Климатроник е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- danielgenov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: Климатроник е46
Прикачил съм снимка, където съм описал подвързването на AUC сензора. Особеното е, че има два еднакви кавяви кабела, но те са в оплетка на жълтия и синия и така се разпознават, ако използваш съществуващата инсталация. Ако се прекарва нова само трябва да се внимава или да си избереш 4 различни цвята
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mavrut
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 22.08.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин
- Мечтае да кара: всичко
Re: Климатроник е46
Здравейте
Да питам,при включен климатик,като вдигам температурата трябва ли да става по малко хладно?
Да питам,при включен климатик,като вдигам температурата трябва ли да става по малко хладно?
Re: Климатроник е46
Здравейте колеги, надявам се да ми помогнете, разяснявайки ми работата с климатичната система на Е46, с климатроник.
Не знам при мен има ли проблем или това е нормалният начин на работа, но от както застудя, не мога да схвана как работи парното.
Лятото нямах проблем с климатика. Врътката на централния въздуховод на 3 сини точки и колата ставаше хладилник.
Сега пак я държа на тази позиция, без климатик, но задавам да речем 27 градуса температура и започват едни странности. Първоначално почва да духа топло а в последствие започва да духа хладно и накрая направо студено. Каквото и да задавам като температура, от където и да пускам да духа, не почва да духа топло.
Решавам да завъртя врътката на централния въздуховод на 3 червени и чувам и усещам, как зад таблото, нещо като клапа се движи и напълно затваря притока на какъвто и да е въздух към средните и страничните духалки. Духа в прозореца и краката, за щастие топло.
Та въпросът е, нормално ли е всичко това и КАК най-правилно се управлява климатичната система в студените месеци, така че да духа топло, и нормално ли е като дам врътката на въздухивода към червените точки, да спира потока към средните духалки?
Не знам при мен има ли проблем или това е нормалният начин на работа, но от както застудя, не мога да схвана как работи парното.
Лятото нямах проблем с климатика. Врътката на централния въздуховод на 3 сини точки и колата ставаше хладилник.
Сега пак я държа на тази позиция, без климатик, но задавам да речем 27 градуса температура и започват едни странности. Първоначално почва да духа топло а в последствие започва да духа хладно и накрая направо студено. Каквото и да задавам като температура, от където и да пускам да духа, не почва да духа топло.
Решавам да завъртя врътката на централния въздуховод на 3 червени и чувам и усещам, как зад таблото, нещо като клапа се движи и напълно затваря притока на какъвто и да е въздух към средните и страничните духалки. Духа в прозореца и краката, за щастие топло.
Та въпросът е, нормално ли е всичко това и КАК най-правилно се управлява климатичната система в студените месеци, така че да духа топло, и нормално ли е като дам врътката на въздухивода към червените точки, да спира потока към средните духалки?
Re: Климатроник е46
Мисля, че най-добре е на средата, където е бялата линия.
Но и аз постоянно я въртя, ту на червени, ту на сини точки.
Но и аз постоянно я въртя, ту на червени, ту на сини точки.
Re: Климатроник е46
А при мен, се чува сякаш нещо се мести отзад, и притокът на въздух спира, когато го поставя на 3 червени точки.
Къде значи е проблемът?
Къде значи е проблемът?
- gogoferrari
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330d touring
- Мечтае да кара: f30
Re: Климатроник е46
Колега виж си клапанчето за парното като отвориш предният капак от страната на шофьора е! Предполагам е от него.
Re: Климатроник е46
Абе гледам го, ама не знам какво трябва да му гледам. Те са две, като моторчета или намотки. Включа ли парното, започват да трепкат леко, като бучене, резониране. Входящият маркуч, става топъл, изходящият също. Единствено ми направи впечатление, че моторчето, което е от към двигателя(лявото) става доста по-топло от другото.
Какво друга мога да проверя на въпросните клапи?
Какво друга мога да проверя на въпросните клапи?
- g0dkratos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL
Re: Климатроник е46
Здравейте колеги,
имам проблем с климатроника на е46. Почва да духа студено като загрее колата до 90 градуса, преди това на пуснат климатик (снежинка) не пуска студено. Закарах го в сервиз за диагностика, обясних какъв е проблема и на следващия ден ми казаха, че климатика си работи напълно работи и включва бързо. Направиха му диагностика и го заредиха, оказа се че са липсвали 90 грама фреон. Уви след като си взех колата проблема си остана. Някой да е имал подобен проблем? (е46 330 бензин седан)
имам проблем с климатроника на е46. Почва да духа студено като загрее колата до 90 градуса, преди това на пуснат климатик (снежинка) не пуска студено. Закарах го в сервиз за диагностика, обясних какъв е проблема и на следващия ден ми казаха, че климатика си работи напълно работи и включва бързо. Направиха му диагностика и го заредиха, оказа се че са липсвали 90 грама фреон. Уви след като си взех колата проблема си остана. Някой да е имал подобен проблем? (е46 330 бензин седан)
Re: Климатроник е46
Провери в опциите на софтуера дали колата е настроена за горещ климат, тогава започва да духа студено веднага след пускане на климатроника.
Re: Климатроник е46
Да попитам и аз колеги за моя климатроник,колата е Е46 2003 3.0 дизел.
Днес отказа да работи,духа си но не и студено,помислих че има нужда от фреон.Отидох но момчето каза че не е от това,има си фреон.
Таралежа е сменен преди година с нов,закачихме я и показа грешка 1Е AUC отоплени,трием грешката но веднага пак се появява.Какво ще рече тази грешка?
Днес отказа да работи,духа си но не и студено,помислих че има нужда от фреон.Отидох но момчето каза че не е от това,има си фреон.
Таралежа е сменен преди година с нов,закачихме я и показа грешка 1Е AUC отоплени,трием грешката но веднага пак се появява.Какво ще рече тази грешка?
Re: Климатроник е46
Здравейте Колеги и аз имам за момента неразрешим проблем с климатроника на 316i n42b18..
До момента съм бил в 2сервиза като фреона и маслото на компресора са сменени,бобината на компресора е проверена и била здрава но проблема е че компресора не тръгва и не достига ток до него..Пробвано с две други управления,датчиците за температурата и налягане на фреона са проверени.Тествано е подаване на принудителна маса на релето на компресора намиращо се зад жабката при което компресора тръгва и климатроника охлаждал нормално като релето също било здраво и пробвано с друго.Някой имал ли е подобен проблем и знае ли решение?
Благодаря предварително.
До момента съм бил в 2сервиза като фреона и маслото на компресора са сменени,бобината на компресора е проверена и била здрава но проблема е че компресора не тръгва и не достига ток до него..Пробвано с две други управления,датчиците за температурата и налягане на фреона са проверени.Тествано е подаване на принудителна маса на релето на компресора намиращо се зад жабката при което компресора тръгва и климатроника охлаждал нормално като релето също било здраво и пробвано с друго.Някой имал ли е подобен проблем и знае ли решение?
Благодаря предварително.
- shark1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 595
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Климатроник е46
При пускане на климатика(снежинката) иначе не го прави от начало вкарва дим с мирис на изгоряло от въздуховодите. Все едно някъде прави късо и го изключвам,защото ме е страх да не стане по голяма беля. От къде може да дава късо
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]