Какво БМВ да си взема и колко ще ми струва???
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Какво БМВ да си взема и колко ще ми струва???
Значи другия месец ставам на 18 и сега сам изправен пред една дилема! Какво БМВ да си взема знам само че ще е Е46 обаче незнам какъв двигател колебая се между 320i и 325 или може би 330i знам че разликата в цената не е малка обаче за мене това е без значение! кажете си мнението? щото аз искам много коне обаче някой приатели ми казват следното: Боби ти с 330i какъв си луд ще вземе да се размажеш некаде. Никога не сам се возил в 3-та серия и ме е страх да не би 320i да е слаба ракия а пак за 330i парво е доста по-скъпа и второ верно ще взема да си счупа главата некаде!!! Даите савет колеги!!!
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
318i . . . по възможност на Газ. Гъзар или не, богат или беден, без грам опит не си за мощна кола. Сигурен съм че кифлите пред дискотеките пак ще ти връзват
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Гецата
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Ако става на въпрос и с 316-ка може дасе размажеш Моето мнение е че щом разликата в парите нете бърка е да скачаш на 330-ка
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Хмм, има шанс да се завърже неква интересна дискусия в тази тема.
Като келеш на 21 години, смело бих заявил че причината поради която съм тук в момнета е че първите ми две коли имаха комбинирана мощност по малко от колкото една 330ка.
Има доста малки неща които се учат само и единствено с опита, а все пак няма 18 годишен който да не го сърби десния крак и да си мисли "Ай сега да видим колко върви тва животно." С 330ката докато се усети кво става и е от грозната страна на 200.
С тез АСЦта, ДСЦта и т.н. шанса да се извърти е малко по малък, но дори и без тези две възможности има много неща които мога да се случат. И то не че с 316ка не може да стане, но наистина дава шанс на един млад шофьор да се запознае малко с физиката на автомобила преди да скочи на нещо бързо и мощно, и му дава втори шанс да премисли какво прави преди колата му да преминава дължината на олимпийски плувен басейн всяка секунда.
Още повече че ако човек се научи на нещо по бавно, и после отиде към бързи возила, по може да оцени какво кара и да има някаква идея за баланс на автомобила, плавна експлоатация на волана и педалите и т.н. С 330ката всичко просто се случва много по бързо и може така и да не се усети какво става докато не е прекалено късно. Ускорението и скоростта могат лесно да притъпят някой чуства които е важно за един млад шофьор да усети.
Дори и хора за които сега 1000 коня са малко, които имат знания за автомобила повече от 90% от хората на света взети заедно, може да са започнали с нещо малко и скромно като Трабантче.
Като келеш на 21 години, смело бих заявил че причината поради която съм тук в момнета е че първите ми две коли имаха комбинирана мощност по малко от колкото една 330ка.
Има доста малки неща които се учат само и единствено с опита, а все пак няма 18 годишен който да не го сърби десния крак и да си мисли "Ай сега да видим колко върви тва животно." С 330ката докато се усети кво става и е от грозната страна на 200.
С тез АСЦта, ДСЦта и т.н. шанса да се извърти е малко по малък, но дори и без тези две възможности има много неща които мога да се случат. И то не че с 316ка не може да стане, но наистина дава шанс на един млад шофьор да се запознае малко с физиката на автомобила преди да скочи на нещо бързо и мощно, и му дава втори шанс да премисли какво прави преди колата му да преминава дължината на олимпийски плувен басейн всяка секунда.
Още повече че ако човек се научи на нещо по бавно, и после отиде към бързи возила, по може да оцени какво кара и да има някаква идея за баланс на автомобила, плавна експлоатация на волана и педалите и т.н. С 330ката всичко просто се случва много по бързо и може така и да не се усети какво става докато не е прекалено късно. Ускорението и скоростта могат лесно да притъпят някой чуства които е важно за един млад шофьор да усети.
Дори и хора за които сега 1000 коня са малко, които имат знания за автомобила повече от 90% от хората на света взети заедно, може да са започнали с нещо малко и скромно като Трабантче.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
значи що се чудиш - взимаш най-голямото. логиката ми е че със всяко може да се убиеш, така че .. скачай на най-голямото. ша са уплашиш няколко пъти, ако не си вземеш поука ще се блъснеш, ще оцелееш щото са здрави (освен ако не си съвсем безочлив) и след това ще си завършен шофьор със страховете, липсата на илюзии и всичко както си трябва.
а като се замисля- скачай на това което баща ти ти купи.. а кое ще ти купи зависи кое на него ще му хареса и тн. така че.. все тая..
единствения проблем е че след като се качиш на бмв си жигосан фо живот.. ма не съм сигурен че е проблем де...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
от къде ги намирате тия бащи бе а щом ще давате 2 чанти пари, разликата в цената на частите при 320 и 330 не трябва да те притеснява въобще
Май не помните преди време един гузар с едно ТТ кво направи на подлеза на света Петка !!!
330-ка като сакаш полар си купе М3 кво са лигавиш с некви си 330-ки
моето мнение е че като си на 18 години ти трябва кола която не подминава 100-те коня щото нямаш никва представа кво става по пътя аз съм на 18 години и карам голф не щото искам а защото такова има 1.6 дизел абсолютно ми е достатачно като направя стаж тогава мога да мисля за нещо по мощно
330-ка като сакаш полар си купе М3 кво са лигавиш с некви си 330-ки
моето мнение е че като си на 18 години ти трябва кола която не подминава 100-те коня щото нямаш никва представа кво става по пътя аз съм на 18 години и карам голф не щото искам а защото такова има 1.6 дизел абсолютно ми е достатачно като направя стаж тогава мога да мисля за нещо по мощно
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
аз съм вече на 19 (от днеска) и за 1 година една 320ка я ударих 1 път щото изпуснах 1 завой един път едно куче ... и сега тотална щета щото един не ме видя и ме одари във вратата....мойта...
мойто мнение, е че както то може се научиш да караш на кола с по малък двигател така неможеш с големия ... друго е да изплолзваш мах-а от колата ... да я усещаш и да я караш постоянно в обороти ... ти да я караш а не да се чудиш как да я удържиш
според мене вземи си 320ка и карай една година .. няма начин ако я караш докато не натрупаш опит да не я чукнеш тук таме .... пък след година две ... ще я смениш за нещо по скъпо и мощно
мойто мнение, е че както то може се научиш да караш на кола с по малък двигател така неможеш с големия ... друго е да изплолзваш мах-а от колата ... да я усещаш и да я караш постоянно в обороти ... ти да я караш а не да се чудиш как да я удържиш
според мене вземи си 320ка и карай една година .. няма начин ако я караш докато не натрупаш опит да не я чукнеш тук таме .... пък след година две ... ще я смениш за нещо по скъпо и мощно
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Гост
зимаи най якото и не се коси .. щом тате има пари и да стане нещо ще те сглоби после пак ... ръка от тоя крак от ония ше се опраиш
п.с. много такива теми се навъдиха ... кажете ми ко да си купя ... напрао се учудвам днешната младеж няма ли акъл да си мисли сама или кфо ? ... кажете ми кфо да ям да не се отрова ... кфи цигари да пуша да не умра от рак ... кфо да пия да не се алкохолизирам ... тцкцкцк на къде отива света с тея Технологий
п.с. много такива теми се навъдиха ... кажете ми ко да си купя ... напрао се учудвам днешната младеж няма ли акъл да си мисли сама или кфо ? ... кажете ми кфо да ям да не се отрова ... кфи цигари да пуша да не умра от рак ... кфо да пия да не се алкохолизирам ... тцкцкцк на къде отива света с тея Технологий
- Lunaticc 1
- младши ентусиаст
- Мнения: 377
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
- Пол: Мъж
- Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
- Мечтае да кара: кока & цици
- Детайли за колата: с чип !!!
карането не е за всеки!!!Съвет от проф. щоф. не си прави експерименти с животеца,първо си вземи кола на която да се научиш да караш(щом си решил БМВ-БМВ да е тогава)но имаи в предвид че тази марка е за шоф. които могат да карат и имат поне малко опит зад руля,щот кинтите не са всичко по-важен си ти.Вземи си некво по-малко пък после го продаи като се понаучиш(нали не са ти проблем парите)и купи по-мощно,поне тогава насладата от тази марка ще ти е по на ниво.Най-важното е да се увериш че карането на кола ти се отдава(щото БМВ+лош дривер=яко неприятности)иначе си се спрял на подходящата марка и дано по-скоро да има още едно попълнение в отбора на лошите момчета....успех в покупката на перла от короната наречена 3-series
Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани