m54 misfire

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: m54 misfire

Мнение от bioz » 17 Ное 2016, 9:16

Чанев написа:Последното което на мен ми каза газаджията ( газовото ми е А.Е.В пак по негова преценка за 1400 лв било най-доброто ) вчера ми обясни че евентуално колата може да задържа някой клапан. Днес ще я карам да свалят глава и да търсят проблема. Това въобще възможно ли е при положение че на бензин нямам мис файър само на газ и само на 5ти цилиндър? Или газаджията ме мята нещо?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Газаджията те мотае яко, позната схема при некадърни газаджии, като има проблем на газ и те не знаят от кво е те пращат при майстори да ти гледат колата. Чак и клапани задържала, тоя газаджия правил ли друго бмв, че поставя такива диагнози :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 29.06.2010
Местоположение: Димитровград и Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: Dodge Charger 67""

Re: m54 misfire

Мнение от beseech » 29 Ное 2016, 8:14

аз вече карам почти 15 000км от мойта интервенция и нямам мисфайр нито на газ нито на бензин :bchug: продължавайте да си ходите при газаджийте :dunno:
Нов Блог за ремонт и облужване на всички видове автомобили https://mechanicus89.blogspot.com/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: m54 misfire

Мнение от dreadx » 30 Ное 2016, 20:07

Днес чух още едно газаджийско обяснение: "- Ами то не е предвидено за метан, как искаш да работи добре.." - така бил казал газаджията на човека.

А при теб щеше да е интересно да се анализират свалените части и да се прецени къде точно е бил най-вероятният източник на проблема. Но много добре си направил, че си сменил всичко накуп, за да не разглобяваш през няколко месеца за това и за онова.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 25.09.2014
Пол: Мъж

Re: m54 misfire

Мнение от david.bd » 07 Дек 2016, 20:15

Чанев написа:Последното което на мен ми каза газаджията ( газовото ми е А.Е.В пак по негова преценка за 1400 лв било най-доброто ) вчера ми обясни че евентуално колата може да задържа някой клапан. Днес ще я карам да свалят глава и да търсят проблема. Това въобще възможно ли е при положение че на бензин нямам мис файър само на газ и само на 5ти цилиндър? Или газаджията ме мята нещо?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Колега всичко е до настройки на газта ако сместа на колата е богата то тя тогава автоматично гаси цилиндър или цилиндри за да няма детонация в всмукателният колекто иначе ще го разцапи като нищо аз го имах този проблем гасеше ми постоянно 3цилиндър след ходене по майстори най накрая случух и настроиха колата както трябва сега нямам проблеми колата е М54B22 avtomat

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: m54 misfire

Мнение от xterminator » 09 Дек 2016, 0:56

Леко тъп въпрос за повечето от вас: този misfire само на INPA ли излиза с това название? В Другите програми като BMW Scanner пак ли е misfire или по друг начин се казва. На мен с бмв скенер ми излезе "Ignition activation, cylinder 2, spark duration too short". Дали е нещо еквивалентно или просто има проблем със свещта на 2-ри цилиндър. При студено палене при 1-2 градуса външна температура първите секунди от работата леко притрися, но не мени обороти и не тръгва да гасне и не губи мощност. Веднъж в движение по магистралата светна чека, на другия ден угасна сам и отидох на диагностика и това излезе като грешка, което съм го упоменал по-горе плюс Оxygen sensor controller, bank 2, deviation too great, deviation rich. :dunno:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 5.07.2012
Пол: Мъж

Re: m54 misfire

Мнение от alexander092 » 17 Апр 2017, 15:16

Изключих буксата на дебитомера и вече не ми се появяват грешките

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 7.04.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 - 325 ti

Re: m54 misfire

Мнение от tehnodruma » 07 Сеп 2017, 14:07

Здравейте и при мене се появи тази грешка с random cilinder missfire казаха ми ,че клапана за картерните най-вероятно е отишъл. Та въпроса ми е кой клапан да взема има два на VAICO единия е за студени зони другия за топли, също има комплект с маркучите 214 лв. Има ли смисъл да сменям и маркучите или само клапана?

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 7.04.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 - 325 ti

Re: m54 misfire

Мнение от tehnodruma » 09 Ное 2017, 20:58

Маркуча който отива към картера беше скъсан, както и самия филтър за картернтие газове (беше му скъсана мембраната), ги подмених и сега колата работи като часовник.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: m54 misfire

Мнение от bioz » 09 Ное 2017, 23:15

tehnodruma написа:Маркуча който отива към картера беше скъсан, както и самия филтър за картернтие газове (беше му скъсана мембраната), ги подмених и сега колата работи като часовник.


А провери ли тръбата на щеката която свързва маркуча с филтъра дали е отпушена и маслото ще слиза свободно в картера или е запушена и цялата операция е на вятъра и филтъра пак ще се преебе?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 1.06.2012
Пол: Мъж
Кара: 320ка, тихо и кротко
Мечтае да кара: по читави пътища

Re: m54 misfire

Мнение от pac0 » 24 Дек 2018, 17:44

Да възродим тема отпреди година...

Днес си гледах живите данни на празен ход, и smooth running values на цилиндрите бяха около 0.3 - 0.5 на всички, с изключение на 1ви цилиндър, който държеше около 1.4 - 1.5. На моменти слизаше на 0.6, но после пак горе. Имам ли повод да го ровя нещо? Колата не записва грешки, нямам мисфайъри, свещите са почти нови (от март), уплътнения на ваносите и диса-та също са ревизирани. Не е прекалено високо това ~1.5, но все пак има разлика от другите с около една единица. Благодаря предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: G30 540i - B58

Re: m54 misfire

Мнение от SuSaMeCa » 31 Дек 2018, 14:30

И аз да споделя малко опит след 1 година борене с мнооого финно неравномерно работене и от време на време грешки за misfire.

Та като цяло колата е 330xi м54б30. Още като я взех си го имаше този проблем, който се появяваше само когато беше студена колата. Имаше лекo претрисане когато запалиш колата и след около 1 минута спира. Прегледаха се всички вакуми, сменихме всички свещи, клапан картерни газове, горивен филтър, гарнитурите на колектора, гарнитурата на капака на клапаните, дисата проверена, проверихме инжекторите ( не са почиствани и тествани на стенд но си пръскаха еднакво и не капеха ). Като цяло от време на време записваше грешки за рандом или 2ри или 2ри и 4ти цилиндър, от време на време 2ри и 6ти. В инпата на rough графиките 2ри цилиндър винаги даваше околко 2, и се вдигаше до 3 ( след 1 минута се оправя ).

В крайна сметка изчистих буксине на първите ламбда сонди които стоят отстрани над изпускателните колектори и всичко се оправи. Вече 2ра седмица при палене на студено няма претрисане няма нищо.

Само да добавя, че след почистването на буксите сондите спряха да отчитат за 1 2 дена но се оправиха, някой ако го пробва да не се шашка. Из форумите гледах, че на доста хора така се получава след същата процедура.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 4.10.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i и 520i
Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър

Re: m54 misfire

Мнение от inj.stoichev » 31 Дек 2018, 15:57

А да попитам като запалите веднага ли почва тресенето и прекъсването или като поработи 30-40 секунди или минута зависи колко е студено :?: При мен има такъв проблем, но започва чак като паднат оборотите след около минута може би. Някой път и по-късно. Като загрее и стигне стрелката към края на синия сектор всичко се нормализира и няма проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 8.09.2015
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xi

Re: m54 misfire

Мнение от stefan_suny » 01 Яну 2019, 13:59

SuSaMeCa написа:И аз да споделя малко опит след 1 година борене с мнооого финно неравномерно работене и от време на време грешки за misfire.

Та като цяло колата е 330xi м54б30. Още като я взех си го имаше този проблем, който се появяваше само когато беше студена колата. Имаше лекo претрисане когато запалиш колата и след около 1 минута спира. Прегледаха се всички вакуми, сменихме всички свещи, клапан картерни газове, горивен филтър, гарнитурите на колектора, гарнитурата на капака на клапаните, дисата проверена, проверихме инжекторите ( не са почиствани и тествани на стенд но си пръскаха еднакво и не капеха ). Като цяло от време на време записваше грешки за рандом или 2ри или 2ри и 4ти цилиндър, от време на време 2ри и 6ти. В инпата на rough графиките 2ри цилиндър винаги даваше околко 2, и се вдигаше до 3 ( след 1 минута се оправя ).

В крайна сметка изчистих буксине на първите ламбда сонди които стоят отстрани над изпускателните колектори и всичко се оправи. Вече 2ра седмица при палене на студено няма претрисане няма нищо.

Само да добавя, че след почистването на буксите сондите спряха да отчитат за 1 2 дена но се оправиха, някой ако го пробва да не се шашка. Из форумите гледах, че на доста хора така се получава след същата процедура.



Колега а как точно чисти буксите? Контактен спрей, разглобяване, или някоя друга технология? При мен прегледа леко като я запаля, няма мисфаери но е дразнещо, и се оправя до минутка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 4.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: G30 540i - B58

Re: m54 misfire

Мнение от SuSaMeCa » 01 Яну 2019, 17:33

stefan_suny написа:Колега а как точно чисти буксите? Контактен спрей, разглобяване, или някоя друга технология? При мен прегледа леко като я запаля, няма мисфаери но е дразнещо, и се оправя до минутка.


Ами с контактен спрей. Разглобих и пласмаската в края да изсъхне по-бързо. 2-3 пъти ги пръсках през 5 минути. Също и самите сонди отвънка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 4.10.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i и 520i
Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър

Re: m54 misfire

Мнение от inj.stoichev » 01 Яну 2019, 23:11

Все 0ще се надявам няк0й да ми 0тг0в0ри на предния п0ст ;) Веднага ли след палене ви претрисат к0лите или малк0 п0-късн0 след 40 секунди или 1 минута ?

Иначе тази инф0рмация е супер за темата :!: https://www.bimmerfest.com/forums/showt ... 419&page=3
Благ0дарск0 за линка :bowdown:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook