e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
които има проблем да го сподели и да ги оправим тия гнт-а
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Дилемата е следната, Купуваме си дизел да харчи малко че да ние по тънко.
После те, ХОРАТА си купуват нови коли да се карат не да стоят по гаражите. Имат сериозен ресурс от километри.
Малко уточнение: нова е кола която току що е излязла от магазина и си първи собственик, с две думи първи си опърдял седалките така да се каже. Всичко друго е втора употреба.
А ние искаме, хем да е втора употреба, хем запазена, хем на малко километри.
Е няма как да стане.
Та за VP44 помпата на BOSCH.
Хубава тема която може да си пише докато се изтрие клавиатурата.
1. Гори елемент в компютъра.
2. Пре**ава се компа (доста по гадно)
3. Проблем с авансатора (доста гадно)
4. Пали трудно
- разтеглени вериги
- не зацепена правилно помпа
- теч на гориво
Общо взето това са основните. И като прибавим турбина, егр, и вакуумни пътища картинката става страшна.
А за разхода по висок от на комън рейлите (150 к.с.). Купуваш 136 к.с. плащаш данък, а те останали 100 коне и две три магарета я има я няма и доста черен пушек след колата.
Поздрави! на всички бъдещи и настоящи и сегашни собственици на автомобили с VP44.
P.S. тези помпи се слагат на ауди, форд, опел, бмв, нисан.
После те, ХОРАТА си купуват нови коли да се карат не да стоят по гаражите. Имат сериозен ресурс от километри.
Малко уточнение: нова е кола която току що е излязла от магазина и си първи собственик, с две думи първи си опърдял седалките така да се каже. Всичко друго е втора употреба.
А ние искаме, хем да е втора употреба, хем запазена, хем на малко километри.
Е няма как да стане.
Та за VP44 помпата на BOSCH.
Хубава тема която може да си пише докато се изтрие клавиатурата.
1. Гори елемент в компютъра.
2. Пре**ава се компа (доста по гадно)
3. Проблем с авансатора (доста гадно)
4. Пали трудно
- разтеглени вериги
- не зацепена правилно помпа
- теч на гориво
Общо взето това са основните. И като прибавим турбина, егр, и вакуумни пътища картинката става страшна.
А за разхода по висок от на комън рейлите (150 к.с.). Купуваш 136 к.с. плащаш данък, а те останали 100 коне и две три магарета я има я няма и доста черен пушек след колата.
Поздрави! на всички бъдещи и настоящи и сегашни собственици на автомобили с VP44.
P.S. тези помпи се слагат на ауди, форд, опел, бмв, нисан.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
bigfinger написа:Дилемата е следната, Купуваме си дизел да харчи малко че да ние по тънко.
После те, ХОРАТА си купуват нови коли да се карат не да стоят по гаражите. Имат сериозен ресурс от километри.
Малко уточнение: нова е кола която току що е излязла от магазина и си първи собственик, с две думи първи си опърдял седалките така да се каже. Всичко друго е втора употреба.
А ние искаме, хем да е втора употреба, хем запазена, хем на малко километри.
Е няма как да стане.
Та за VP44 помпата на BOSCH.
Хубава тема която може да си пише докато се изтрие клавиатурата.
1. Гори елемент в компютъра.
2. Пре**ава се компа (доста по гадно)
3. Проблем с авансатора (доста гадно)
4. Пали трудно
- разтеглени вериги
- не зацепена правилно помпа
- теч на гориво
Общо взето това са основните. И като прибавим турбина, егр, и вакуумни пътища картинката става страшна.
А за разхода по висок от на комън рейлите (150 к.с.). Купуваш 136 к.с. плащаш данък, а те останали 100 коне и две три магарета я има я няма и доста черен пушек след колата.
Поздрави! на всички бъдещи и настоящи и сегашни собственици на автомобили с VP44.
P.S. тези помпи се слагат на ауди, форд, опел, бмв, нисан.
Е това ми хареса, според мен темата вече се е изчерпана, колегата е обяснил всички проблеми които идват от помпата.
И като заключение всичко се прави вече, тази помпа отдавна е разгадана и тайни няма, но само едно има значение на каква цена.
- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Колегата хубаво е обяснил какви са дефектите ама никои неказва каква е причината гнп-то да дефектира и как сами да си решим провлема
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Дефектира по скоро уточни по коя точка имаш предвид която съм написал.
Най честия дефект е изгорелия компонент в компютъра. Ако си мислиш че може да се предпазиш лъжеш себе си и околните. От производителя е заложено определено време (километри).
Поздрави!
Най честия дефект е изгорелия компонент в компютъра. Ако си мислиш че може да се предпазиш лъжеш себе си и околните. От производителя е заложено определено време (километри).
Поздрави!
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
сега да ти обесня малко изгаря един транзистор заштото задира авансовия цилиндър и се товари
а ти като нямаш такива проблеми не пиши потемата и то само глупости
а ти като нямаш такива проблеми не пиши потемата и то само глупости
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Не знам дали се заяждаш или искаш да ми обясниш нещо.
Ако това което си написал го мислиш или някой ти е казал си във голяма грешка. Което показва незнанието на работата и принципа на действието на помпата. А между другото има хора които пишат в този форум и знаят за какво говоря. Или може би засягам лични интереси.
И да правилно виждаш защо не карам дизелов автомобил. Защото знам проблемите им които не са малко.
Ако това което си написал го мислиш или някой ти е казал си във голяма грешка. Което показва незнанието на работата и принципа на действието на помпата. А между другото има хора които пишат в този форум и знаят за какво говоря. Или може би засягам лични интереси.
И да правилно виждаш защо не карам дизелов автомобил. Защото знам проблемите им които не са малко.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
dimitar46 написа:сега да ти обесня малко изгаря един транзистор заштото задира авансовия цилиндър и се товари
а ти като нямаш такива проблеми не пиши потемата и то само глупости
Или окъсяват кабелите на авансатора.
Не се заяждай колега форума е да се обсъждат проблеми, а не да се водят безсмислени спорове, колегата е написал смислени неща не е нужно да го хулиш, повярвай ми има доста хора, които освен, че знаят за проблемите дори ги отстраняват и то с гаранция на ремонта, така, че тази помпа за мен е разкрита отдавна.
Проблема и в механиката, аванса и електронния блок, като проблемите не винаги са свързани с транзистора, може да е датчик за обороти, кондензатор и още един куп неща. Иначе всеки сваля плочката и ми я носи да му сменям транзистора, ама проблема не винаги е там.
- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
мн сте далеч от каде идва проблема и затова темата е за хора с проблем на гнп-то а не за професори хахаха
- dxd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Добре ле професоре като си толкова наясно с разгадаването на проблемната помпа,за какво пускаш тази тема
Дано да не получиш нито един смислен отговор повече,разгадавай си я сам,ходи и на врачки,гледай и пентаграм и ще я разгадаеш на 100%.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
oci написа:dimitar46 написа:сега да ти обесня малко изгаря един транзистор заштото задира авансовия цилиндър и се товари
а ти като нямаш такива проблеми не пиши потемата и то само глупости
Или окъсяват кабелите на авансатора.
Не се заяждай колега форума е да се обсъждат проблеми, а не да се водят безсмислени спорове, колегата е написал смислени неща не е нужно да го хулиш, повярвай ми има доста хора, които освен, че знаят за проблемите дори ги отстраняват и то с гаранция на ремонта, така, че тази помпа за мен е разкрита отдавна.
Проблема и в механиката, аванса и електронния блок, като проблемите не винаги са свързани с транзистора, може да е датчик за обороти, кондензатор и още един куп неща. Иначе всеки сваля плочката и ми я носи да му сменям транзистора, ама проблема не винаги е там.
Мисля, че тук е описано всичко. По друг начин е някаква импровизация с неизвестна степен на успех и неговата продължителност. Коректният начин е да свалиш помпата и занесеш на хора с необходимото оборудване. Разбира се винаги съществува и възможността да се вземе помпа втора ръка.

РЕМОНТ НА ГНП BOSCH VP44/30
- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
ремонта ми е ясен причината да се убиват тия гнп-та е важна и как да не се стига до проблеми
- IVЕ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530D + ремап
- Мечтае да кара: нещо М.....
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
според мен причината е ясна....докато стигнат в нашите ръце тези автомобили са обиколили земното кълбо около 10пъти...стария собственик е черпил,че се е отървал от колата, а ние черпим,че сме си купили "нова кола"
всяко нещо си има определен живот и нашите горива го скъсяват допълнително

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
dimitar46 написа:ремонта ми е ясен причината да се убиват тия гнп-та е важна и как да не се стига до проблеми
е това няма как да го избегнеш освен ако не си ясновидец

- dimitar46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: e46 320d 136коня да приключим дилемата с това vp44
Може и 1000000км.да издаржи ГНП-то сига да има достатъчно гориво в нея да се охлажда и смазва температурата на горивото да нее над52-3градоса
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани