изключва цилиндър
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: изключва цилиндър
А масълце похапва ли? Питам, понеже прави впечатление, че проблема се проявява след спускане на скорост. Да не вкарва масло в цилиндрите и докато го изгори след това да попрекъсва?
- Rudisan
- младши ентусиаст
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: изключва цилиндър
daddy_ написа:А масълце похапва ли? Питам, понеже прави впечатление, че проблема се проявява след спускане на скорост. Да не вкарва масло в цилиндрите и докато го изгори след това да попрекъсва?
не пипа масло, от дебитомера е сигурен съм вече
- Rudisan
- младши ентусиаст
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: изключва цилиндър
Купих нов дебитомер МАФ от ebay и има осезаема разлика в динамиката на аколата, няма изключване на цилиндри за сега.
- g0dkratos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL
Re: изключва цилиндър
Здравейте,
От 2 години се боря с този така “неразрешим” проблем при, който при студен старт на мотора в студено време изключва някой от цилиндрите и започва едно клатене и едно тресене…. Ходих при знайни и незнайни майстори, особено и тези които много обичат да ги рекламират тук и след като споделях за проблема си отговора при всички беше един и същ - “ докато колата има газ ще има такъв проблем”. Е след 2 години борба най-накрая реших проблема. На диагностика общо взето излизаше почти винаги че прави мисфайр на 1,3,4 и 5 цилиндър и толкоз… повече информация нямаше. Дълго време имах съмнения за MAF сензора (дебитомера) но колкото и пъти да съм питал въпросните майстори когато са я закачали са ми казвали че си работи перфектно и си отчита нормално. Интересното беше че винаги се тестваше на място а не по време на движение, все си мисля че за да отчете правилно трябва кошата да е в движение. На скоро ми излезе много добра офера за оригинален бмв дебитомер (чисто нов) и реших да направя пробвам го сменя с моя който също беше оригинален siemens. В продължение на вече една седмица колата пали без никакво тресене и смея да твърдя че и се поодпуши малко. По пъргава ми е от преди.
Не искам да оставате с впечатление че ако имате подобен проблем то непременно от дебитомера, но при мен се случваше само в студеноя старт. След като позагрееше малко, нямах никакви проблеми нито при следващо палене, нито по време на движение не е изключвала цилиндър.
Ако имате същия проблем при студен старт, провере следните неща:
-свещи
-дебитомера(понякога може и само почистване да помогне)
-вакум пътищата
-дюзи
От 2 години се боря с този така “неразрешим” проблем при, който при студен старт на мотора в студено време изключва някой от цилиндрите и започва едно клатене и едно тресене…. Ходих при знайни и незнайни майстори, особено и тези които много обичат да ги рекламират тук и след като споделях за проблема си отговора при всички беше един и същ - “ докато колата има газ ще има такъв проблем”. Е след 2 години борба най-накрая реших проблема. На диагностика общо взето излизаше почти винаги че прави мисфайр на 1,3,4 и 5 цилиндър и толкоз… повече информация нямаше. Дълго време имах съмнения за MAF сензора (дебитомера) но колкото и пъти да съм питал въпросните майстори когато са я закачали са ми казвали че си работи перфектно и си отчита нормално. Интересното беше че винаги се тестваше на място а не по време на движение, все си мисля че за да отчете правилно трябва кошата да е в движение. На скоро ми излезе много добра офера за оригинален бмв дебитомер (чисто нов) и реших да направя пробвам го сменя с моя който също беше оригинален siemens. В продължение на вече една седмица колата пали без никакво тресене и смея да твърдя че и се поодпуши малко. По пъргава ми е от преди.
Не искам да оставате с впечатление че ако имате подобен проблем то непременно от дебитомера, но при мен се случваше само в студеноя старт. След като позагрееше малко, нямах никакви проблеми нито при следващо палене, нито по време на движение не е изключвала цилиндър.
Ако имате същия проблем при студен старт, провере следните неща:
-свещи
-дебитомера(понякога може и само почистване да помогне)
-вакум пътищата
-дюзи
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани