егр и катализатор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
егр и катализатор
колеги свьрзани ли се по някакав на4ин егр системата и катализатора на колата.днес карах с вклу4ен егр и колата од време на време сменя оборотите нагоре,надолу и тогава од ауспуха излиза не6то като бел 4ад с много неприятна миризма като на неизгоряла нафта.о4ите ме заболяха од миризмата.с изолиран егр колата е перфектна и вьрви пове4е оба4е работи по грубо на празен ход.вси4ки филтри са сменени, дебитомер сменен и програмиран.маслото не го пипа ни грам на диагностика никакви гре6ки.паленето е супер,320д 136к е колата.мерси
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: егр и катализатор
riki_ написа:колеги свьрзани ли се по някакав на4ин егр системата и катализатора на колата.днес карах с вклу4ен егр и колата од време на време сменя оборотите нагоре,надолу и тогава од ауспуха излиза не6то като бел 4ад с много неприятна миризма като на неизгоряла нафта.о4ите ме заболяха од миризмата.с изолиран егр колата е перфектна и вьрви пове4е оба4е работи по грубо на празен ход.вси4ки филтри са сменени, дебитомер сменен и програмиран.маслото не го пипа ни грам на диагностика никакви гре6ки.паленето е супер,320д 136к е колата.мерси
Пробвай да го почистиш.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: егр и катализатор
ЕГР-а и катализатора имат дотолкова общо, че през ЕГР-а в мотора влизат до 25% отработени газове и на теория може катализатора да се задръства повече
Почисти ЕГР-а и колектора и всичко би трябвало да си дойде на мястото.

Почисти ЕГР-а и колектора и всичко би трябвало да си дойде на мястото.
Si non confectus, non reficiat.
- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: егр и катализатор
егр то е по4истено а колектора не сьм го 4истил.сьмнява ме дали вакума на егр то не6то да е прецакан 4е когато колата ги смени оборотите колата по4ва да работи погрубо все едно сьм подал газ и тогава 4ува се 4е егр клапана затвара.има ли вьзможност да се по4исти тоя вакум на егр то и как да проверя дали е од него.или остава да си карам с изолиран егр. 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: егр и катализатор
По принцип е хубаво да смениш всички маркучета за вакуум и тези за обратната нафта - 3 метра стигат. Не е скъпо, а е полезно и си спестяваш доста главоболия за в бъдеше.
Si non confectus, non reficiat.
- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: егр и катализатор
марку4ите за вакум са сменени не сьм ги сменил тези за обратна нафта но как да проверя дали егр клапана работи коректно както трябва и за6то играат оборотите на всеки 10 секунди и излиза бел дим с много остра лутива миризма.
а и колата вьрви подобре с изолиран егр оба4е работи погрубо на празен ход

- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: егр и катализатор
аз съм го махнал и колата си работи идеално, какво разбираш под по-грубо, замислисе кое е по-добре да тичаш и да ди шаш чист въздух или да тишач и в носа да имаш една тръба дето идва от задника
, ЕГР клапана е за екологична чистот а на газовете които излизат отзад и влизане в нормите и за малко по-бързо загряване на колата.

- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: егр и катализатор
прав си.
оставам егр клапана изолиран и пове4е не се занимавам.

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: егр и катализатор
вси4ко е сменено,вакуми, филтри,колектора по4истен ,егр то по4истено,нов дебитомер,никакви гре6ки на диагностика.е взех да и робувам на таа кола.писна ми
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: егр и катализатор
riki_ написа:вси4ко е сменено,вакуми, филтри,колектора по4истен ,егр то по4истено,нов дебитомер,никакви гре6ки на диагностика.е взех да и робувам на таа кола.писна ми
В един момент наистина е неприятно чувството, че само изваждаш, но ако този преди теб, който е бил собственик на колата, не е обслужвал колата навреме и е била занемарена, това се прехвърля на новия собственик, а нещата са много навързани и накрая сумата не е приятна.
Относно EGR/AGR, когато купих моята кола, вакумния маркуч беше изваден и реално не работеше клапана. След около 3 седмици реших, че съм го активирал, като върнах маркуча на мястото. Уви, това не беше точно така. Пропуснал съм поставената съчма, която е затапвала маркуча и реално не съм имал работещ EGR до събота, когато момчетата на Рашо го забелязаха. Мога спокойно да заявя, че усещам колата по-добре с вече напълно функциониращ клапан, от нас до работата (около 5 км) колата беше почти загряла, което за мен е голямо удовлетворение за предстоящата зима. Усещам двигателя по-тих и балансиран.
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: егр и катализатор
аз не съм съгласен че ЕГРа прябва да се оставя, спъва работата на двигателя с тези отработени газове, които освен че намаляват кислорода вкарват и твърди частици, които повишават триенето и амортизацията на двигателя и това е информация от немски тест извършен преди няколко години, отделно автомобила загрява по-бързо но малко по-бързо, ако се движиш в задръстване и колата е на място и със него и без него трудно загрява дизела.
Тази тема е като за и против пеперудките всеки си има мнение и всеки сам решава
Тази тема е като за и против пеперудките всеки си има мнение и всеки сам решава

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: егр и катализатор
И аз съм противник на оставянето на ЕГР-а - смея да твърдя, че доста съм се интересувал по въпроса и бая форуми съм минал - общо-взето предимствата от изолирането/премахването са повече от недостатъците.
Si non confectus, non reficiat.
- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
Re: егр и катализатор
Zagy написа:И аз съм противник на оставянето на ЕГР-а - смея да твърдя, че доста съм се интересувал по въпроса и бая форуми съм минал - общо-взето предимствата от изолирането/премахването са повече от недостатъците.
Здравей , не че се заяждам ,но ми е любопитно кои са "предимствата" и кои "недостатаците".
Лично аз съм за изолирането му - просто колата става Евро2

Поздрави .
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: егр и катализатор
Отдавна беше времето, когато се интересувах
, но по спомен сред предимствата са, че не караш мотора да яде собствените си лайна, не се зацапват колектори, клапани и тем подобни (няма рестрикция за постъпващия въздух), имаш по-плътна въздушна маса, която влиза в цилиндъра (вследствие на това, че не влизат горещи отработени газове, които "изтъняват" въздуха, респективно кислорода в него); сред недостатъците бяха леко объркване на горивовъздушната смес (нищо трагично) и малко по-бавно загряване на колата в студено време. Нещо такова беше. Имаше и още, но в момента не си ги спомням - в крайна сметка предимствата бяха доста повече от недостатъците и затова аз съм го разкарал.

Si non confectus, non reficiat.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани