изключва цилиндър

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: изключва цилиндър

Мнение от dan-dam » 13 Юли 2014, 12:22

А масълце похапва ли? Питам, понеже прави впечатление, че проблема се проявява след спускане на скорост. Да не вкарва масло в цилиндрите и докато го изгори след това да попрекъсва?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Re: изключва цилиндър

Мнение от Rudisan » 17 Юли 2014, 23:08

daddy_ написа:А масълце похапва ли? Питам, понеже прави впечатление, че проблема се проявява след спускане на скорост. Да не вкарва масло в цилиндрите и докато го изгори след това да попрекъсва?

не пипа масло, от дебитомера е сигурен съм вече
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Re: изключва цилиндър

Мнение от Rudisan » 24 Юли 2014, 11:17

Купих нов дебитомер МАФ от ebay и има осезаема разлика в динамиката на аколата, няма изключване на цилиндри за сега.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 14.08.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330i
Мечтае да кара: BMW M3 CSL

Re: изключва цилиндър

Мнение от g0dkratos » 19 Окт 2021, 23:10

Здравейте,
От 2 години се боря с този така “неразрешим” проблем при, който при студен старт на мотора в студено време изключва някой от цилиндрите и започва едно клатене и едно тресене…. Ходих при знайни и незнайни майстори, особено и тези които много обичат да ги рекламират тук и след като споделях за проблема си отговора при всички беше един и същ - “ докато колата има газ ще има такъв проблем”. Е след 2 години борба най-накрая реших проблема. На диагностика общо взето излизаше почти винаги че прави мисфайр на 1,3,4 и 5 цилиндър и толкоз… повече информация нямаше. Дълго време имах съмнения за MAF сензора (дебитомера) но колкото и пъти да съм питал въпросните майстори когато са я закачали са ми казвали че си работи перфектно и си отчита нормално. Интересното беше че винаги се тестваше на място а не по време на движение, все си мисля че за да отчете правилно трябва кошата да е в движение. На скоро ми излезе много добра офера за оригинален бмв дебитомер (чисто нов) и реших да направя пробвам го сменя с моя който също беше оригинален siemens. В продължение на вече една седмица колата пали без никакво тресене и смея да твърдя че и се поодпуши малко. По пъргава ми е от преди.
Не искам да оставате с впечатление че ако имате подобен проблем то непременно от дебитомера, но при мен се случваше само в студеноя старт. След като позагрееше малко, нямах никакви проблеми нито при следващо палене, нито по време на движение не е изключвала цилиндър.
Ако имате същия проблем при студен старт, провере следните неща:
-свещи
-дебитомера(понякога може и само почистване да помогне)
-вакум пътищата
-дюзи
Изображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook