Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Колеги,
днес се зарових в скритото меню и установих, че на дълъг път, спокойно каране температурата на антифриза е около 80-82 градуса. При изкачване стига до около 84 градуса, а след това при спускане пада до около 76 градуса.
Споделете дали това е нормална температура за този двигател и за тази външна температура. Каква е вашата работна температура от скрито меню. Аз си мисля, че термостатът е блокирал отворен, но ще съм благодарен и на вашето мнение.
Колата е италианка, с ръчна скоростна кутия и 1 термостат. Стрелката на уреда си стои на 12 часа и не мърда по време на път. Възможно ли е колата да е с по-различен термостат, отколкото тези произведени за други страни т.е. да отваря по-рано.
Търсих във форума и чуждестранни форуми, но коректни данни за работната температура не открих.
днес се зарових в скритото меню и установих, че на дълъг път, спокойно каране температурата на антифриза е около 80-82 градуса. При изкачване стига до около 84 градуса, а след това при спускане пада до около 76 градуса.
Споделете дали това е нормална температура за този двигател и за тази външна температура. Каква е вашата работна температура от скрито меню. Аз си мисля, че термостатът е блокирал отворен, но ще съм благодарен и на вашето мнение.
Колата е италианка, с ръчна скоростна кутия и 1 термостат. Стрелката на уреда си стои на 12 часа и не мърда по време на път. Възможно ли е колата да е с по-различен термостат, отколкото тези произведени за други страни т.е. да отваря по-рано.
Търсих във форума и чуждестранни форуми, но коректни данни за работната температура не открих.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Колега, 76 градуса, не може да бъде нормална работна температура на двигателя. Мисля, че предположението ти за лошо работещ термостат е правилно и колкото по-бързо го смениш, толкова ще е по-добре за двигателя, като би трябвало да падне и разхода на гориво.
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
zvetiko написа:Колега, 76 градуса, не може да бъде нормална работна температура на двигателя. Мисля, че предположението ти за лошо работещ термостат е правилно и колкото по-бързо го смениш, толкова ще е по-добре за двигателя, като би трябвало да падне и разхода на гориво.



Да споделя моя опит с термостатите

На магистралата зимата колата падаше под 60 градуса дори , а в тежък градски трафик 88 градуса точно . След смяна на термостата ( нямам на ЕГРа ) с оригинален на БМВ ,колата загрява значително по-бързо ( от синята зона излиза за няма и 1 км ) . Температурата ми е винаги 88 градуса.
Дано да съм полезен

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Мога да ти кажа,че на моята температури са приблизителни. не,че имат много общо колите де, но...
градско 90-94 градуса. без климатик и 88-90 с климатика.
извънградско ~140км/ч 79-83 градуса
извънградско над 180км/ч пада на 72-74 градуса
стреклата не мърда от 90. за мен е нормално.
градско 90-94 градуса. без климатик и 88-90 с климатика.
извънградско ~140км/ч 79-83 градуса
извънградско над 180км/ч пада на 72-74 градуса
стреклата не мърда от 90. за мен е нормално.
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Днес ми направи впечатление, че при мен жалюзите зад радиатора са постоянно отворени, а би трябвало като се запали двигателя да се затворят. По всяка вероятност ел клапана който управлява вакума към тях да е сдал багажа.
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
На никой ли не му прави впечатление, че всеки говори за промени в градусите при различна среда на движение (градско, извънградско) , а стрелката не мърда от 90 градуса?? Е за какво е тази стрелка като реално не показва измененията в температурата, която се гледа в скритото меню?
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Щото иначе, ще мърда постоянно уреда е направен да показва 90 градуса от 70 и няколко до 110 градуса (на повечето коли е така)
- benjito
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 30.08.2015
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: e46 cabrio
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
gromovich написа:Днес ми направи впечатление, че при мен жалюзите зад радиатора са постоянно отворени, а би трябвало като се запали двигателя да се затворят. По всяка вероятност ел клапана който управлява вакума към тях да е сдал багажа.
При мен бе същата работа, след смяна на малкия термостат нещата си се оправиха.
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
За 5-6 градуса разлика добре, ама от 70 до 110 са 40 градуса и това да не ти го показва ми звучи крайно несериозно... от 7 години карам коли и знам вдигне ли 100 градуса( и нагоре ) работата хич не е добре, а както казва колегата явно няма и да разберем, че ги е вдигнала...
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
benjito написа:gromovich написа:Днес ми направи впечатление, че при мен жалюзите зад радиатора са постоянно отворени, а би трябвало като се запали двигателя да се затворят. По всяка вероятност ел клапана който управлява вакума към тях да е сдал багажа.
При мен бе същата работа, след смяна на малкия термостат нещата си се оправиха.
Колата ми е с един термостат. Купих ел клапана и утре мисля да го сменя. Ще пиша за резултата след това
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Колега моите клапи стояха постоянно отворени преди да смена термостата.След като го смених се затварят в момента в който дам на контакт и стоят затворени.Иначе преди държеше 76-77 а сега 88.Успех.
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Смених въпросния ел. клапан и вече жалюзите се затварят когато трябва, но проблемът с по-ниската работна температура остана. След като купих оригинален термостат и след смяната му всичко е ок. Сега на околовръстното нормално каране държи 90 градуса + - 1 градус.
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Супер колега



- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Simbazz написа:За 5-6 градуса разлика добре, ама от 70 до 110 са 40 градуса и това да не ти го показва ми звучи крайно несериозно... от 7 години карам коли и знам вдигне ли 100 градуса( и нагоре ) работата хич не е добре, а както казва колегата явно няма и да разберем, че ги е вдигнала...
При мен (330xd) на продължителни нагорнища лятото е вдигала до 107 градуса и въпреки това стрелката не помръдна от средата. Това е въпреки, че имам и виско перка, която вие като на камион при тези температури. Аз смятам, че температурата е нормална, щом стрелката не мърда. Инженерите ще са го помислили, а и за система под налягане 110 градуса нищо не са.
Вярно е, че при 320д греенето на двигателя е по-малко, но температурните диапазони би трябвало да са същите.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Работна темепература на 320Д, 150 к.с. ?
Абе те и бензинките М52/М54 си бачкат без перка на 110 градуса и стрелката не мърда от 90
ама като загасиш си извира като чайник. И чак тогава оп в червения сектор водата 


23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани