Отново проблем с 330-ката.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Отново проблем с 330-ката.
Здравейте,вчера и днес ходих до София и се появи странен проблем.Както си карам с 140-150 и като намаля,след това като дам газ до доло педала (даже натискане на кикдауна) оборотите се качват до 2и800 3000макс а скоростта едвам се покачва.Като спра и като загася колата се оправя,обаче днес два пъти трябваше да правя тази процедура.
Колата е 330д 204кс автоматик 2003г.
Поздрави
Колата е 330д 204кс автоматик 2003г.
Поздрави
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Отново проблем с 330-ката.
Влизаш в авариен най вероятно пренадува!
Решението е диагностика !
Решението е диагностика !
Re: Отново проблем с 330-ката.
Ттурбото ли?Преди три дни се беше сцепила тръбата от турбото към двигателя,взехме от друга кола тръба,срязохме е и е напаснахме на сцепената зона.
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Отново проблем с 330-ката.
А дали не се е сцепила от пренадуване?
Да точно за турбото говоря колега, иди на диагностика да видите живите дани под товар и може би ще съм прав за пренадуването!ЕКУ на колата има зададени стойности при повече от 3 сек. оувър буст, спира турбото и намаля горивото за да не счупиш мотора!Те влиза в авариен режим с някакви осреднени стойности на горивната и другите карти до следващ рестарт на ЕКУто.
Да точно за турбото говоря колега, иди на диагностика да видите живите дани под товар и може би ще съм прав за пренадуването!ЕКУ на колата има зададени стойности при повече от 3 сек. оувър буст, спира турбото и намаля горивото за да не счупиш мотора!Те влиза в авариен режим с някакви осреднени стойности на горивната и другите карти до следващ рестарт на ЕКУто.
Re: Отново проблем с 330-ката.
Обаче в града не го прави това.А също така турбото не го чувам да изключва свисти си.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Отново проблем с 330-ката.
genesis21 написа:Обаче в града не го прави това.А също така турбото не го чувам да изключва свисти си.
E именно

- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Отново проблем с 330-ката.
авето си свисти ма клапана му е разтоварен
Аве иди на доктор коега да я закачи на компа 


- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Отново проблем с 330-ката.
ЕГР-а изолирал ли си го, така и така ще диагностицираш, ако не си по-добре го изолирай. 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Отново проблем с 330-ката.
iv4o9999 написа:ЕГР-а изолирал ли си го, така и така ще диагностицираш, ако не си по-добре го изолирай.
Напротив - по-добре да не го изолира, а да го почисти (най-добре в ултразвукова вана!).
Автора - в града не го прави, защото на 4-та и 5-та и 6-та товара и надува на турбината са доста по осезаеми отколкото на 1-ва, 2-ра и 3-та.
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Отново проблем с 330-ката.
Off, но предполагам ще е полезно и за други. Dimitroff - колега, ако може дай малко инфо за почистването с ултразвук на ЕГР - най-вече, къде го предлагат 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Отново проблем с 330-ката.
Във всеки сервиз, в който имат ултразвукова ваничка.
Цялата процедура трае около 2 часа, но резултата е меко казано впечатляващ!
ЕГР-а става като нов, не само там, където се вижда, а и там където не се вижда - мембраната и тунела на буталцето
Цялата процедура трае около 2 часа, но резултата е меко казано впечатляващ!
ЕГР-а става като нов, не само там, където се вижда, а и там където не се вижда - мембраната и тунела на буталцето

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Отново проблем с 330-ката.
Аз да ви кажа, почистих и изолирах ЕГР-а именно с идеята да го свърша веднъж и да не се занимавам повече, обясняваха ми хиляда теории че било по-добре с него, други че без него е по-добре, вече една година е изолиран и колата нито загрява по-бавно, нито има друг негативен ефект, единствено може би върви малко повече. 

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани