m54 misfire

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Iceland
Пол: Мъж
Кара: ше за стария E36 Team Sofia
Мечтае да кара: M3 E36

Re: m54 misfire

Мнение от Чанев » 11 Окт 2016, 10:57

Здравейте колеги,с Е61 съм с М54Б25.Сложихме му газов инжекцион преди две седмици,при 4100 оборота ми светва chek engine.Грешката която изписва е проблем при възпламеняването на 5ти цилиндър.Сменихме газовият инжектор на въпросният цилиндър и сега мноого рядко се случва да го направи този проблем, но винаги го прави на 5ти цилиндър и винаги е една и съща грешката?Бобината е в перф състояние свещите също?Някакви съвети как може да реша проблема?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: m54 misfire

Мнение от dr.peshev » 11 Окт 2016, 11:29

Като размениш т.н. перфектна бобина и свещ с тези на друг цилиндър,
за да провериш дали след смяната няма той да почне да прекъсва! :yes:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Iceland
Пол: Мъж
Кара: ше за стария E36 Team Sofia
Мечтае да кара: M3 E36

Re: m54 misfire

Мнение от Чанев » 11 Окт 2016, 14:38

dr.peshev написа:Като размениш т.н. перфектна бобина и свещ с тези на друг цилиндър,
за да провериш дали след смяната няма той да почне да прекъсва! :yes:

Пробвахме с чисто нова свещ и бобина и пак е същия проблем?


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 27.02.2016
Кара: 320ci 150hp

Re: m54 misfire

Мнение от BMW_320CI » 11 Окт 2016, 19:50

Чанев написа:
dr.peshev написа:Като размениш т.н. перфектна бобина и свещ с тези на друг цилиндър,
за да провериш дали след смяната няма той да почне да прекъсва! :yes:

Пробвахме с чисто нова свещ и бобина и пак е същия проблем?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Подобен проблем имах и аз,колега. Оказа се че гумичките на бензиновите дюзи и гарнитурата на всмукателния колектор са за смяна. При мен записваше misfire на 5 и 6-ти цилидър.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 29.06.2010
Местоположение: Димитровград и Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: Dodge Charger 67""

Re: m54 misfire

Мнение от beseech » 19 Окт 2016, 18:24

Да дигна темата малко изчетох всеки един коментар та събрах няколко работи, смятам в събота когато почивам естествено сменям, клапана за картерните газове + маркучите ( само неразбрах на м54 на всички ли трябва да се запуши вакуумчето), свещите и бубините са сменени 6бр НГК бубини Беру, зимал съм си гарнитура на дросела, о-пръстени навсякъде от М кар разбира се, датчици колянов, разпределителен вал, почистване със спрей за стъпковото моторче, дросела, дебитомера, ще сменя и бенз.помпа профилактично, чр направо ми писна при мен проблема е на гас и на бензин, карам главно извън градско мин по 300км на седмица понякога няма проблем, та карам на 130 на автопилот и се почва чека светва и ми записва единствено само на 1 цилиндър Missfire, Активационна карта охлаждане (каквото и да значи това) и записва Селеноиден клапан (което по спомен смятам че е ванос но може да бъркам), За дюзите един ден се изнервин и купих спирт за горене изсипах 2 литра в 17 18 литра бензин и веднага колата зе да тресе да гасне стигнах до ГАспром сипах и 20лв 100 октана покара малко и всичко изгасна дори, но днес си карам градксо загряла кола и пак светна чекаи съм се решил сменям казаните неща и ви пиша какъв е резултата. Забравих да напиша сменил съм и всички лули! Колата я имам от година и 7 8 месеца за сефте от 2 месеца насам съм имал проблем с нея. Всичко по колата ми работи и е здраво само Пустия Missfire.....
Нов Блог за ремонт и облужване на всички видове автомобили https://mechanicus89.blogspot.com/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: m54 misfire

Мнение от bioz » 19 Окт 2016, 19:41

Защо не направиш един смок тест преди да набиеш една торба пари

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 27.02.2016
Кара: 320ci 150hp

Re: m54 misfire

Мнение от BMW_320CI » 20 Окт 2016, 9:39

bioz написа:Защо не направиш един смок тест преди да набиеш една торба пари

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk

Най-добре. Но къде в София правят такъв тест?Имаш ли представа?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: m54 misfire

Мнение от dreadx » 20 Окт 2016, 19:26

Е, при теб гумичките и гарнитурата е можело да се хванат дори не със смоук тест, ами с най-обикновен смук-тест. (ако смуче отнякъде, като напръскаш около двигателя с пропан-бутан, ще чуеш промяна в работата на двигателя.)
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: m54 misfire

Мнение от dr.peshev » 20 Окт 2016, 21:29

Какъв пропан-бутан?!Взимаш спрей за карбуратори и пръскаш обилно около двигателя!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: m54 misfire

Мнение от bioz » 20 Окт 2016, 22:01

BMW_320CI написа:
bioz написа:Защо не направиш един смок тест преди да набиеш една торба пари

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk

Най-добре. Но къде в София правят такъв тест?Имаш ли представа?

Не, не съм от София, аз си правя с подръчни материали. Иначе може със спрей или вода ама за мен това е загуба на време по ред причини

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: m54 misfire

Мнение от dreadx » 21 Окт 2016, 19:19

Спрей за карбуратори става, друго гориво също - напр. спрей за почистване на ел.контакти (предимство е, че си има тръбичка, за насочване на струята в труднодостъпно място. Замразяващ спрей за отвиване на болтчета (той е чист пропан, който се изпарява на -40 градуса и така замразява). Бутилка газ за запалки - евтино и достъпно.

Аз съм опитвал да духам в тръбите с пушек от цигара, но нещо не успях да видя резултат - може би защото навън винаги подухва някакъв вятър и дори да излезе минимално количество пушек, няма как да го видя.

Смоук машините с какъв пушек работят? - тези за пушек-ефект, дето се използват по дискотеките мисля, че са с глицерин или пропилен гликол. - ама да не се намаже по дебитомера този глицерин се притеснявам. Иначе много лесно можем да си направим смоук машина.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 7.08.2013
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Кара: e46 320и
Мечтае да кара: М5

Re: m54 misfire

Мнение от sickfan_bmw » 24 Окт 2016, 13:59

Здравейте,
от 2 месеца ме мъчи ЧЕК-а.Изписва грешки П0171,П0174 ,П0183,П0185,грешка в ламбда сондите и мисфайър на всички цилиндри . Като я запаля в гаража си потриса малко като е на 1000 оборота и после се оправя,но миризмата на бензин е ужасна-не знам дали е нормално? Разхода в софия си е 13-14 ( колата е автомат,комби). Най-странното е че понякога изведнъж почва да се тресе и оборотите играят от 400-600 оборота и няма никаква мощност.Гася и паля веднага и няма проблем-това го прави веднъж на няколко дена . Направо ме подлудява. Като се изтрие грешката и след 3 мин пак се записва.Помагайте моля

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 29.06.2010
Местоположение: Димитровград и Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: Dodge Charger 67""

Re: m54 misfire

Мнение от beseech » 25 Окт 2016, 6:46

Та да се включа в темата отново от 3 дни никакъв Missfire, Гарнитура колектор - 37лв, гумички на онва нещо отгоре на колектора по 6х3.14лв, гарнитура на дросела 13.40лв, Гуфре на дросела - 20лв FEBI, клапан картерни газове (VAICO) + всички тръби MEyle - 140лв, 2ра употреба РАБОТЕЩИ - бенз.помпа - 50лв, датчици разпределителен + колянов вал + нови о-престени 56лв, всичко аз съм си сменял БЕЗПЛАТНО :D всичко излезна 335,25лв а и + 10лв карбураторен спрей, почистил съм всичко колата няма менене на обороти и започна да върви тая пущина колата немога да я позная, започва се от тук Изображение

и се оплътнява всичко нагоре !! Забравих да спомена събрах всичко, сега ми свети лампата на генератора и немога да разбера защо а всичко проверих 3 пъти, днес ще ходя на доктор за разбера :D зарежда си както трябва всичко с генератора е 6+ а свети....
Нов Блог за ремонт и облужване на всички видове автомобили https://mechanicus89.blogspot.com/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 29.06.2010
Местоположение: Димитровград и Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: Dodge Charger 67""

Re: m54 misfire

Мнение от beseech » 27 Окт 2016, 18:52

всичко е 6+ вече просто съм затиснал някъде някакъв кабел нищо сериозно все още нямам записан misfire :bchug:
Нов Блог за ремонт и облужване на всички видове автомобили https://mechanicus89.blogspot.com/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Iceland
Пол: Мъж
Кара: ше за стария E36 Team Sofia
Мечтае да кара: M3 E36

Re: m54 misfire

Мнение от Чанев » 17 Ное 2016, 8:04

Последното което на мен ми каза газаджията ( газовото ми е А.Е.В пак по негова преценка за 1400 лв било най-доброто ) вчера ми обясни че евентуално колата може да задържа някой клапан. Днес ще я карам да свалят глава и да търсят проблема. Това въобще възможно ли е при положение че на бензин нямам мис файър само на газ и само на 5ти цилиндър? Или газаджията ме мята нещо?


Sent from my iPhone using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook