Спортен изпускателен колектор+декат 330и

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от vicho » 01 Сеп 2015, 8:58

m1sh0k написа:...


проблеми при м52tu с дължината няма (защото на пазара има само такива), но т'ва с фланеца ме потресе!!! :shock:

явно е най-хубаво да се слагат такива от м52 без TU от е36... :idea:

Изображение
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от димитър_81 » 01 Сеп 2015, 13:52

vicho написа:
m1sh0k написа:...


проблеми при м52tu с дължината няма (защото на пазара има само такива), но т'ва с фланеца ме потресе!!! :shock:

явно е най-хубаво да се слагат такива от м52 без TU от е36... :idea:


Кво казваш, че няма такива за М54? Щото, ако трябва да взимам такива за Е36, тези дали ще станат? http://racing-mania.com/browse/product/ ... r+BMW+E36+ Поне има материал в тях.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от vicho » 01 Сеп 2015, 14:25

димитър_81 написа:Кво казваш, че няма такива за М54? Щото, ако трябва да взимам такива за Е36, тези дали ще станат? http://racing-mania.com/browse/product/ ... r+BMW+E36+ Поне има материал в тях.


ами гледам, че всички с м54ки са имали проблем с дължината, което ме навежда на мисълта, че не предлагат :dunno:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от димитър_81 » 01 Сеп 2015, 16:24

vicho написа:
димитър_81 написа:Кво казваш, че няма такива за М54? Щото, ако трябва да взимам такива за Е36, тези дали ще станат? http://racing-mania.com/browse/product/ ... r+BMW+E36+ Поне има материал в тях.


ами гледам, че всички с м54ки са имали проблем с дължината, което ме навежда на мисълта, че не предлагат :dunno:

Ми на главата пасва ли едно към едно или и там има игра?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 22.05.2010
Пол: Мъж

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от krasi_90 » 18 Сеп 2015, 11:10

колеги хедърсите от с50б30 стават ли на м52

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от ogata » 18 Сеп 2015, 11:16

krasi_90 написа:колеги хедърсите от с50б30 стават ли на м52

с малко доработки.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1242
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от 100imenov » 18 Сеп 2015, 11:21

Стават, но поне на мен ми е дадено инфо от не случаен човек, че ефекта е по-скоро отрицателен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от ogata » 18 Сеп 2015, 11:56

Ми реално няма полза на мотор, на който не са портнати изпускателните отвори. Щото тея на s50ковия колектор са с около 15% по-големи и ако го забиеш пък отворите на мотора си останат същите не виждам каква е ползата :dunno: От друга страна ако отвориш мотор, едва ли единственото което ще направиш е само порт на изпускателните отвори :winky:, така че крайният резултат като добавена мощност, ще е комплексен от много подобрения и с50тковите колектори ще са едно от тях.

Също така не виждам ква е ползата и от китайските "плетки", при положение че при тях всички отвори са със същите диаметри като при оригиналните изпускатели на м50/2. Може би, единствената полза е че спестяваш тегло, щото тея лъскотевици са към 9 килограма двечките. Ама за некви си 5-6 кила надолу да се изръсиш 300+ лв, при положение, че м52ковите изпускатели са доста кадърно измислени. :dunno:

Плетените афтърмаркет колектори и конусните филтри са пласебо. Мислиш си, че вървиш повече, но всъщност не е така. Всичко е до самовнушение - колкото повече пари си се оръсил, толкова по-голяма разлика усещаш от преди :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от host » 18 Сеп 2015, 12:21

мерил ли си GPS преди след колектори + ремап? иначе то май доста хора слагат и само за звукова промяна... не че гонят толкова коне - а щом в чужбинските форум за декат махат м54 колектори и слагат м52 щото си били читави :mhihi: т.е. доста сериозна трябва да е работата по мотора за да може баш колектора наистина да дойде проблемен (изпускателния)

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.11.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 46 купе фейслифт
Мечтае да кара: Е 90 купе

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от shiko_mmm » 11 Ное 2015, 21:49

JanTonko написа:
tZv3t0zAr написа:А относно софтуерното премахване на вторите сонди, има ли кой да го свърши в София ?


Софтуерното премахване е задължително, понеже дори и да не светне чек-а ( а той винаги светва), картите за "динамичните" смеси на мотора ти се прецакват тотално, понеже ЕКУ-то си търси постоянно сондите и резултата ти е завишен разход, понижена мощност. И ако не сте се сетили с ''мапера'' ти да ''източите'' софта преди първото палене на колата ти, картите се факват и ще има после съчинение по картинка!!!
Сега на въпроса дали в София може да се махнат ?
Естествено че могат, могат и не само в София, могат при всеки един кадърен мапер, който да ти пренапише софта но не като изтрива безумно много ДТЦ ерори. То какви по-сложни неща се правят по софта на колите,че сондите са като ''детска'' играчка.

приятлелю дай някой който може да го направи ако знаеш такъв

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 535d
Мечтае да кара: F10 M5

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от Kiryakov » 12 Ное 2015, 22:30

Здравейте,

Имам колекторите от няколко месеца и днес закарах колата на Ангел да ги монтира на M54B30 E46. Забелязват се същите проблеми за които споделят колегите.
Не е отнемано от лапата - както се говореше че се прави при старата партида колектори от ProParts. При мен една от задните сонди беше заварена от заварчик, а другата запекла и в крайна сметка решихме направо да резнем кабелите на двете сонди. Прибрах се само по колектори, защото е завъртян на 90 градуса и трябва заварка на колектора към генерацията. Чека на мотора не светна, за разлика във вървеж няма как да разбера. При мен бяха запушени двата катализатора и гръмнали от сажди, затова и сложих колекторите. Задължително ли е да ги изключа софтуерно и къде? Няколко 'изпитани' беемвисти ме уверяват, че няма проблем и не е нужно да се прави нищо софтуерно или локално, а други твърдят че е задължително. Споделете опит какво направихте вие?
Founder and CEO at https://www.OHOST.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 535d
Мечтае да кара: F10 M5

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от Kiryakov » 14 Ное 2015, 21:19

Преправихме генерацията и закачихме колекторите. При мен едната дупка за сондата опира в купето и ще трябва да се реже/преправя някак си - имам леки вибрации.
Другото което е, колата се отпуши доста, но ми мирише на бензин много в купето и извън купето и разхода се вдигна с 2-3 литра (може и повече)
Чека на мотора продължава да не свети, но явно трябва да се изключат сондите за да не мирише и харчи. Сумите които ми искат за изключване разни мапери са космически - повече от самият монтаж. Дайте съвет, какво е решението. Може би трябваше да ги сложа в Madness-Motorsport, както се казва евтиното излиза скъпо.
Founder and CEO at https://www.OHOST.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от luizov » 16 Ное 2015, 21:00

Kiryakov написа:Преправихме генерацията и закачихме колекторите. При мен едната дупка за сондата опира в купето и ще трябва да се реже/преправя някак си - имам леки вибрации.
Другото което е, колата се отпуши доста, но ми мирише на бензин много в купето и извън купето и разхода се вдигна с 2-3 литра (може и повече)
Чека на мотора продължава да не свети, но явно трябва да се изключат сондите за да не мирише и харчи. Сумите които ми искат за изключване разни мапери са космически - повече от самият монтаж. Дайте съвет, какво е решението. Може би трябваше да ги сложа в Madness-Motorsport, както се казва евтиното излиза скъпо.


Не мисля, че е нужен мапер за да се премахнат софтуерно сондите - доколкото знам с една читава диагностика, като ДИС да речем просто трябва да се ъпдейтне софтуера на стандарт EU2. Поправете ме ако съм с грешка, понеже и аз се интересувам от тази интервенция.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 3.05.2010
Пол: Мъж

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от m1sh0k » 19 Ное 2015, 11:01

Сондите вече месеци съм ги махнал , има записани грешки за липсата на задните сонди , но чек не свети и колата не е в авариен режим ,а разхода по-скоро е по-нисък от преди. Миризма на гориво има и при мен , но вероятната причина са уплътненията от колекторите , които ползвах за фланците долу (има малко опушено по тях и вероятно изпускат)

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 11.10.2009

Re: Спортен изпускателен колектор+декат 330и

Мнение от naskosmash » 20 Яну 2016, 21:34

Здравейте колеги! Пиша в тази тема за да не отварям нова. След монтаж на пропартски колектори на е46 м52б28ту имам следните проблеми. Първият е с фланците, идват на 90 градуса, ясна е работата, разане и заваряване. Вторият е със задните ламда сонди, нещо не пасват. Чудя се какво да ги правя, да ги махам изцяло да им заварявам гайки някъде по назад или да ги връзвам със свински опашки за където намеря за най-добре.
Поздрави!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook