BMW e46 320i трудно пали
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
BMW e46 320i трудно пали
Здравейте.Имам проблем с паленето при студен двигател. Върти стартера все едно няма гориво.Смених свещите но пак не пали лесно. На диагностика не показва грешки.Колата пали от 2-3 опит но запалва постепенно,все едно на по-малко цилиндри. Когато загрее няма проблем и си пали от половин оборот.Майстора каза че трябва да ми чисти дросела. има газов инжекцион от 3 месеца.Дайте някакво мнение. Благодаря
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6275
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: BMW e46 320i трудно пали
vidara написа:Здравейте.Имам проблем с паленето при студен двигател. Върти стартера все едно няма гориво.Смених свещите но пак не пали лесно. На диагностика не показва грешки.Колата пали от 2-3 опит но запалва постепенно,все едно на по-малко цилиндри. Когато загрее няма проблем и си пали от половин оборот.Майстора каза че трябва да ми чисти дросела. има газов инжекцион от 3 месеца.Дайте някакво мнение. Благодаря
Може да има проблем с горивоподаването. Може да има проблем с датчик на коляновият вал- има някакъв сигнал и затова не се записва като грешка, но е изкривен и двигателя пали трудно. Може да има проблем с газовата уредба- да пропуска газ и двигателя да се дави. Може да е нещо друго. С почистване на дросела, проблема едва ли ще се реши.
- idrive
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 1.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: BMW e46 320i трудно пали
Компютъра на газта прави проблем и не затваря дюзите навреме.Като я загасиш се пълни с газ и после се дави при палене.
Преди да я загасиш я прехвърли на бензин и на другата сутрин би трябвало да нямаш проблем с паленето.
Преди да я загасиш я прехвърли на бензин и на другата сутрин би трябвало да нямаш проблем с паленето.
Re: BMW e46 320i трудно пали
Бубините са ми ок. И аз мисля че може да е датчик колянов вал но няколко майстора до сега казаха че няма как да е датчика и ако бил датчика то нямало да мога да запаля въобще. Ще пробвам да я карам на бензин и да видя на сутринта как ще запали 
- Pavel_Ivanov_
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 21.04.2014
- Местоположение: Техник
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е46 320i 170к.с седан
Re: BMW e46 320i трудно пали
Здрасти колега.Абсолютно същия проблем имам в момента от както захладня не пали и въртя по 10 минути докато почне лека по лека да пали всеки цилиндър все едно.Как реши проблема.Какво беше при теб.
Re: BMW e46 320i трудно пали
+1 При мен е същото 320и на газ. Може ли да споделиш нещо ?



Когато улиците са криви,
не можеш все направо да вървиш.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: BMW e46 320i трудно пали
Колеги какво стана с проблемното палене ?
Re: BMW e46 320i трудно пали
Здравейте,
Моля ако някой има решение да сподели. И аз имам същия проблем с паленето - трябва доста да въртя стартера докато запали. Колата е Е46 320i М52 с газов инжекцион. Проблема се появи около 1 г. след монтирането на ГИ (може да няма общо с това).
!!! Проблема обаче се появява само ако опитам да запаля на следващия ден след като е карана. Ако не съм я карал 3 дни обаче пали от половин оборот и работи равномерно!? Това с паленето от раз след като е била в покой не е изключение - сигурно 10 пъти по ред се случва. Изключването на газта преди да я паркирам и/или каране 20-30 мин. на бензин не помага - опитам ли на следващия ден е същото, а след 2-3 дни никаква следа от проблема. Свещите са нови.
Диагностиката показа "богата смес" и нищо друго. Майстора предполага, че са бензиновите инжектори но не е сигурен. Има логика да са или бензиновите или газовите защото изглежда се дави, но дали е така? Не съм забелязал да намлява бензина, докато карам на газ, или поне не се вижда явно.
Поздрави,
Митко
Моля ако някой има решение да сподели. И аз имам същия проблем с паленето - трябва доста да въртя стартера докато запали. Колата е Е46 320i М52 с газов инжекцион. Проблема се появи около 1 г. след монтирането на ГИ (може да няма общо с това).
!!! Проблема обаче се появява само ако опитам да запаля на следващия ден след като е карана. Ако не съм я карал 3 дни обаче пали от половин оборот и работи равномерно!? Това с паленето от раз след като е била в покой не е изключение - сигурно 10 пъти по ред се случва. Изключването на газта преди да я паркирам и/или каране 20-30 мин. на бензин не помага - опитам ли на следващия ден е същото, а след 2-3 дни никаква следа от проблема. Свещите са нови.
Диагностиката показа "богата смес" и нищо друго. Майстора предполага, че са бензиновите инжектори но не е сигурен. Има логика да са или бензиновите или газовите защото изглежда се дави, но дали е така? Не съм забелязал да намлява бензина, докато карам на газ, или поне не се вижда явно.
Поздрави,
Митко
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: BMW e46 320i трудно пали
Така колеги,
Аз съм с 318i и газов инжекцион. Сутрин точно същите проблеми като вас, трудно палене но един път запалили е ок до следващата сутрин. Смених свещи, рециклиране дюзи и нов акумулатор. Е пак си остана така. Отидох аз на газаджийте и проблема се оказа клапана на газовата. Колата като е изгасена изпуска и пълни колекторите с газ и сутринта е вече задавена. Как да разберете дали и при вас е така:
1. като се приберете вечерта гасите колата.
2. отзад на бутилката трябва да има една врътка (при мен е като гайка на дълъг болт). Затваряте до край - демек спирате газта от бутилката генерално. Само от копчето ако я изключите нищо няма да постигнете.
3. палите и оставяте да поработи около минутка и тогава газта ще свърши по тръбите и ще си обърне на бензин колата.
4. гасите и отивате да спите.
На другия ден палите и ако запалите от раз, значи това е проблема. Клапана е около 30 лв.
Успех.
Аз съм с 318i и газов инжекцион. Сутрин точно същите проблеми като вас, трудно палене но един път запалили е ок до следващата сутрин. Смених свещи, рециклиране дюзи и нов акумулатор. Е пак си остана така. Отидох аз на газаджийте и проблема се оказа клапана на газовата. Колата като е изгасена изпуска и пълни колекторите с газ и сутринта е вече задавена. Как да разберете дали и при вас е така:
1. като се приберете вечерта гасите колата.
2. отзад на бутилката трябва да има една врътка (при мен е като гайка на дълъг болт). Затваряте до край - демек спирате газта от бутилката генерално. Само от копчето ако я изключите нищо няма да постигнете.
3. палите и оставяте да поработи около минутка и тогава газта ще свърши по тръбите и ще си обърне на бензин колата.
4. гасите и отивате да спите.
На другия ден палите и ако запалите от раз, значи това е проблема. Клапана е около 30 лв.
Успех.
Re: BMW e46 320i трудно пали
Здравейте,
Имам малко повече инфо за трудното палене и то съвпада с мнението на mistyrain.
Проблема идва някъде от газовия инжекцион и в събота ще го гледат - ще пиша допълнително за резултата.
Установих го защото от няколко дни пали без проблем, но не съм зареждал газ т.е. държах бутилката празна. Вече 7-8 пъти поред пали без всякакво
затруднение, независимо дали е студена или не.
Поздрави,
Митко
Имам малко повече инфо за трудното палене и то съвпада с мнението на mistyrain.
Проблема идва някъде от газовия инжекцион и в събота ще го гледат - ще пиша допълнително за резултата.
Установих го защото от няколко дни пали без проблем, но не съм зареждал газ т.е. държах бутилката празна. Вече 7-8 пъти поред пали без всякакво
затруднение, независимо дали е студена или не.
Поздрави,
Митко
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: BMW e46 320i трудно пали
Гарантирам ти че е същия проблем. Твоят метод с изхарчването на газта е другия вариант да се тества клапана. Аз имам уговорка събота да го сменя и ще пиша след това пак.
Само да кажа,че май забравих. Като бях при газаджиите те откачиха маркуча след клапана и на угасена кола сипаха малко като пяна в него. Абе като веро и вода както си правехме сапунени мехури едно време
и така потвърдиха че е там проблема понеже започна леко да издува и да прави мехурчета.
Само да кажа,че май забравих. Като бях при газаджиите те откачиха маркуча след клапана и на угасена кола сипаха малко като пяна в него. Абе като веро и вода както си правехме сапунени мехури едно време
Re: BMW e46 320i трудно пали
Резултата от вчера сутринта в сервиз е никакъв, но за мен се потвърждава, че проблема е от газовия инжекцион, който е с още доста гаранционен срок.
Майстора не искаше да проверява дали нещо изпуска както при mystirian, защото "тези системи не изпускат и вероятността била малака". Заредих газ непосредствено преди да влезе в сервиза, провери с компютър нещо и вечерта отново много трудно запали. Спрях газта от крана на бутилката, поработи докато изгори каквото има след него и на следващата сутрин (днес) запали без проблем.
Нелепо беше, че не искаше да ми каже от кой кран да спра газта, защото нямало да помогне
, но в последствие спомена че има 2 и ми показа само единия
!
Извода отдавна ясен на всички, но все пак:
1. Трябва да се проверява добре за да се доверите за монтаж и поддръжка. При тези системи явно има дефектни компоненти, но е важно как се реагира ако това се появи;
2. Четенето и информацията са полезни - както ми каза майстора "щом си чел - оправяй се", така поне аз успях поне да се справя с паленето.
Майстора не искаше да проверява дали нещо изпуска както при mystirian, защото "тези системи не изпускат и вероятността била малака". Заредих газ непосредствено преди да влезе в сервиза, провери с компютър нещо и вечерта отново много трудно запали. Спрях газта от крана на бутилката, поработи докато изгори каквото има след него и на следващата сутрин (днес) запали без проблем.
Нелепо беше, че не искаше да ми каже от кой кран да спра газта, защото нямало да помогне
, но в последствие спомена че има 2 и ми показа само единия
!Извода отдавна ясен на всички, но все пак:
1. Трябва да се проверява добре за да се доверите за монтаж и поддръжка. При тези системи явно има дефектни компоненти, но е важно как се реагира ако това се появи;
2. Четенето и информацията са полезни - както ми каза майстора "щом си чел - оправяй се", така поне аз успях поне да се справя с паленето.
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: BMW e46 320i трудно пали
Аз да потвърдя както обещах. Смених си клапана с нов и вече всичко си е ток.
mitio10! - отиди в Софгас (не е реклама, но явно само на мен са ми помогнали читаво). 25 кинта е нов клапан и се сменя за 2 минути.
mitio10! - отиди в Софгас (не е реклама, но явно само на мен са ми помогнали читаво). 25 кинта е нов клапан и се сменя за 2 минути.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: BMW e46 320i трудно пали
Кой клапан смени: предния или този при бутилката ? Какъв сложи ?
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

