e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 10.12.2009
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: e46

e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от dimitar46 » 21 Авг 2014, 22:34

които има проблем да го сподели и да ги оправим тия гнт-а
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 18.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i E46 N42B18

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от bigfinger » 22 Авг 2014, 6:08

Дилемата е следната, Купуваме си дизел да харчи малко че да ние по тънко.

После те, ХОРАТА си купуват нови коли да се карат не да стоят по гаражите. Имат сериозен ресурс от километри.

Малко уточнение: нова е кола която току що е излязла от магазина и си първи собственик, с две думи първи си опърдял седалките така да се каже. Всичко друго е втора употреба.

А ние искаме, хем да е втора употреба, хем запазена, хем на малко километри.

Е няма как да стане.

Та за VP44 помпата на BOSCH.

Хубава тема която може да си пише докато се изтрие клавиатурата.

1. Гори елемент в компютъра.
2. Пре**ава се компа (доста по гадно)
3. Проблем с авансатора (доста гадно)
4. Пали трудно
- разтеглени вериги
- не зацепена правилно помпа
- теч на гориво

Общо взето това са основните. И като прибавим турбина, егр, и вакуумни пътища картинката става страшна.
А за разхода по висок от на комън рейлите (150 к.с.). Купуваш 136 к.с. плащаш данък, а те останали 100 коне и две три магарета я има я няма и доста черен пушек след колата.


Поздрави! на всички бъдещи и настоящи и сегашни собственици на автомобили с VP44.

P.S. тези помпи се слагат на ауди, форд, опел, бмв, нисан.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от oci » 22 Авг 2014, 7:55

bigfinger написа:Дилемата е следната, Купуваме си дизел да харчи малко че да ние по тънко.

После те, ХОРАТА си купуват нови коли да се карат не да стоят по гаражите. Имат сериозен ресурс от километри.

Малко уточнение: нова е кола която току що е излязла от магазина и си първи собственик, с две думи първи си опърдял седалките така да се каже. Всичко друго е втора употреба.

А ние искаме, хем да е втора употреба, хем запазена, хем на малко километри.

Е няма как да стане.

Та за VP44 помпата на BOSCH.

Хубава тема която може да си пише докато се изтрие клавиатурата.

1. Гори елемент в компютъра.
2. Пре**ава се компа (доста по гадно)
3. Проблем с авансатора (доста гадно)
4. Пали трудно
- разтеглени вериги
- не зацепена правилно помпа
- теч на гориво

Общо взето това са основните. И като прибавим турбина, егр, и вакуумни пътища картинката става страшна.
А за разхода по висок от на комън рейлите (150 к.с.). Купуваш 136 к.с. плащаш данък, а те останали 100 коне и две три магарета я има я няма и доста черен пушек след колата.


Поздрави! на всички бъдещи и настоящи и сегашни собственици на автомобили с VP44.

P.S. тези помпи се слагат на ауди, форд, опел, бмв, нисан.



Е това ми хареса, според мен темата вече се е изчерпана, колегата е обяснил всички проблеми които идват от помпата.
И като заключение всичко се прави вече, тази помпа отдавна е разгадана и тайни няма, но само едно има значение на каква цена.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 10.12.2009
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: e46

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от dimitar46 » 22 Авг 2014, 10:39

Колегата хубаво е обяснил какви са дефектите ама никои неказва каква е причината гнп-то да дефектира и как сами да си решим провлема
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 18.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i E46 N42B18

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от bigfinger » 22 Авг 2014, 10:54

Дефектира по скоро уточни по коя точка имаш предвид която съм написал.
Най честия дефект е изгорелия компонент в компютъра. Ако си мислиш че може да се предпазиш лъжеш себе си и околните. От производителя е заложено определено време (километри).


Поздрави!
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 10.12.2009
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: e46

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от dimitar46 » 22 Авг 2014, 11:19

сега да ти обесня малко изгаря един транзистор заштото задира авансовия цилиндър и се товари
а ти като нямаш такива проблеми не пиши потемата и то само глупости
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 18.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i E46 N42B18

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от bigfinger » 22 Авг 2014, 13:25

Не знам дали се заяждаш или искаш да ми обясниш нещо.

Ако това което си написал го мислиш или някой ти е казал си във голяма грешка. Което показва незнанието на работата и принципа на действието на помпата. А между другото има хора които пишат в този форум и знаят за какво говоря. Или може би засягам лични интереси.

И да правилно виждаш защо не карам дизелов автомобил. Защото знам проблемите им които не са малко.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от oci » 22 Авг 2014, 20:36

dimitar46 написа:сега да ти обесня малко изгаря един транзистор заштото задира авансовия цилиндър и се товари
а ти като нямаш такива проблеми не пиши потемата и то само глупости

Или окъсяват кабелите на авансатора.
Не се заяждай колега форума е да се обсъждат проблеми, а не да се водят безсмислени спорове, колегата е написал смислени неща не е нужно да го хулиш, повярвай ми има доста хора, които освен, че знаят за проблемите дори ги отстраняват и то с гаранция на ремонта, така, че тази помпа за мен е разкрита отдавна.
Проблема и в механиката, аванса и електронния блок, като проблемите не винаги са свързани с транзистора, може да е датчик за обороти, кондензатор и още един куп неща. Иначе всеки сваля плочката и ми я носи да му сменям транзистора, ама проблема не винаги е там.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 10.12.2009
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: e46

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от dimitar46 » 23 Авг 2014, 19:55

мн сте далеч от каде идва проблема и затова темата е за хора с проблем на гнп-то а не за професори хахаха
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: както я може.
Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от dxd » 23 Авг 2014, 20:33

Добре ле професоре като си толкова наясно с разгадаването на проблемната помпа,за какво пускаш тази тема :?: Дано да не получиш нито един смислен отговор повече,разгадавай си я сам,ходи и на врачки,гледай и пентаграм и ще я разгадаеш на 100%.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от zvetiko » 24 Авг 2014, 13:18

oci написа:
dimitar46 написа:сега да ти обесня малко изгаря един транзистор заштото задира авансовия цилиндър и се товари
а ти като нямаш такива проблеми не пиши потемата и то само глупости

Или окъсяват кабелите на авансатора.
Не се заяждай колега форума е да се обсъждат проблеми, а не да се водят безсмислени спорове, колегата е написал смислени неща не е нужно да го хулиш, повярвай ми има доста хора, които освен, че знаят за проблемите дори ги отстраняват и то с гаранция на ремонта, така, че тази помпа за мен е разкрита отдавна.
Проблема и в механиката, аванса и електронния блок, като проблемите не винаги са свързани с транзистора, може да е датчик за обороти, кондензатор и още един куп неща. Иначе всеки сваля плочката и ми я носи да му сменям транзистора, ама проблема не винаги е там.




Мисля, че тук е описано всичко. По друг начин е някаква импровизация с неизвестна степен на успех и неговата продължителност. Коректният начин е да свалиш помпата и занесеш на хора с необходимото оборудване. Разбира се винаги съществува и възможността да се вземе помпа втора ръка. ;)

РЕМОНТ НА ГНП BOSCH VP44/30

За диагностиката и ремонта на помпата е задължително да разполагате със съответната техника. Разпространеното мнение, че едва ли не с един поялник ще можете да ремонтирате помпата е АБСОЛЮТНО погрешно и може да Ви коства доста пари ако се решите на подобна стъпка. Наличието на специализиран стенд за ГНП е задължително, както и наличието на софтуер и хардуер за управление на помпата по кан-шина. Първоначално се прочита паметта за самодиагностика. Следват измервания за вътрешно късо съединение в електронния блок и след това помпата се монтира на стенда и се задвижва, като и се подава съответното управление по кан. На стенда се следят: аванс (с помоща на енкодер), вътрешно налягане, подаване на гориво в различните режими на работа. Следят се също температурата и оборотите (по кан-шина). Когато се налага разглобяване на помпата, задължително се ползват съответните специализирани инструменти. Ремонта на електронния блок е възможен. Дискретния елемент, с който се заменя изгорелия такъв във помпата е със специфични параметри. За разлика от разпространеното схващане, че токът и отдаваната мощност са определящи за работата на транзистора в крайното стъпало на помпата, това не е така. Определящи са други параметри, както и самият монтаж на елемента. При неправилно подбран елемент или некачествен монтаж, автомобила или въобще не може да запали, или работи с аномалии (например не може да се форсира над 2000 об.мин.), или работи за кратко и пак спира.

Имайки предвид всичко до тук, Ви съветваме да се обръщате за ремонт към специалисти, разполагащи с необходимата техника и умения.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 10.12.2009
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: e46

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от dimitar46 » 27 Авг 2014, 10:22

ремонта ми е ясен причината да се убиват тия гнп-та е важна и как да не се стига до проблеми
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530D + ремап
Мечтае да кара: нещо М.....

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от IVЕ » 27 Авг 2014, 10:48

според мен причината е ясна....докато стигнат в нашите ръце тези автомобили са обиколили земното кълбо около 10пъти...стария собственик е черпил,че се е отървал от колата, а ние черпим,че сме си купили "нова кола" :mhihi: всяко нещо си има определен живот и нашите горива го скъсяват допълнително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от oci » 27 Авг 2014, 15:24

dimitar46 написа:ремонта ми е ясен причината да се убиват тия гнп-та е важна и как да не се стига до проблеми

е това няма как да го избегнеш освен ако не си ясновидец :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 10.12.2009
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: e46

Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44

Мнение от dimitar46 » 28 Авг 2014, 4:00

Може и 1000000км.да издаржи ГНП-то сига да има достатъчно гориво в нея да се охлажда и смазва температурата на горивото да нее над52-3градоса
Изображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook