Трудно пали при смяна на бензинова помпа!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Трудно пали при смяна на бензинова помпа!
Здравейте!Потърсих във форума за моя проблем дали има тема,но не можах да открия!Ако има такава,нека моята бъде изтрита!Та,проблема е следния!Изгоря ми бензиновата помпа на е46 2.2 комби,2001г.!Смених я с друга и след смяната колата започна да пали от втория или третия път,преди го нямаше този проблем!Колата също така е на газ ако има някакво значение!Някой ако има представа какъв може да е проблема,ще съм благодарен!
- EH0260BB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 7.04.2012
- Местоположение: Плевен
- Кара: пил
- Мечтае да кара: пил и да стигне жив
- Детайли за колата: мътни
Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!
Нова помпа ли монтира или втора употреба? Има вероятност обратния клапан в самата помпа да не задържа налягането от помпата до рейката и бензина да се връща обратно в резервоара при изгасване на двигателя. Така трябва да завъртиш по-дълго време на стартер докато подкачи гориво и запали. Направи проба - махни задната седалка и ламаринения капак над помпата и провери маркуча за бензин след като загасиш двигателя. Ако след малко маркуча "омеква" значи помпата не може да задържи налягането на бензина. Възможно е обаче налягането да спада и от регулатора, който при този двигател се намира в горивния филтър. И при мен имаше такъв проблем и го реших с нова помпа.
Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!
Чисто нова е помпата!Със старата помпа нямах никакъв проблем!Накратко,тази помпа може да не е за моята кола!
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!
Да не би нещо да не е здрава връзката между помпата и фланеца на резервоара, от където да излиза налягането? - тогава ще се стича бензинът в резервоара, дори и обратното клапанче на помпата да е здраво.
- обаче нали като се даде на контакт, преди палене, помпата би трябвало да се включва за малко, за да вдигне налягането?
(при някои японски коли забелязах, че включват помпата, чак като завърти стартерът - голяма глупост.) Но при BMW май не е така - пробвай преди палене няколко пъти да дадеш на контакт -- за да поработи помпата няколко пъти по 2 секунди и виж дали пак ще има проблеми с паленето.
- обаче нали като се даде на контакт, преди палене, помпата би трябвало да се включва за малко, за да вдигне налягането?
(при някои японски коли забелязах, че включват помпата, чак като завърти стартерът - голяма глупост.) Но при BMW май не е така - пробвай преди палене няколко пъти да дадеш на контакт -- за да поработи помпата няколко пъти по 2 секунди и виж дали пак ще има проблеми с паленето.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!
madness написа:Чисто нова е помпата!Със старата помпа нямах никакъв проблем!Накратко,тази помпа може да не е за моята кола!
Колега, след като считаш, че не е за твоята кола, какво има да се гадае- помпата се избира по VIN- а на автомобила.
Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!
По Vina на автомобила ми дойде съвсем различна помпа,моята е дебела,по Vin ми дойде тънка и се оказа,че е сменявана горивната система на тия е46 от 2001г.Следващата беше пак тънка но си беше с пластмасите и си влезе както трябва,запали от раз,но после почна да пали по трудно!При монтажа гуменото уплътнение нещо ме ядосваше и ако не е легнало както трябва може ли да смуче въздух и за това да дава ядове?
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!
Ами то не че ще смуче въздух, ама точно се получава каквото ти написах по-горе.
- Докато помпата работи, през неуплътненото място излиза бензин в резервоара и се губи малко от изходното й налягане. (въпреки, че щом нямаш прекъсване при ускорение, то явно течът не е голям. И помпата все пак успява да поддържа над минималното необходимо налягане в горивопровода.)
- Щом угасиш двигателя и помпата спре, на края на помпата има едно клапанче, което пречи да се стече обратно бензинът в резервоара. Обаче той не се стича през клапанчето, ами през неуплътненото място след изхода на помпата. И на всяко палене трябва отново да подкачи, като напълни целия горивопровод+рейката. Което може да е 10-тина секунди работа на помпата, или 3-4 неуспешни опита за запалване.
Ще трябва пак да отвориш резервоара и да уплътниш изхода на помпата.
- Докато помпата работи, през неуплътненото място излиза бензин в резервоара и се губи малко от изходното й налягане. (въпреки, че щом нямаш прекъсване при ускорение, то явно течът не е голям. И помпата все пак успява да поддържа над минималното необходимо налягане в горивопровода.)
- Щом угасиш двигателя и помпата спре, на края на помпата има едно клапанче, което пречи да се стече обратно бензинът в резервоара. Обаче той не се стича през клапанчето, ами през неуплътненото място след изхода на помпата. И на всяко палене трябва отново да подкачи, като напълни целия горивопровод+рейката. Което може да е 10-тина секунди работа на помпата, или 3-4 неуспешни опита за запалване.
Ще трябва пак да отвориш резервоара и да уплътниш изхода на помпата.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- V.Evstatiev
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22.11.2016
Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!
Здравейте, при мен има абсолютно същия проблем след смяна на помпата с нова. Проверих помпата задържа бензин. Колега, ти откри ли решение.
- iavordimov
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!
Има ли решение на този проблем , нека някой да пише .
- racing_fan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 11.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Nissan
- Мечтае да кара: Twin Supercharged E92 M3
Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!
И на Е36 328 след дълги години мчи изгоря помпата, беше си оригиналната 25 годишна помпа.
Сложих най-скъпата налична, БОШ, чисто нова.
И колата почна да пали по-дълго време на стартер, а преди само от раз....
Сложих най-скъпата налична, БОШ, чисто нова.
И колата почна да пали по-дълго време на стартер, а преди само от раз....
- iavordimov
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Трудно пали при смяна на бензинова помпа!
Има ли някой решение , от какво може да е ?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани