за триене.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- kok4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
Re: Тежък волан след смяна на рейка
по принцип трябва да си е тежък, но ако е прекалено на рейката има един болт за натягане
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тежък волан след смяна на рейка
BMDrago написа:по принцип трябва да си е тежък, но ако е прекалено на рейката има един болт за натягане
Някои са с тежък,други не

При мен като сменях хидравлична течност,на самата помпа има една дюзичка да кажем,която след като я продухаха под налягане имаше разлика,и както казваш има един болт с който се натяга

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тежък волан след смяна на рейка
е да ама не
един колега си купи е46 с лек волан и после изхвърли рейката

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тежък волан след смяна на рейка
BMDrago написа:е да ама неедин колега си купи е46 с лек волан и после изхвърли рейката
Значи доста да се готвят за същото


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Re: Тежък волан след смяна на рейка
Като сложих разпънката и ниското окачване - Волана стана по твърд , по директен , колата влиза по уникален начин в завой !
Ако волана е по твърд на място , а с подаване на газ олеква - помпата е пътник . . .

Ако волана е по твърд на място , а с подаване на газ олеква - помпата е пътник . . .



- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Тежък волан след смяна на рейка
Странното е,че "твтрдостта" на волана при Е46 е много индивидуална!Всяка кола е с различна настрйка,но като цяло Е46 не е с мека хидравлика-тежи си волана!
Re: Тежък волан след смяна на рейка
Моят беше тежък и като рециклирах рейката преди години ей така за тоя дет клати гората, волана ми стана доста лек и така до ден днешен! Да спомена и това, че ми смениха маслото разбира се! Абе между другото доволен съм от рециклажа, но определено има значение и гумите! В случая се чудя да не си купил попреебана рейка, в смисъл не преебана, а покарана доста вътре с гняз от старо масло, да са я попренатягали преди да бъде свалена от колата. Защо не си рециклирате рейките, ами взимате втора употреба. Кво като е на фейслифт, те също са на милиони километри!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани