Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
txl написа:Ще се опитам по-късно днес да напиша малко за диагностиката на вибрации.
Колкото до предните полуоски, моите оригиналните имаха огромен луфт във вътрешните карета и нямах никакви вибрации.
Други хора се оплакват, че при луфтове в каретата, воланът им се тресе така, че ще го изпуснат.
Колкото до моделите полуоски, аз съм писал по-назад в темата следното:
viewtopic.php?f=34&t=353262&p=4465459#p4465459
По прочетени мнения на хора от форума, съм заполнил, че ако колата е автоматик и се сложат китайски полуоски, на D и спирачка на място има някакви вибрации или тресене.
Ще се радвам да разкажете повече.
Аз ако сглобя колата ще кача клипче как тресе.
Мойта кола е с ръчна кутия.
Искам да е здраво. Останал съм с впечатление, че и китайските полуоски са здрави, но трябва да им се сменят маншоните, затова съм гледал китайски.
Да си го кажа, няма как да дам 1000 лв за полуоска на кола, която струва 3к.
Това е моето виждане. Сигурно е грешно да мисля така, но това е положението.
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Аз карам с gsp полуоски вече около 60х.км. Все още външните карета не щракат. Вибрации нямам. Но на пълен ляв или десен на задна усещам нещо като приплъзване на колелта. Не знам дали това се дължи на износени вътрешни карета. Gsp полуоските са с около 1.5-2 см по-къси от оригиналните. Решил съм да ги сменявам.
Във felix за рециклиране на оригиналните ми казаха 500лв. Вероятно най-добрият вариант е spidan. Ьа spidan трябва първо да се оставят оригиналаните полуоски, плаща се депозит и се чака отговор дали ще приемат оставените полуоски. Малко занимавка ми се струва. Като пари мисля, че излизат към 700-800 лв.
Нови skf с отстъпката ми идват 450 лв. Skf пак са малко по-къси от оригиналните, но не толкова колкото gsp.
Мисля да заложа на skf. Имаше една тема за проект Е46 332xi.
Момчето там беше взел skf и беше казал, че са ок.
Във felix за рециклиране на оригиналните ми казаха 500лв. Вероятно най-добрият вариант е spidan. Ьа spidan трябва първо да се оставят оригиналаните полуоски, плаща се депозит и се чака отговор дали ще приемат оставените полуоски. Малко занимавка ми се струва. Като пари мисля, че излизат към 700-800 лв.
Нови skf с отстъпката ми идват 450 лв. Skf пак са малко по-къси от оригиналните, но не толкова колкото gsp.
Мисля да заложа на skf. Имаше една тема за проект Е46 332xi.
Момчето там беше взел skf и беше казал, че са ок.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Китайските полуоски са здрави имам навъртяни над 50к на такива преди да сложа спидан, и все още бяха в отлично здраве, без лифтове и вибрации. За парите си са повече от перфектни, единствено както всичко различно от спидан, ако си автомат на д при спряло положение има вибрации, заради което и аз ги смених. Иначе машините им наистина са слабо място, особено вътрешните. Външните са размер като оригиналните, макар и спиданските машини да са гумени и изобщо не вечни, а вътрешните пасваха от някаква Хонда, но тези които взимах също не изкараха много.
Не виждам защо правите проблем за дължината, вътрешното каре е така устроено че изобщо не му пречи някой сантиметър отклонение, стига да не излиза трипода или да забива във вътрешната стена
Не виждам защо правите проблем за дължината, вътрешното каре е така устроено че изобщо не му пречи някой сантиметър отклонение, стига да не излиза трипода или да забива във вътрешната стена
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Kurtov написа:txl написа:Ще се опитам по-късно днес да напиша малко за диагностиката на вибрации.
Колкото до предните полуоски, моите оригиналните имаха огромен луфт във вътрешните карета и нямах никакви вибрации.
Други хора се оплакват, че при луфтове в каретата, воланът им се тресе така, че ще го изпуснат.
Колкото до моделите полуоски, аз съм писал по-назад в темата следното:
viewtopic.php?f=34&t=353262&p=4465459#p4465459
По прочетени мнения на хора от форума, съм заполнил, че ако колата е автоматик и се сложат китайски полуоски, на D и спирачка на място има някакви вибрации или тресене.
Ще се радвам да разкажете повече.
Аз ако сглобя колата ще кача клипче как тресе.
Мойта кола е с ръчна кутия.
Искам да е здраво. Останал съм с впечатление, че и китайските полуоски са здрави, но трябва да им се сменят маншоните, затова съм гледал китайски.
Да си го кажа, няма как да дам 1000 лв за полуоска на кола, която струва 3к.
Това е моето виждане. Сигурно е грешно да мисля така, но това е положението.
Добре, че не ти се е наложило да сменяш маншон на ветрешното каре, защото не се продава такъв. Аз затова смених едната GSP със Spidan рециклаж и нямах никакви проблеми. Сега на Е90-то съм пак с рециклирани Спидан и всичко е наред вече 20000+ км.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
txl написа:Ще се опитам по-късно днес да напиша малко за диагностиката на вибрации.
viewtopic.php?f=34&t=442998
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Какво ви е мнението за повдигане на xi/xd ?
Ето комплект за повдигане - https://www.alo.bg/7383854?fbclid=IwAR1 ... iqSg9ByZKU
Ще има ли негативни ефекти според вас ?
Ето комплект за повдигане - https://www.alo.bg/7383854?fbclid=IwAR1 ... iqSg9ByZKU
Ще има ли негативни ефекти според вас ?
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
...........
Последна промяна Stoqnchev на 15 Окт 2021, 17:18, променена общо 1 път
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Kurtov написа:Какво ви е мнението за повдигане на xi/xd ?
Ето комплект за повдигане - https://www.alo.bg/7383854?fbclid=IwAR1 ... iqSg9ByZKU
Ще има ли негативни ефекти според вас ?
Ще ти трябват различни биалетки ако го направиш. По-къси трябва да са. Ще промениш ъгъла на носачите, което не е добре.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Всяка игра с окачването над +/-25мм при xi води до задължителни проблеми с предните полуоски или поне с маншоните им
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
ogata написа:Всяка игра с окачването над +/-25мм при xi води до задължителни проблеми с предните полуоски или поне с маншоните им
Благодаря за мнението!
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колега virtualchild хипотетично, ако е повдигната повече този ъгал на гумите които коментирате накъде ще бъде
- virtualchild
- младши ентусиаст
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
ceko88 написа:Колега virtualchild хипотетично, ако е повдигната повече този ъгал на гумите които коментирате накъде ще бъде
Носачите в покой са сметнати хоризонтални и като вдигнеш колата стават по-високи от към двигателя.
- The_Ancient
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
На 330хи задницата ми е леко клекнала, какво мислите за тези подложки 30мм?
http://www.dbk-dimitrov.com/d-%D1%82%D0 ... 0%B8-o-017
http://www.dbk-dimitrov.com/d-%D1%82%D0 ... 0%B8-o-017
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
The_Ancient написа:На 330хи задницата ми е леко клекнала, какво мислите за тези подложки 30мм?
http://www.dbk-dimitrov.com/d-%D1%82%D0 ... 0%B8-o-017
Мислим, че ти трябват едни читави пружини, а не глупости ...
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги някой сменял ли е предно гърне на 330хи? Какво и откъде? Нещо не успявам да намеря оферта, виждам за 330и но там чупката на тръбите е друга.....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани