Проблем с лампата за налягането на маслото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Проблем с лампата за налягането на маслото
Здравейте,колеги появи се странен проблем с моята кола.Както си карах започна да ми свети лампата на маслото в червен цвят,след няколко минути изгасваше след това пак светкаше .проверих маслото в нормите си е.като изгася двигателя и веднага запаля пак този проблем спираше и след няколко километри пак светкаше и това беше така 1-2 дена след което тотално спря дори и когато подам контакт за стартиране на двигателя на таблото светяа само акумолаторчето.Съмнявах се че е прекъснал кабела на датчика,разкачих буксата и подадох с едно кабелче (-) от купето и лампата светва с това останових,че проблеми с кабелите няма.не съм специалист затова искам вашите съвети. Благодаря предварително !!!!
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Напиши каква ти е колата. Знаеш, че червена лампа е тревожен симптом, така, че докато не изясниш проблема не си за дълго пътуване. Това са общите приказки, сега се надявам колегите, които разбират да ти предложат съвети.
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Колата е 320D 136ph 2000g Притеснява ме проблема,че при подаване на контакт преди да стартирам двигателя лампата на маслото не светва а трябва да светне заедно с индикатора на акумолатора(само индикатора на акумолатора светва)след запалване на двигателя да изгасне това нещо го няма при мен вече изобщо не светва пробвах на самата букса на датчика с едно кабелче към корпуса тогава светва.каде ли е проблема дали е в самият датчик на маслото
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
лампата на маслото в червено и то в движение изобщо не е хубаво,когато светнеше двигателя сменяше ли звука,може маслената помпа да е отишла и така прави.но защо вече не свети изобщо




Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Просто имаш проблем с маслената помпа, отстрани го докато е време!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
slitter написа:Просто имаш проблем с маслената помпа, отстрани го докато е време!
+1

Si non confectus, non reficiat.
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Мен ме притеснява това че самата лампа при подаване на контакт преди да се стартира двигателя не светва иначе светването по време на движвние вече го няма.отворих капачката на маслото да проверя качва ли масло качва си даже ме напръска.колата не променя звука при работа работи си нормално минал съм към 1000 км така няма проблеми. Единственно тая лампа дето не свети когато включа на контакт.При тест на таблото от менюто лампата свети.Аз се съмнявах в самият датчик който го смвних преди година и половина 

Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Zagy написа:slitter написа:Просто имаш проблем с маслената помпа, отстрани го докато е време!
+1
Да, ама ако проблема е в помпата лампата ще свети постоянно, а няма да не свети въобще

Най-вероятно проблема е в самия датчик. Смени го, не е скъп.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Ако при палене изтропва и лампата си свети известно време - помпата почва да дава фира... или скоро ще даде фира. Но не е изключено и да е от скапания датчик.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
JTD само си опозиция
възможно е да е от датчика, но възможно е да е от помпата - тва, че не свети постоянно не значи, че е датчика на 100%. Може помпата ту да прави налягане, ту не, да речем при изфорсирване изгасва, при празен ход след известно време светва. Видях го това на едно е46, както видях и как замина двигателя
щото не се взеха мерки!


Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
slitter написа:JTD само си опозициявъзможно е да е от датчика, но възможно е да е от помпата - тва, че не свети постоянно не значи, че е датчика на 100%. Може помпата ту да прави налягане, ту не, да речем при изфорсирване изгасва, при празен ход след известно време светва. Видях го това на едно е46, както видях и как замина двигателя
щото не се взеха мерки!
Ами опозиция много ясно, иначе нямаше да е интересно

Кажи това как би се получило от помпата:
тотално спря дори и когато подам контакт за стартиране на двигателя на таблото светяа само акумолаторчето.
Разбира се няма сигурно нещо на този свят.
Ако трябва да дам технически съвет, то ще кажа да отиде да закачи магистралата на манометър, да види реално какво е налягането. След това да се мисли какво да прави. Но предвид мнението му като цяло със симптомите, то цената на датчика ще бъде съизмерима с това да му измерят някъде налягането на маслото. За това е много по-лесно първо да се смени датчика, а ако не се оправи проблема, след това да се мери налягане и т.н. Стигне ли до мерене на налягане, то проблема може да се окаже в помпата, а тогава цената на датчика ще му се струва като пари за семки. Също така може да се премери съпротивлението на датчика, като трябва да е безкраен в този случай. За да не свети таблото, то датчика трябва да е с отворена верига, демек да не замасява. Той е пробвал с проводник да замаси и лампата е светнала веднага. Демек проблем с таблото/окабеляването отпада като вариант. Не го писах това цялото нещо, защото нямаше смисъл. Ама надявам се сега съм малко по-разбран.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- kok4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Някой от вас чете ли?Колегата пише че не святка на контакт лампата.Сменя датчик и е готов.

- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Първо смени датчика ако не се управи тогава мисли за помпа и тн.
новият ми номер: 0877787835
- NIKMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 23.11.2010
- Местоположение: Ел Марконе
- Пол: Мъж
- Кара: E46i
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Пусни си един тест на таблото от скритото меню да видиш дали индикациите по таблото ти работят. Масльонката свети първо в жълто после в червено.


Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Преди време на моя кола светна лампа на маслото. При подаване на газ гаснеше. Причината беше износване на маслена помпа. Маслената помпа има две колела в нея,когато се износят налягането пада. Затова след като смених двете колела проблема се оправи. ако не е износен корпуса на помпата всичко се разминава със смяната на две зъбни колела. Гледа се дали двете зъбни колела са надрани и дали корпуса на помпата е надран. Ако корпуса на помпата не е много износен, само смяната на двете колела е достатъчна.
Ако е датчик няма да гасне лампата, а в случая нали гасне. Ако лампата свети при ниски обороти и гасне след подаване на газ , значи маслото по- трудно достига по системата и светва лампа.
Лошото е , че маслената помпа се проверява като се свали.
Ако е датчик няма да гасне лампата, а в случая нали гасне. Ако лампата свети при ниски обороти и гасне след подаване на газ , значи маслото по- трудно достига по системата и светва лампа.
Лошото е , че маслената помпа се проверява като се свали.
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани