Проблем с изфорсиране E46 320d 136 hp 2000
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- hobotqnin
- младши ентусиаст
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Проблем с изфорсиране E46 320d 136 hp 2000
Здравейте Джентълмени!
Имам един леко дразнещ проблем с моята колица която придобих скоро. Прави ми впечатление, че сутрин на студен двг е мн тромава и едвам се форсирва, по-скоро мн бавно се случва този процес. Също така притриса доста, пак на студено, което се оправя когато позагрее. Какво съм сменил и какво знам за колата:
Сменени са съединител комплект и маховик, почиствал съм дебитомера със спрей за такъв.Знам, че има чип и, че е правено нещо по електрониката на ГНП-то(ако не се лъжа е Bosch VP44). Предположенията са ми, че може би при ремонта на ГНП-то не е зацепена или нещо такова. Та, ако има някой с подобен проблем, патил и намерил решение, ще съм благодарен да сподели, а пък от мен питието:))))
Подобен проблем имах с Е39 ТДС някога, който едвам го реших заради наглостта и некомпетентността на някои(един от които ми беше и съученик). С риск да се почувства някой засегнат, ще помоля хора, които четат и решат да си предложат услугите с/у финансова облага да бъдат: КОЛЕГИАЛНИ И ЧОВЕЧНИ, на първо място:)))
Благодаря на останалите, които окажат съдействие!!!!!!!!!!
Имам един леко дразнещ проблем с моята колица която придобих скоро. Прави ми впечатление, че сутрин на студен двг е мн тромава и едвам се форсирва, по-скоро мн бавно се случва този процес. Също така притриса доста, пак на студено, което се оправя когато позагрее. Какво съм сменил и какво знам за колата:
Сменени са съединител комплект и маховик, почиствал съм дебитомера със спрей за такъв.Знам, че има чип и, че е правено нещо по електрониката на ГНП-то(ако не се лъжа е Bosch VP44). Предположенията са ми, че може би при ремонта на ГНП-то не е зацепена или нещо такова. Та, ако има някой с подобен проблем, патил и намерил решение, ще съм благодарен да сподели, а пък от мен питието:))))
Подобен проблем имах с Е39 ТДС някога, който едвам го реших заради наглостта и некомпетентността на някои(един от които ми беше и съученик). С риск да се почувства някой засегнат, ще помоля хора, които четат и решат да си предложат услугите с/у финансова облага да бъдат: КОЛЕГИАЛНИ И ЧОВЕЧНИ, на първо място:)))
Благодаря на останалите, които окажат съдействие!!!!!!!!!!
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Проблем с изфорсиране E46 320d 136 hp 2000
Здравей колега,
Претрисането може да е породено проблемна дюза. Има ли пушеци? Сменял ли си подгревни свещи?
Изпратено от моя GT-N7105
Претрисането може да е породено проблемна дюза. Има ли пушеци? Сменял ли си подгревни свещи?
Изпратено от моя GT-N7105
- hobotqnin
- младши ентусиаст
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Re: Проблем с изфорсиране E46 320d 136 hp 2000
Здрасти. Не пуши грам, не съм сменял нищо.
- hobotqnin
- младши ентусиаст
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Re: Проблем с изфорсиране E46 320d 136 hp 2000
Колеги, никой ли няма подобен проблем!?
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем с изфорсиране E46 320d 136 hp 2000
Човекът ти го каза - дюза. Ако не си я боднал на компа още какво чакаш? На студено параметрите на дюзите са съвсем различни. Моята изобщо не пушеше, а имах корекция 3.9 на едната. Не знам като не си комън рейл дали показанията са различни, но знам, че дюзите са си пак проблемни.
Като цяло не споделяш за правена диагностика, а това е първото. Ние не можем да гадаем така на сляпо. Най малкото някоя грешчица трябва да има.
Като цяло не споделяш за правена диагностика, а това е първото. Ние не можем да гадаем така на сляпо. Най малкото някоя грешчица трябва да има.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с изфорсиране E46 320d 136 hp 2000
NGneer4eto написа:Човекът ти го каза - дюза. Ако не си я боднал на компа още какво чакаш? На студено параметрите на дюзите са съвсем различни. Моята изобщо не пушеше, а имах корекция 3.9 на едната. Не знам като не си комън рейл дали показанията са различни, но знам, че дюзите са си пак проблемни.
Като цяло не споделяш за правена диагностика, а това е първото. Ние не можем да гадаем така на сляпо. Най малкото някоя грешчица трябва да има.
На 136 коня дюзите са механични и няма как да се видят корекциите с диагностика.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем с изфорсиране E46 320d 136 hp 2000
ОК! Съгласен съм. Това не променя факта, че трябва да си направи една диагностика. Ако всичко е наред, може би трябва да се погледнат дюзите и тази умна дюза, която прави проблеми.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с изфорсиране E46 320d 136 hp 2000
NGneer4eto написа:ОК! Съгласен съм. Това не променя факта, че трябва да си направи една диагностика. Ако всичко е наред, може би трябва да се погледнат дюзите и тази умна дюза, която прави проблеми.
Умната дюза е информационна да видиш аванса на помпата и само до там
Иначе да теста с колбите за дюзите и да се провери аванса на помпата и нещата ще станат ясни
- hobotqnin
- младши ентусиаст
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Re: Проблем с изфорсиране E46 320d 136 hp 2000
Препоръчайте някой или някъде?
Re: Проблем с изфорсиране E46 320d 136 hp 2000
hobotqnin написа:Препоръчайте някой или някъде?
Помпата може да се види с ИСТА примерно. Старта на впръскване на горивото и зададеният такъв от компа трябва да съвпадат с отколнение до +/-2 градуса. Тоест ако имаш проблем с помпата ще бъде записа и грешка от сорта на ''start of injection closed-loop control''. А дюзите може и ти да си ги видиш с колбите за излишното горивото. Умната дюза може да и провериш съпротивлението - към 100 ома трябва да но се сваля колектора.
- hobotqnin
- младши ентусиаст
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Re: Проблем с изфорсиране E46 320d 136 hp 2000
Благодаря ти!
- hobotqnin
- младши ентусиаст
- Мнения: 256
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
Re: Проблем с изфорсиране E46 320d 136 hp 2000
Всичко беше от чипа. Нова настойка и колата се успа. Няма топло, студено, мокро, сухо. Върви като друга кола.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани