Трудно пали при смяна на бензинова помпа!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 14.02.2005
Мечтае да кара: Х5

Трудно пали при смяна на бензинова помпа!

Мнение от madness » 09 Апр 2016, 12:38

Здравейте!Потърсих във форума за моя проблем дали има тема,но не можах да открия!Ако има такава,нека моята бъде изтрита!Та,проблема е следния!Изгоря ми бензиновата помпа на е46 2.2 комби,2001г.!Смених я с друга и след смяната колата започна да пали от втория или третия път,преди го нямаше този проблем!Колата също така е на газ ако има някакво значение!Някой ако има представа какъв може да е проблема,ще съм благодарен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 7.04.2012
Местоположение: Плевен
Кара: пил
Мечтае да кара: пил и да стигне жив
Детайли за колата: мътни

Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!

Мнение от EH0260BB » 09 Апр 2016, 16:06

Нова помпа ли монтира или втора употреба? Има вероятност обратния клапан в самата помпа да не задържа налягането от помпата до рейката и бензина да се връща обратно в резервоара при изгасване на двигателя. Така трябва да завъртиш по-дълго време на стартер докато подкачи гориво и запали. Направи проба - махни задната седалка и ламаринения капак над помпата и провери маркуча за бензин след като загасиш двигателя. Ако след малко маркуча "омеква" значи помпата не може да задържи налягането на бензина. Възможно е обаче налягането да спада и от регулатора, който при този двигател се намира в горивния филтър. И при мен имаше такъв проблем и го реших с нова помпа.
40345

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 14.02.2005
Мечтае да кара: Х5

Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!

Мнение от madness » 09 Апр 2016, 16:16

Чисто нова е помпата!Със старата помпа нямах никакъв проблем!Накратко,тази помпа може да не е за моята кола!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!

Мнение от dreadx » 09 Апр 2016, 23:03

Да не би нещо да не е здрава връзката между помпата и фланеца на резервоара, от където да излиза налягането? - тогава ще се стича бензинът в резервоара, дори и обратното клапанче на помпата да е здраво.

- обаче нали като се даде на контакт, преди палене, помпата би трябвало да се включва за малко, за да вдигне налягането?

(при някои японски коли забелязах, че включват помпата, чак като завърти стартерът - голяма глупост.) Но при BMW май не е така - пробвай преди палене няколко пъти да дадеш на контакт -- за да поработи помпата няколко пъти по 2 секунди и виж дали пак ще има проблеми с паленето.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!

Мнение от zvetiko » 10 Апр 2016, 12:32

madness написа:Чисто нова е помпата!Със старата помпа нямах никакъв проблем!Накратко,тази помпа може да не е за моята кола!


Колега, след като считаш, че не е за твоята кола, какво има да се гадае- помпата се избира по VIN- а на автомобила.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 14.02.2005
Мечтае да кара: Х5

Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!

Мнение от madness » 10 Апр 2016, 14:34

По Vina на автомобила ми дойде съвсем различна помпа,моята е дебела,по Vin ми дойде тънка и се оказа,че е сменявана горивната система на тия е46 от 2001г.Следващата беше пак тънка но си беше с пластмасите и си влезе както трябва,запали от раз,но после почна да пали по трудно!При монтажа гуменото уплътнение нещо ме ядосваше и ако не е легнало както трябва може ли да смуче въздух и за това да дава ядове?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!

Мнение от dreadx » 10 Апр 2016, 20:31

Ами то не че ще смуче въздух, ама точно се получава каквото ти написах по-горе.

- Докато помпата работи, през неуплътненото място излиза бензин в резервоара и се губи малко от изходното й налягане. (въпреки, че щом нямаш прекъсване при ускорение, то явно течът не е голям. И помпата все пак успява да поддържа над минималното необходимо налягане в горивопровода.)

- Щом угасиш двигателя и помпата спре, на края на помпата има едно клапанче, което пречи да се стече обратно бензинът в резервоара. Обаче той не се стича през клапанчето, ами през неуплътненото място след изхода на помпата. И на всяко палене трябва отново да подкачи, като напълни целия горивопровод+рейката. Което може да е 10-тина секунди работа на помпата, или 3-4 неуспешни опита за запалване.

Ще трябва пак да отвориш резервоара и да уплътниш изхода на помпата.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.11.2016

Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!

Мнение от V.Evstatiev » 25 Юни 2018, 11:42

Здравейте, при мен има абсолютно същия проблем след смяна на помпата с нова. Проверих помпата задържа бензин. Колега, ти откри ли решение.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!

Мнение от iavordimov » 17 Яну 2021, 21:04

Има ли решение на този проблем , нека някой да пише .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 11.08.2007
Пол: Мъж
Кара: Nissan
Мечтае да кара: Twin Supercharged E92 M3

Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!

Мнение от racing_fan » 17 Яну 2021, 22:32

И на Е36 328 след дълги години мчи изгоря помпата, беше си оригиналната 25 годишна помпа.

Сложих най-скъпата налична, БОШ, чисто нова.

И колата почна да пали по-дълго време на стартер, а преди само от раз....

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!

Мнение от iavordimov » 21 Яну 2021, 20:13

Има ли някой решение , от какво може да е ?

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook