m54 misfire
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: m54 misfire
Чанев написа:Последното което на мен ми каза газаджията ( газовото ми е А.Е.В пак по негова преценка за 1400 лв било най-доброто ) вчера ми обясни че евентуално колата може да задържа някой клапан. Днес ще я карам да свалят глава и да търсят проблема. Това въобще възможно ли е при положение че на бензин нямам мис файър само на газ и само на 5ти цилиндър? Или газаджията ме мята нещо?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Газаджията те мотае яко, позната схема при некадърни газаджии, като има проблем на газ и те не знаят от кво е те пращат при майстори да ти гледат колата. Чак и клапани задържала, тоя газаджия правил ли друго бмв, че поставя такива диагнози
- beseech
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 29.06.2010
- Местоположение: Димитровград и Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: Dodge Charger 67""
Re: m54 misfire
аз вече карам почти 15 000км от мойта интервенция и нямам мисфайр нито на газ нито на бензин продължавайте да си ходите при газаджийте
Нов Блог за ремонт и облужване на всички видове автомобили https://mechanicus89.blogspot.com/
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: m54 misfire
Днес чух още едно газаджийско обяснение: "- Ами то не е предвидено за метан, как искаш да работи добре.." - така бил казал газаджията на човека.
А при теб щеше да е интересно да се анализират свалените части и да се прецени къде точно е бил най-вероятният източник на проблема. Но много добре си направил, че си сменил всичко накуп, за да не разглобяваш през няколко месеца за това и за онова.
А при теб щеше да е интересно да се анализират свалените части и да се прецени къде точно е бил най-вероятният източник на проблема. Но много добре си направил, че си сменил всичко накуп, за да не разглобяваш през няколко месеца за това и за онова.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
Re: m54 misfire
Чанев написа:Последното което на мен ми каза газаджията ( газовото ми е А.Е.В пак по негова преценка за 1400 лв било най-доброто ) вчера ми обясни че евентуално колата може да задържа някой клапан. Днес ще я карам да свалят глава и да търсят проблема. Това въобще възможно ли е при положение че на бензин нямам мис файър само на газ и само на 5ти цилиндър? Или газаджията ме мята нещо?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега всичко е до настройки на газта ако сместа на колата е богата то тя тогава автоматично гаси цилиндър или цилиндри за да няма детонация в всмукателният колекто иначе ще го разцапи като нищо аз го имах този проблем гасеше ми постоянно 3цилиндър след ходене по майстори най накрая случух и настроиха колата както трябва сега нямам проблеми колата е М54B22 avtomat
- xterminator
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: m54 misfire
Леко тъп въпрос за повечето от вас: този misfire само на INPA ли излиза с това название? В Другите програми като BMW Scanner пак ли е misfire или по друг начин се казва. На мен с бмв скенер ми излезе "Ignition activation, cylinder 2, spark duration too short". Дали е нещо еквивалентно или просто има проблем със свещта на 2-ри цилиндър. При студено палене при 1-2 градуса външна температура първите секунди от работата леко притрися, но не мени обороти и не тръгва да гасне и не губи мощност. Веднъж в движение по магистралата светна чека, на другия ден угасна сам и отидох на диагностика и това излезе като грешка, което съм го упоменал по-горе плюс Оxygen sensor controller, bank 2, deviation too great, deviation rich.
- alexander092
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 5.07.2012
- Пол: Мъж
Re: m54 misfire
Изключих буксата на дебитомера и вече не ми се появяват грешките
- tehnodruma
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 7.04.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 - 325 ti
Re: m54 misfire
Здравейте и при мене се появи тази грешка с random cilinder missfire казаха ми ,че клапана за картерните най-вероятно е отишъл. Та въпроса ми е кой клапан да взема има два на VAICO единия е за студени зони другия за топли, също има комплект с маркучите 214 лв. Има ли смисъл да сменям и маркучите или само клапана?
- tehnodruma
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 7.04.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 - 325 ti
Re: m54 misfire
Маркуча който отива към картера беше скъсан, както и самия филтър за картернтие газове (беше му скъсана мембраната), ги подмених и сега колата работи като часовник.
Re: m54 misfire
tehnodruma написа:Маркуча който отива към картера беше скъсан, както и самия филтър за картернтие газове (беше му скъсана мембраната), ги подмених и сега колата работи като часовник.
А провери ли тръбата на щеката която свързва маркуча с филтъра дали е отпушена и маслото ще слиза свободно в картера или е запушена и цялата операция е на вятъра и филтъра пак ще се преебе?
- pac0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 1.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 320ка, тихо и кротко
- Мечтае да кара: по читави пътища
Re: m54 misfire
Да възродим тема отпреди година...
Днес си гледах живите данни на празен ход, и smooth running values на цилиндрите бяха около 0.3 - 0.5 на всички, с изключение на 1ви цилиндър, който държеше около 1.4 - 1.5. На моменти слизаше на 0.6, но после пак горе. Имам ли повод да го ровя нещо? Колата не записва грешки, нямам мисфайъри, свещите са почти нови (от март), уплътнения на ваносите и диса-та също са ревизирани. Не е прекалено високо това ~1.5, но все пак има разлика от другите с около една единица. Благодаря предварително!
Днес си гледах живите данни на празен ход, и smooth running values на цилиндрите бяха около 0.3 - 0.5 на всички, с изключение на 1ви цилиндър, който държеше около 1.4 - 1.5. На моменти слизаше на 0.6, но после пак горе. Имам ли повод да го ровя нещо? Колата не записва грешки, нямам мисфайъри, свещите са почти нови (от март), уплътнения на ваносите и диса-та също са ревизирани. Не е прекалено високо това ~1.5, но все пак има разлика от другите с около една единица. Благодаря предварително!
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: m54 misfire
И аз да споделя малко опит след 1 година борене с мнооого финно неравномерно работене и от време на време грешки за misfire.
Та като цяло колата е 330xi м54б30. Още като я взех си го имаше този проблем, който се появяваше само когато беше студена колата. Имаше лекo претрисане когато запалиш колата и след около 1 минута спира. Прегледаха се всички вакуми, сменихме всички свещи, клапан картерни газове, горивен филтър, гарнитурите на колектора, гарнитурата на капака на клапаните, дисата проверена, проверихме инжекторите ( не са почиствани и тествани на стенд но си пръскаха еднакво и не капеха ). Като цяло от време на време записваше грешки за рандом или 2ри или 2ри и 4ти цилиндър, от време на време 2ри и 6ти. В инпата на rough графиките 2ри цилиндър винаги даваше околко 2, и се вдигаше до 3 ( след 1 минута се оправя ).
В крайна сметка изчистих буксине на първите ламбда сонди които стоят отстрани над изпускателните колектори и всичко се оправи. Вече 2ра седмица при палене на студено няма претрисане няма нищо.
Само да добавя, че след почистването на буксите сондите спряха да отчитат за 1 2 дена но се оправиха, някой ако го пробва да не се шашка. Из форумите гледах, че на доста хора така се получава след същата процедура.
Та като цяло колата е 330xi м54б30. Още като я взех си го имаше този проблем, който се появяваше само когато беше студена колата. Имаше лекo претрисане когато запалиш колата и след около 1 минута спира. Прегледаха се всички вакуми, сменихме всички свещи, клапан картерни газове, горивен филтър, гарнитурите на колектора, гарнитурата на капака на клапаните, дисата проверена, проверихме инжекторите ( не са почиствани и тествани на стенд но си пръскаха еднакво и не капеха ). Като цяло от време на време записваше грешки за рандом или 2ри или 2ри и 4ти цилиндър, от време на време 2ри и 6ти. В инпата на rough графиките 2ри цилиндър винаги даваше околко 2, и се вдигаше до 3 ( след 1 минута се оправя ).
В крайна сметка изчистих буксине на първите ламбда сонди които стоят отстрани над изпускателните колектори и всичко се оправи. Вече 2ра седмица при палене на студено няма претрисане няма нищо.
Само да добавя, че след почистването на буксите сондите спряха да отчитат за 1 2 дена но се оправиха, някой ако го пробва да не се шашка. Из форумите гледах, че на доста хора така се получава след същата процедура.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: m54 misfire
А да попитам като запалите веднага ли почва тресенето и прекъсването или като поработи 30-40 секунди или минута зависи колко е студено При мен има такъв проблем, но започва чак като паднат оборотите след около минута може би. Някой път и по-късно. Като загрее и стигне стрелката към края на синия сектор всичко се нормализира и няма проблеми.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: m54 misfire
SuSaMeCa написа:И аз да споделя малко опит след 1 година борене с мнооого финно неравномерно работене и от време на време грешки за misfire.
Та като цяло колата е 330xi м54б30. Още като я взех си го имаше този проблем, който се появяваше само когато беше студена колата. Имаше лекo претрисане когато запалиш колата и след около 1 минута спира. Прегледаха се всички вакуми, сменихме всички свещи, клапан картерни газове, горивен филтър, гарнитурите на колектора, гарнитурата на капака на клапаните, дисата проверена, проверихме инжекторите ( не са почиствани и тествани на стенд но си пръскаха еднакво и не капеха ). Като цяло от време на време записваше грешки за рандом или 2ри или 2ри и 4ти цилиндър, от време на време 2ри и 6ти. В инпата на rough графиките 2ри цилиндър винаги даваше околко 2, и се вдигаше до 3 ( след 1 минута се оправя ).
В крайна сметка изчистих буксине на първите ламбда сонди които стоят отстрани над изпускателните колектори и всичко се оправи. Вече 2ра седмица при палене на студено няма претрисане няма нищо.
Само да добавя, че след почистването на буксите сондите спряха да отчитат за 1 2 дена но се оправиха, някой ако го пробва да не се шашка. Из форумите гледах, че на доста хора така се получава след същата процедура.
Колега а как точно чисти буксите? Контактен спрей, разглобяване, или някоя друга технология? При мен прегледа леко като я запаля, няма мисфаери но е дразнещо, и се оправя до минутка.
- SuSaMeCa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 4.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i - B58
Re: m54 misfire
stefan_suny написа:Колега а как точно чисти буксите? Контактен спрей, разглобяване, или някоя друга технология? При мен прегледа леко като я запаля, няма мисфаери но е дразнещо, и се оправя до минутка.
Ами с контактен спрей. Разглобих и пласмаската в края да изсъхне по-бързо. 2-3 пъти ги пръсках през 5 минути. Също и самите сонди отвънка.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: m54 misfire
Все 0ще се надявам няк0й да ми 0тг0в0ри на предния п0ст Веднага ли след палене ви претрисат к0лите или малк0 п0-късн0 след 40 секунди или 1 минута ?
Иначе тази инф0рмация е супер за темата https://www.bimmerfest.com/forums/showt ... 419&page=3
Благ0дарск0 за линка
Иначе тази инф0рмация е супер за темата https://www.bimmerfest.com/forums/showt ... 419&page=3
Благ0дарск0 за линка
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани