проблем и не намерих тогава от къде да си купя този пишляк(защото беше неделя след обяд), и му подложих шайби общо 2мм и го сглобих пробвах и бях доволен. но най добре е да го вземеш нов хем че не се знае колко е качествена пластмасата, ако не бързаш да зглабяш бих ти препоръчал да идеш на стругар да ти го изработи от полиуретан. успех
Имаше проблем със запъването на скоростите ? Или имаше проблем ,че е изхабенa опората на вилката (това пластмасовото)?
Вече съм го купил този детайл , нов.
Re: Проблем след смяна на съединител Е46
беше ми износен, и вилката опираше. след корекцията с шайбите заспа всичко и до ден днешен
- mrtnslavchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.03.2014
- Кара: X3 E83 3.0I
Re: Проблем след смяна на съединител Е46
m0deren написа:беше ми износен, и вилката опираше. след корекцията с шайбите заспа всичко и до ден днешен
Смених го. Никаква разлика.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем след смяна на съединител Е46
mrtnslavchev написа:Монтиран е абсолютно правилно.
Отделя по средата.
С ето тази скоба.

Re: Проблем след смяна на съединител Е46
mrtnslavchev написа:m0deren написа:беше ми износен, и вилката опираше. след корекцията с шайбите заспа всичко и до ден днешен
Смених го. Никаква разлика.
Най-вероятно новия съединител е по-голям размер от стария...
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Проблем след смяна на съединител Е46
При мен пък първа и пета влизат трудно и мислех,че е от съединителя,но проблема е по скоро от самия скоростен лост или по точно от синхронизаторите на скоростите,въпроса е дали може да се ремонтират,без да се свалят скоростите? 

Re: Проблем след смяна на съединител Е46
vasilzlatkov85 написа:При мен пък първа и пета влизат трудно и мислех,че е от съединителя,но проблема е по скоро от самия скоростен лост или по точно от синхронизаторите на скоростите,въпроса е дали може да се ремонтират,без да се свалят скоростите?
Синхронизаторите ако са износени се сменят, и без сваляне и разглобяване на кутията не става. Но причините една скоростна кутия да не работи както трябва са много и синхронизаторите почти нямат вина затова.
При смяна на съединител на БМВ се центрова и скоростната кутия спрямо купето на автомобила. За не включването или трудното включване на скоростите вина има съединителят или непълното му изключване.Това се проверява лесно.На загасен мотор,натискате съединителя и сменяте всички скорости отдолу догоре и обратно.Ако няма проблем в преминаването им,скоростите отпадат от проблема.Често срещан проблем е и непълното натискане на педала на съединителят от шофьора,поради лоши навици или недобре регулирана седалка.Може и в задвижването на самият съединител да има проблеми.Важно е и какво масло точно е доливано или сменяно,а и дали е сменяно.Там работят лагери и при по-голям луфт в тях или в леглата им също се наблюдават проблеми.Скоростната кутия е тема за специалисти и не става на двора на масата.Но повечето проблеми по кутията идват от неправилно боравене със съединителя или неправилният му монтаж.
Правилно е да се натисне съединителят докрай,да се подаде съответната скорост за включване и да се изчака сама да си влезе без да се навира безжалостно до включването и.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1043
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем след смяна на съединител Е46
Има в други теми засегнато трудното влизане на предавките.
Колегите посочват за виновник едно стеснение на връзките за спирачна течност точно преди помпата на съединителя. Мисля че е номер 15 от схемата:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Cabrio/Europe/323Ci-M52/L-N/jun1999/browse/clutch/clutch_control/
Тази гад, казват, че е сложена специално за да се износват по-бързо съединителите и да се сменят по-често. Премахването му прави съединителя по-директен и запъването на скоростите при първо натискане на съединителя намалява значително. Ето и клип как се маха:
https://www.youtube.com/watch?v=LDEty2tnZLQ
Колегите посочват за виновник едно стеснение на връзките за спирачна течност точно преди помпата на съединителя. Мисля че е номер 15 от схемата:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Cabrio/Europe/323Ci-M52/L-N/jun1999/browse/clutch/clutch_control/
Тази гад, казват, че е сложена специално за да се износват по-бързо съединителите и да се сменят по-често. Премахването му прави съединителя по-директен и запъването на скоростите при първо натискане на съединителя намалява значително. Ето и клип как се маха:
https://www.youtube.com/watch?v=LDEty2tnZLQ
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Проблем след смяна на съединител Е46
NGneer4eto написа:Има в други теми засегнато трудното влизане на предавките.
Колегите посочват за виновник едно стеснение на връзките за спирачна течност точно преди помпата на съединителя. Мисля че е номер 15 от схемата:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Cabrio/Europe/323Ci-M52/L-N/jun1999/browse/clutch/clutch_control/
Премахването му прави съединителя по-директен и запъването на скоростите при първо натискане на съединителя намалява значително. Имаше и клип как се маха, но когато го намеря, ще го добавя тук.
Ако има такова решение супер,че един колега смени съединителя и резултат никакъв

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани