e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от logout » 28 Авг 2014, 20:09

Демек лятото ако караш все с пълен резервоар, може да предотвратиш кончината на помпата... или бъркам :dunno:
It's not who You are, it's who You know...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 10.12.2009
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: e46

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от dimitar46 » 29 Авг 2014, 19:40

Демек помпата в резервоара като не дава достатачно гориво (помалко от 2.5)бара ГНП то неможе да се охлажда защото излишното гориво намаля 70% от горивото трябва да се враща в резервоара .А като загрее гнп то задира авансовия цилиндър гори транзистора и вп44 умряло
Вече да си видите колите колеги и да ги оправите и да спестите мн ядове
А за тез дето мн разират ..........
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от dan-dam » 29 Авг 2014, 21:12

Момчета, струва ми се, че не разбрахте... Автора май е пуснал темата, за да питате, ако нещо не ви е ясно и той да обясни :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 10.12.2009
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: e46

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от dimitar46 » 30 Авг 2014, 4:10

А ще питат то тук от капацитет нагоре :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от frizzante » 20 Сеп 2014, 14:20

Мога да ви кажа това което са ме съветвали майстори ремонтирали именно тази помпа и това което съм чел/чул - елементарно - никога, по никакви причини не оставям нафтата да падне под първата черта като количество(25%). Наумете си че там е резерва и толкова. Другото което правя от как е моя талигата - 5 мл двутактово масло на 1 лт дизел. Сипвам го преди да заредя в такова съотношение. Избягвайте нафта с неясен произход. Другото е божа работа!


Sent from the черешата
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 22.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от tosh » 24 Сеп 2014, 19:09

Здравейте,
Моля за помощ!
И аз влязох във филма със загубаа на мощност и спъването. Колата е 320d 136кс. Закарах я при майстор и я закачихме на компа - в момента в който колата се спъне, пропада налягането на турбото. почисти ми колекторите, дебитомера, смени вакумните маркучи. Смени и клапана на турбото с втора ръка като според него предния не работил добре. Пак я закачихме - налягането пак пропада. На около 2300-2500 оборота налягането пада, турбината разтоварва. Грешка излиза само за умната дюза, но това си е отдавна. Единственото странно е че не отчита аванса на помпата -показва 0.
Закарахме я в турбосервиза в МЕИто. Там ми казаха че за тях турбината е наред, управлението на турбото също е наред и проблема е в тая помпа vp44 - проблем с аванса и не стигало горивото. Има логика, но на живите данни порцията гориво си е добре, не пропада и си отива до високи стойности. Изчетох тая тема за помпата и си мисля че тоя авансатор да е проблема. Въпроса ми е какво точно се случва когато авансатора не бачка? Дали поради тази повреда, компа подава сигнал към клапана на турбото да разтовари?



Sent from my iPhone using Tapatalk
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от oci » 25 Сеп 2014, 0:02

tosh написа:Здравейте,
Моля за помощ!
И аз влязох във филма със загубаа на мощност и спъването. Колата е 320d 136кс. Закарах я при майстор и я закачихме на компа - в момента в който колата се спъне, пропада налягането на турбото. почисти ми колекторите, дебитомера, смени вакумните маркучи. Смени и клапана на турбото с втора ръка като според него предния не работил добре. Пак я закачихме - налягането пак пропада. На около 2300-2500 оборота налягането пада, турбината разтоварва. Грешка излиза само за умната дюза, но това си е отдавна. Единственото странно е че не отчита аванса на помпата -показва 0.
Закарахме я в турбосервиза в МЕИто. Там ми казаха че за тях турбината е наред, управлението на турбото също е наред и проблема е в тая помпа vp44 - проблем с аванса и не стигало горивото. Има логика, но на живите данни порцията гориво си е добре, не пропада и си отива до високи стойности. Изчетох тая тема за помпата и си мисля че тоя авансатор да е проблема. Въпроса ми е какво точно се случва когато авансатора не бачка? Дали поради тази повреда, компа подава сигнал към клапана на турбото да разтовари?



Sent from my iPhone using Tapatalk



записва ли грешка и в умната дюза :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 22.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от tosh » 25 Сеп 2014, 0:22

Да - Needle motion sensor..., но с тая грешка си карам от както съм я взел(2010г) и не ми е правило проблеми. Още тогава в БОШ сервиз ми казаха, а и тука във форума четох че и с “малоУМНА“ дюза мога да си карам без проблем. Много съм се отчаял вече - днес 200лв назад, утре ако дам помпата за проверка/ремонт още 300лв ми искат..... и ако не е от помпата пак едни пари на вятъра :banghead: Общо взето тоя проблем с вървежа на дизелака 136кс си е проба грешка :(
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от oci » 25 Сеп 2014, 0:32

tosh написа:Да - Needle motion sensor..., но с тая грешка си карам от както съм я взел(2010г) и не ми е правило проблеми. Още тогава в БОШ сервиз ми казаха, а и тука във форума четох че и с “малоУМНА“ дюза мога да си карам без проблем. Много съм се отчаял вече - днес 200лв назад, утре ако дам помпата за проверка/ремонт още 300лв ми искат..... и ако не е от помпата пак едни пари на вятъра :banghead: Общо взето тоя проблем с вървежа на дизелака 136кс си е проба грешка :(


щом не работи дюзата нормално е да виждаш аванса на помпата на 0 -градуса, то умната дюза точно за това служи да показва аванса, може и да не е проблема в помпата ще си дадеш парите на вятъра.
Днес се прибрах от Варна иначе можеше да ти я погледна и да ти кажа със сигурност дали е помпата, но докато не заработи дюзата никой няма да знае какъв е аванса, а на тия от БОШ без коментар сигурно бмв инженерите ей така са я сложили там дюза да се прецаква. Щом може без нея защото тогава са я сложили замисли се :?:
Ти на кой от Бош сервизите ходи във Варна да не е до затвора защото ако е там всичко е ясно :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 22.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от tosh » 25 Сеп 2014, 0:40

Бош сервиз над МЕТРО (Юни ауто) - това беше 2010та.
Сега я прави едно момче Софиянец, ама живее във Варна и ги разбира БМВтата - то само името на сервиза го подсказва - BMW real OEM сервиз :)

oci написа:Днес се прибрах от Варна иначе можеше да ти я погледна и да ти кажа със сигурност дали е помпата, но докато не заработи дюзата никой няма да знае какъв е аванса

Хммм аванса не е ли от датчика на помпата - говоря за момента или ъгъла на впръскване нещо такова.... Тука всички това казват.
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от oci » 25 Сеп 2014, 7:29

tosh написа:Бош сервиз над МЕТРО (Юни ауто) - това беше 2010та.
Сега я прави едно момче Софиянец, ама живее във Варна и ги разбира БМВтата - то само името на сервиза го подсказва - BMW real OEM сервиз :)

oci написа:Днес се прибрах от Варна иначе можеше да ти я погледна и да ти кажа със сигурност дали е помпата, но докато не заработи дюзата никой няма да знае какъв е аванса

Хммм аванса не е ли от датчика на помпата - говоря за момента или ъгъла на впръскване нещо такова.... Тука всички това казват.

Не :nono:
аванса се вижда от умната дюза, това и децата го знаят за този мотор :mhihi:
а относно колегата явно е много добър щом не знае, че аванса е на 0-ла когато умната дюза не работи :mhihi:
Мой съвет е смени си първо майстора BMW real OEM сервиз :mhihi: , след това смени умната дюза с работеща и тогава виж какво става с помпата и ще видиш, че ще може да се гледа аванса на живи данни, ако не вярваш мога да се хвана на бас с твоя майстор на цената на една умна дюза :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 22.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от tosh » 25 Сеп 2014, 11:46

Така, днес закачих колата на DIS. На живи данни на място, установявам следното:
- до 2500 оборота актуалните стойности на налягането на въздуха и количеството въздух са по-големи от зададените, а след 2500 об обратно. Турбината разтоварва и налягането пада. Защо подяволите тая турбина разтоварва? Ясно си личи че клапана я разтоварва, но защо компютъра подава сигнал на турбото да разтовари? Пак повтарям, 4 години си я карах колата с МАЛОумна дюза и не е правила така....


Sent from my iPhone using Tapatalk
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.08.2013
Пол: Мъж
Кара: 320 D 136 k.c.

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от Stoyan Bashev » 16 Май 2015, 10:45

Май и аз скоро ще имам проблем с помпата,на компютъра ми даде грешка ''5 сензор движение игла'',колата в ниските обороти не набира добре,преди 2000 оборота е мудна,а и разхода ми се вдигна.Някакви идей..колата е 320 Д 136 коня

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от oci » 18 Май 2015, 6:30

Stoyan Bashev написа:Май и аз скоро ще имам проблем с помпата,на компютъра ми даде грешка ''5 сензор движение игла'',колата в ниските обороти не набира добре,преди 2000 оборота е мудна,а и разхода ми се вдигна.Някакви идей..колата е 320 Д 136 коня

това че ти дава грешка не е гаранция за тръгнала помпа. Проблема е в аванса иска центровка :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 4.07.2009
Пол: Мъж
Кара: ше E46 320D
Мечтае да кара: 850

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от el lobo » 18 Май 2015, 10:36

малко извън темата , извинявам се за което , моята кола е 116 коня 2002 но със стария мотор с гнп , пак ли е с тази помпа?

само да кажа , че 3г карах точно тоя двигател 136 коня , внос от италия , карал съм на лампа , сипвал съм нафта от туби от време на време и нямах никакви ядове нито с помпата нито с турбото нито с дюзите , така че спокойно :bchug:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook