Неяснота в работата на бутоните по ключа – РАЗРЕШЕНО
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
Неяснота в работата на бутоните по ключа – РАЗРЕШЕНО
Здравейте, поразгледах доста теми из наши и чужди форуми но никъде не успях да открия това което ме интересува и затова реших направо да попитам че може някой да се е сблъсквал с този проблем. Когато си закупих колата имаше в комплекта 5 ключа от които единият е Мастър ключ а другият пласмасов някъв
както и да е това. Мисълта ми е че останалите 3 са от този вид:

Интересувам се каква може да е причината да не работят бутоните и на трите ключа.Мислих си батерията може да е но и на 3-те ли ??? После викам ако го отворя да разгледам ама нали някой имаха код и определено време за отваряне и смяна на батерията иначе след това трябва да се носи в сервиз да го обучат или нещо такова беше което разбрах от други теми.Колата е 2003г. Е46 преди фейса с модул си е на стъклата защото с ключ се вдигат всички стъкла ако са свалени.Има ли вероятност да е с бушон някъде това което някак си силно ме съмнява мен лично но с доста гол от към ел.техниката
Благодаря ви за вниманието и помощта
Поздрави

Интересувам се каква може да е причината да не работят бутоните и на трите ключа.Мислих си батерията може да е но и на 3-те ли ??? После викам ако го отворя да разгледам ама нали някой имаха код и определено време за отваряне и смяна на батерията иначе след това трябва да се носи в сервиз да го обучат или нещо такова беше което разбрах от други теми.Колата е 2003г. Е46 преди фейса с модул си е на стъклата защото с ключ се вдигат всички стъкла ако са свалени.Има ли вероятност да е с бушон някъде това което някак си силно ме съмнява мен лично но с доста гол от към ел.техниката
Благодаря ви за вниманието и помощта

Поздрави
Последна промяна chocho на 12 Юли 2011, 19:34, променена общо 1 път
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Неяснота в работата на бутоните по ключа
Аз мисля, че този на снимката е въпросния мастър ключ и доколкото знам трябва да са два. Трябва да имаш още два ключа, едният от които е пластмасов.
Re: Неяснота в работата на бутоните по ключа
Намери във важните теми инструкцията как се обучават ключовете, можеш да си ги обучиш сам!!! Не е трудно! Не работят, защото не са обучени или по-скоро някога някой е прецакал настройката!
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
Re: Неяснота в работата на бутоните по ключа
Ето ги ключовете
A относно програмирането пробвах това:
1.Отключи колата
2.Влез и затвори вратата
3.Завърти ключа на контакт и после изключи
4.Извади ключа и задръж бутона за отключване
5.Натисни бутона за заключване 3 пъти в рамките на 10 секунди/през цялото време държиш бутона за отключване/
6.Отпусни бутона за отключване
Но не става нищо или аз нещо не правя както трябва.Натискам стрелката и след това три последователни пъти натискам отключването и през това време на пускам стрелката и накрая я пускам както е обяснено но уви нищо не става

A относно програмирането пробвах това:
1.Отключи колата
2.Влез и затвори вратата
3.Завърти ключа на контакт и после изключи
4.Извади ключа и задръж бутона за отключване
5.Натисни бутона за заключване 3 пъти в рамките на 10 секунди/през цялото време държиш бутона за отключване/
6.Отпусни бутона за отключване
Но не става нищо или аз нещо не правя както трябва.Натискам стрелката и след това три последователни пъти натискам отключването и през това време на пускам стрелката и накрая я пускам както е обяснено но уви нищо не става
Последна промяна chocho на 09 Юли 2011, 13:47, променена общо 1 път
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Неяснота в работата на бутоните по ключа
По ред.
1. Ключовете:
2. Инициализация
3. Използвайте търсачката за всякаква друга информация. Има на български, руски, английски и вс. други езици
1. Ключовете:
2. Инициализация
3. Използвайте търсачката за всякаква друга информация. Има на български, руски, английски и вс. други езици
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Неяснота в работата на бутоните по ключа
аз това не съм го чел никъде, но си мисля, че сега ако взема моят втори ключ и той няма да работи
4 години не съм го ползвал и поне малко ще трябва да се зареди
и за по-сигурно не им пускай реални снимки в нет-а
4 години не съм го ползвал и поне малко ще трябва да се зареди
и за по-сигурно не им пускай реални снимки в нет-а
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
Re: Неяснота в работата на бутоните по ключа
Нещо неми разчита файла а и пробвах пак това което по горе написах и пак не ще да се обучи 

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Неяснота в работата на бутоните по ключа
Сега трябва да се чете.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: Неяснота в работата на бутоните по ключа
Инициализация на ключ
1. Вземате и двата ключа, работещия и неработещия.
2. Влизате в автомобила и затваряте вратите.
3. За кратко (макс 5 секунди) вкарвате единия ключ и завъртате запалването до позиция 2 (без да е нужно да палите колата)
4. Изваждате ключа, натискате и задържате "Unlock" бутона и същевременно натискате три пъти бутона "Lock" в рамките на 10 сек.
5. Пускате бутона "Unlock". Лампичката на ключа започва да мига за около 10 сек.
6. Централното заключване се активира и деактивира заключването на всички врати за да покаже, че процеса на инициализация е бил успешен.
7. Сега бързо /до 10 сек./ вземате другия ключ. Натискате и задържате "Unlock" бутона и същевременно натискате 3 пъти бутона "Lock" в рамките на 10 сек.
8. Пускате бутона "Unlock".
9. Централното заключване активира и деактивира заключването на всички врати, за да покаже, че инициализацията е успешна.
1. Вземате и двата ключа, работещия и неработещия.
2. Влизате в автомобила и затваряте вратите.
3. За кратко (макс 5 секунди) вкарвате единия ключ и завъртате запалването до позиция 2 (без да е нужно да палите колата)
4. Изваждате ключа, натискате и задържате "Unlock" бутона и същевременно натискате три пъти бутона "Lock" в рамките на 10 сек.
5. Пускате бутона "Unlock". Лампичката на ключа започва да мига за около 10 сек.
6. Централното заключване се активира и деактивира заключването на всички врати за да покаже, че процеса на инициализация е бил успешен.
7. Сега бързо /до 10 сек./ вземате другия ключ. Натискате и задържате "Unlock" бутона и същевременно натискате 3 пъти бутона "Lock" в рамките на 10 сек.
8. Пускате бутона "Unlock".
9. Централното заключване активира и деактивира заключването на всички врати, за да покаже, че инициализацията е успешна.
- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Неяснота в работата на бутоните по ключа
Колега и аз съм със същият ключ /2 броя имам/ и имах същият проблем
пробвах да ги сихронизирам - не стана/, тръгнах по ключари - оказа се, че ключовете излъчват сигнал, но ефект никакъв, смакваха релетата под жабката да ги почистят
не се оправи/ и накрая се оказа ,че ми е прецакан комфорт модула, макар ,че от копчето до аварийните работи
и ми казаха цена от 250 лв и ми сложиха нова аларма - като ми сложиха платката и, в кутийката на моя ключ
/сцепиха го и го залепиха след това /
- в момента работи перфектно - аларма, централно, имобилайзер и си затваря само прозорците и шибедаха
Успех ти желая, но най-добре да го види някой който наистина разбира






Успех ти желая, но най-добре да го види някой който наистина разбира

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Неяснота в работата на бутоните по ключа
Интересувам се каква може да е причината да не работят бутоните и на трите ключа.Мислих си батерията може да е но и на 3-те ли ??? После викам ако го отворя да разгледам ама нали някой имаха код и определено време за отваряне и смяна на батерията иначе след това трябва да се носи в сервиз да го обучат или нещо такова беше което разбрах от други теми.Колата е 2003г. Е46 преди фейса с модул си е на стъклата защото с ключ се вдигат всички стъкла ако са свалени.Има ли вероятност да е с бушон някъде това което някак си силно ме съмнява мен лично но с доста гол от към ел.техниката
????
Колега, още един път прочетох внимателно първия пост, нещо не са ясни нещата. Пишете, че не работят бутоните и на 3-те ключа? Тогава как се вдигат стъклата с ключ? Опишете по-точно обстановката. Като купихте колата работеха ли ключовете или поне един от тях? Оригиналният комлект има два мастер-ключа, един пластмасов /пишат, че бил за къпане с него??/ и един само за запалване, който не отключва багажника и жабката /дава се при паркиране от чужд човек/. Ако нито един от трите не е работил вероятно проблемът е в централното заключване и иска диагностика. Ако поне един е отварял централното има шанс да стане с инициализация. Ето едно описание на руски за инициализация без да има работещ ключ:
1. Вставьте ключ в замок, и поверните его быстро в положение "1" и обратно 5 раз.
2. Выньте ключ из замка зажигания.
3. Нажмите кнопку "Отпереть", и, удерживая ее нажатой нажмите 3 раза кнопку "Закрыть". Отпустите кнопку "Отпереть".
4. Если у вас есть еще один незапрограммированный ключ, повторите п.3 в течении 30 секунд.
5. Вставьте ключ в замок и включите зажигание.
Лично при мен сработи процедурата, описана когато има поне един работещ ключ, но естествено не от първия път, поиграх си малко. За отбелязване е, че е много важно всичко да се върши бързо, за 5-10 секунди, иначе трябва да се повтори. Ако не се справяте с руския кажете, ще го преведа на бг.
????
Колега, още един път прочетох внимателно първия пост, нещо не са ясни нещата. Пишете, че не работят бутоните и на 3-те ключа? Тогава как се вдигат стъклата с ключ? Опишете по-точно обстановката. Като купихте колата работеха ли ключовете или поне един от тях? Оригиналният комлект има два мастер-ключа, един пластмасов /пишат, че бил за къпане с него??/ и един само за запалване, който не отключва багажника и жабката /дава се при паркиране от чужд човек/. Ако нито един от трите не е работил вероятно проблемът е в централното заключване и иска диагностика. Ако поне един е отварял централното има шанс да стане с инициализация. Ето едно описание на руски за инициализация без да има работещ ключ:
1. Вставьте ключ в замок, и поверните его быстро в положение "1" и обратно 5 раз.
2. Выньте ключ из замка зажигания.
3. Нажмите кнопку "Отпереть", и, удерживая ее нажатой нажмите 3 раза кнопку "Закрыть". Отпустите кнопку "Отпереть".
4. Если у вас есть еще один незапрограммированный ключ, повторите п.3 в течении 30 секунд.
5. Вставьте ключ в замок и включите зажигание.
Лично при мен сработи процедурата, описана когато има поне един работещ ключ, но естествено не от първия път, поиграх си малко. За отбелязване е, че е много важно всичко да се върши бързо, за 5-10 секунди, иначе трябва да се повтори. Ако не се справяте с руския кажете, ще го преведа на бг.
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
Re: Неяснота в работата на бутоните по ключа
Еми колата си я взех с всичките ключове.Когато я вземах пак не работеха иначе когато са смъкнати прозорците и заключвам с ключа задържам го на страни изчаквам 2-3 сек. и автоматично се включва комфорт модула и вдига прозорците по това разбирам че работи.А относно да отида на майстор бих си го позволил чак когато се прибера в България защото не е чак толкова фатално това че да трябва да ходя да наливам едни 100 - 200 паунда на някой който ще ми свърши това и за 50 лв в БГ примерно.А и реших да се поразровя защото знам че сигурно ще има и други с такива проблеми.Пробвах всичко което намерих като инфо и което се изписа по горе но нестава а и тази въпросната лампичка така и не разбрах коя е и къде е.На самият ключ не видях лампа ???
Re: Неяснота в работата на бутоните по ключа
На ромбоидния ключ лампа няма и да видиш! На стария модел ключ, който е като на схемата няколко поста по-нагоре има лмпа. Въпросът е да си сигурен, че не са се изтощили батерийте на ключовете. Те са самозареждащи се и може да им е паднала батерията с времето, ако не са използвани. За целта ще е необходимо да покараш малко с тях, за да се позаредят, ако не са дали фира въобще и след това да направиш манипулацията с инициализцияата! Възможно е и да не можеш да го направиш. По принцип процедурата, за да стане лесно не е необходимо да изчакваш максималното време. Трябва да стане бързо, Като сложиш ключа, който и да е той даваш на контакт и няма нужда да изчакваш точно до петата секунда, а включваш контакта, една секунда държиш, натискаш бутона, вадиш и бързо и последователно продължаваш нататък с тройното натискане! Ако се бавиш не се получава. Преди и аз изкаквах, броях и не ставаше никога от първия път. А сега действам много бързо и засечки съм нямал в последните няколко пъти, в които съм инициализирал на приятели ключовете.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Неяснота в работата на бутоните по ключа
Пали ли с другите 3 ромбоидни ключа? Да не се окажат 3 нарязани, празни заготовки.
Ако пали, покарай с тях за да се заредят, и ги обучи после бързо един след друг.
Ако пали, покарай с тях за да се заредят, и ги обучи после бързо един след друг.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани