Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
m1sh0k написа:...
проблеми при м52tu с дължината няма (защото на пазара има само такива), но т'ва с фланеца ме потресе!!!
явно е най-хубаво да се слагат такива от м52 без TU от е36...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
vicho написа:m1sh0k написа:...
проблеми при м52tu с дължината няма (защото на пазара има само такива), но т'ва с фланеца ме потресе!!!
явно е най-хубаво да се слагат такива от м52 без TU от е36...
Кво казваш, че няма такива за М54? Щото, ако трябва да взимам такива за Е36, тези дали ще станат? http://racing-mania.com/browse/product/ ... r+BMW+E36+ Поне има материал в тях.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
димитър_81 написа:Кво казваш, че няма такива за М54? Щото, ако трябва да взимам такива за Е36, тези дали ще станат? http://racing-mania.com/browse/product/ ... r+BMW+E36+ Поне има материал в тях.
ами гледам, че всички с м54ки са имали проблем с дължината, което ме навежда на мисълта, че не предлагат
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
vicho написа:димитър_81 написа:Кво казваш, че няма такива за М54? Щото, ако трябва да взимам такива за Е36, тези дали ще станат? http://racing-mania.com/browse/product/ ... r+BMW+E36+ Поне има материал в тях.
ами гледам, че всички с м54ки са имали проблем с дължината, което ме навежда на мисълта, че не предлагат
Ми на главата пасва ли едно към едно или и там има игра?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
krasi_90 написа:колеги хедърсите от с50б30 стават ли на м52
с малко доработки.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- 100imenov
- ентусиаст
- Мнения: 1242
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Стават, но поне на мен ми е дадено инфо от не случаен човек, че ефекта е по-скоро отрицателен.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Ми реално няма полза на мотор, на който не са портнати изпускателните отвори. Щото тея на s50ковия колектор са с около 15% по-големи и ако го забиеш пък отворите на мотора си останат същите не виждам каква е ползата От друга страна ако отвориш мотор, едва ли единственото което ще направиш е само порт на изпускателните отвори , така че крайният резултат като добавена мощност, ще е комплексен от много подобрения и с50тковите колектори ще са едно от тях.
Също така не виждам ква е ползата и от китайските "плетки", при положение че при тях всички отвори са със същите диаметри като при оригиналните изпускатели на м50/2. Може би, единствената полза е че спестяваш тегло, щото тея лъскотевици са към 9 килограма двечките. Ама за некви си 5-6 кила надолу да се изръсиш 300+ лв, при положение, че м52ковите изпускатели са доста кадърно измислени.
Плетените афтърмаркет колектори и конусните филтри са пласебо. Мислиш си, че вървиш повече, но всъщност не е така. Всичко е до самовнушение - колкото повече пари си се оръсил, толкова по-голяма разлика усещаш от преди
Също така не виждам ква е ползата и от китайските "плетки", при положение че при тях всички отвори са със същите диаметри като при оригиналните изпускатели на м50/2. Може би, единствената полза е че спестяваш тегло, щото тея лъскотевици са към 9 килограма двечките. Ама за некви си 5-6 кила надолу да се изръсиш 300+ лв, при положение, че м52ковите изпускатели са доста кадърно измислени.
Плетените афтърмаркет колектори и конусните филтри са пласебо. Мислиш си, че вървиш повече, но всъщност не е така. Всичко е до самовнушение - колкото повече пари си се оръсил, толкова по-голяма разлика усещаш от преди
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
мерил ли си GPS преди след колектори + ремап? иначе то май доста хора слагат и само за звукова промяна... не че гонят толкова коне - а щом в чужбинските форум за декат махат м54 колектори и слагат м52 щото си били читави т.е. доста сериозна трябва да е работата по мотора за да може баш колектора наистина да дойде проблемен (изпускателния)
- shiko_mmm
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 11.11.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 46 купе фейслифт
- Мечтае да кара: Е 90 купе
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
JanTonko написа:tZv3t0zAr написа:А относно софтуерното премахване на вторите сонди, има ли кой да го свърши в София ?
Софтуерното премахване е задължително, понеже дори и да не светне чек-а ( а той винаги светва), картите за "динамичните" смеси на мотора ти се прецакват тотално, понеже ЕКУ-то си търси постоянно сондите и резултата ти е завишен разход, понижена мощност. И ако не сте се сетили с ''мапера'' ти да ''източите'' софта преди първото палене на колата ти, картите се факват и ще има после съчинение по картинка!!!
Сега на въпроса дали в София може да се махнат ?
Естествено че могат, могат и не само в София, могат при всеки един кадърен мапер, който да ти пренапише софта но не като изтрива безумно много ДТЦ ерори. То какви по-сложни неща се правят по софта на колите,че сондите са като ''детска'' играчка.
приятлелю дай някой който може да го направи ако знаеш такъв
- Kiryakov
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535d
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Здравейте,
Имам колекторите от няколко месеца и днес закарах колата на Ангел да ги монтира на M54B30 E46. Забелязват се същите проблеми за които споделят колегите.
Не е отнемано от лапата - както се говореше че се прави при старата партида колектори от ProParts. При мен една от задните сонди беше заварена от заварчик, а другата запекла и в крайна сметка решихме направо да резнем кабелите на двете сонди. Прибрах се само по колектори, защото е завъртян на 90 градуса и трябва заварка на колектора към генерацията. Чека на мотора не светна, за разлика във вървеж няма как да разбера. При мен бяха запушени двата катализатора и гръмнали от сажди, затова и сложих колекторите. Задължително ли е да ги изключа софтуерно и къде? Няколко 'изпитани' беемвисти ме уверяват, че няма проблем и не е нужно да се прави нищо софтуерно или локално, а други твърдят че е задължително. Споделете опит какво направихте вие?
Имам колекторите от няколко месеца и днес закарах колата на Ангел да ги монтира на M54B30 E46. Забелязват се същите проблеми за които споделят колегите.
Не е отнемано от лапата - както се говореше че се прави при старата партида колектори от ProParts. При мен една от задните сонди беше заварена от заварчик, а другата запекла и в крайна сметка решихме направо да резнем кабелите на двете сонди. Прибрах се само по колектори, защото е завъртян на 90 градуса и трябва заварка на колектора към генерацията. Чека на мотора не светна, за разлика във вървеж няма как да разбера. При мен бяха запушени двата катализатора и гръмнали от сажди, затова и сложих колекторите. Задължително ли е да ги изключа софтуерно и къде? Няколко 'изпитани' беемвисти ме уверяват, че няма проблем и не е нужно да се прави нищо софтуерно или локално, а други твърдят че е задължително. Споделете опит какво направихте вие?
Founder and CEO at https://www.OHOST.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg
- Kiryakov
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535d
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Преправихме генерацията и закачихме колекторите. При мен едната дупка за сондата опира в купето и ще трябва да се реже/преправя някак си - имам леки вибрации.
Другото което е, колата се отпуши доста, но ми мирише на бензин много в купето и извън купето и разхода се вдигна с 2-3 литра (може и повече)
Чека на мотора продължава да не свети, но явно трябва да се изключат сондите за да не мирише и харчи. Сумите които ми искат за изключване разни мапери са космически - повече от самият монтаж. Дайте съвет, какво е решението. Може би трябваше да ги сложа в Madness-Motorsport, както се казва евтиното излиза скъпо.
Другото което е, колата се отпуши доста, но ми мирише на бензин много в купето и извън купето и разхода се вдигна с 2-3 литра (може и повече)
Чека на мотора продължава да не свети, но явно трябва да се изключат сондите за да не мирише и харчи. Сумите които ми искат за изключване разни мапери са космически - повече от самият монтаж. Дайте съвет, какво е решението. Може би трябваше да ги сложа в Madness-Motorsport, както се казва евтиното излиза скъпо.
Founder and CEO at https://www.OHOST.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Kiryakov написа:Преправихме генерацията и закачихме колекторите. При мен едната дупка за сондата опира в купето и ще трябва да се реже/преправя някак си - имам леки вибрации.
Другото което е, колата се отпуши доста, но ми мирише на бензин много в купето и извън купето и разхода се вдигна с 2-3 литра (може и повече)
Чека на мотора продължава да не свети, но явно трябва да се изключат сондите за да не мирише и харчи. Сумите които ми искат за изключване разни мапери са космически - повече от самият монтаж. Дайте съвет, какво е решението. Може би трябваше да ги сложа в Madness-Motorsport, както се казва евтиното излиза скъпо.
Не мисля, че е нужен мапер за да се премахнат софтуерно сондите - доколкото знам с една читава диагностика, като ДИС да речем просто трябва да се ъпдейтне софтуера на стандарт EU2. Поправете ме ако съм с грешка, понеже и аз се интересувам от тази интервенция.
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Сондите вече месеци съм ги махнал , има записани грешки за липсата на задните сонди , но чек не свети и колата не е в авариен режим ,а разхода по-скоро е по-нисък от преди. Миризма на гориво има и при мен , но вероятната причина са уплътненията от колекторите , които ползвах за фланците долу (има малко опушено по тях и вероятно изпускат)
- naskosmash
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11.10.2009
Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и
Здравейте колеги! Пиша в тази тема за да не отварям нова. След монтаж на пропартски колектори на е46 м52б28ту имам следните проблеми. Първият е с фланците, идват на 90 градуса, ясна е работата, разане и заваряване. Вторият е със задните ламда сонди, нещо не пасват. Чудя се какво да ги правя, да ги махам изцяло да им заварявам гайки някъде по назад или да ги връзвам със свински опашки за където намеря за най-добре.
Поздрави!
Поздрави!
74 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани